Markės
306 iš 1529
Citroen C2 2003 - 2010
Citroen C2, 2003 - 2010
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.86% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Citroen C2 yra nedidelių miesto automobilių klasės atstovas. C2 kartu su C3 modeliu pakeitė populiarų Citroen Saxo. Abu automobiliai turi palyginti skirtingus dizainus, leidžiančius Citroen kovoti dėl skirtingų pirkėjų užgaidų. C3 yra suprojektuotas kaip didesnis šeimos automobilis su 5 durų kėbulu, tuo tarpu C2 yra skirtas daugiau jauniems vairuotojams su 2 durų kėbulu ir kiek dinamiškesniu dizainu. C2 automobilis turi dvi įdomias technologijas. Pirmoji „Stop & Start“ sistema pasižymi tuo, kad turi hibridinę sistemą su vidaus degimo varikliu ir papildomu mažu elektromotoru. Ši sistema automatiškai išjungia variklį kai tik automobilis pilnai sustoja. Kita sistema – „SensoDrive“ turi penkių greičių pusiau automatinę pavarų dėžę su automatiškai valdoma sankaba, todėl automobilis neturi sankabos pedalo. Galingiausias C2 VTS turi 125 AG (93 kW) galios variklį ir gali įsibėgėti iki 100 km/h per 8.2 s.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Daugelis Citroën entuziastų mano, kad šis automobilis buvo kiek „pamirštas“ gamintojo ir negavo tiek dėmesio kaip C1 ir C3, kurie buvo itin aktyviai reklamuojami.

Mažasis C2 labai sėkmingai dalyvavo Junior World Rally Championship (JWRC) ralio čempionate, kur 2005 metais pilotuojamas Dani Sordo tapo čempionais. Vėliau automobilis atnešė čempiono titulus Sébastien Ogier 2008 metais ir Martin Prokop 2009 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Gedas | 2010-07-15
Mažas ir patogus miesto automobiliukas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Taupumas, praktiškumas bei geras manevringumas
Prastoka garso izoliacija, netikslus pavarų perjungimas
Bendras automobilio aprašas
Jau greitai bus metai kai turiu Citroen C2 ir kol kas esu juo visiškai patenkintas. Automobilis buvo pirktas su tikslu kuo pigiau važinėti į darbą ir jis tai puikiai daro...Maniškis yra 2006 metų laidos 1.4 HDI (dyzeliukas), taupus, pakankamai erdvus viduje (nors žiurint iš išorės to nepasakytum), funkcionalus miesto automobiliukas. Apie automobilio išvaizda daug neišsiplėsiu - tai kiekvieno žmogaus skonio reikalas, tačiau mano nuomone jis pakankamai dailus ir turi savo stiliu. Vidus kaip ir įprasta tokios klasės automobiliui didele prabanga nedvelkia, plastmasės kietos, tačiau važiuojant kažkokių ypatingų girgždesių nesigirdi. Labai norėčiau pagirti galines šio automobilio sėdynes - jos yra dvi (nes trims žmonėms sėdėti gale jau būtų iššukis), todel sėdėti jose yra beveik taip pat patogu kaip ir priekinėse sėdynėse. Jas atlenkus gaunamas visai "padoraus dydžio" bagažo skyrius ir keliaujant dviese jau galima susidėti nemažai daiktų. Labiausiai erzinantis dalykas tai netiksli pavarų perjungimo svirtis - nors mašina ganėtinai nauja, tačiau pavaros jungiasi labai netiksliai, ypač reikia įprasti prie atbulinės pavaros įjungimo. Gal dar galėčiau paminėti girdimą padangų ir variklio triukšmą, tačiau vargu ar rastume šios klasės auto su gera ir kokybiška salono garso izoliacija. Daugiau įpatingų bėdų kaip ir nėra, na išskyrus CD grotuvą, kuris po šios žiemos šalčiu "nusprendė" nebegroti CD...
Variklis
Variklis 1.4 HDI, 50 kW. Kuro sanaudos - mieste vasara 3,5-4 l/100km, žiema - 4.5 l/100km. Užmiestyje vasara - 4-4.5l/100km, žiema ~5 l / 100km. Iš tiesų klaidos čia nėra, važiuojant autostradoje apie 100-110km/h sanaudos didesnės nes variklis dirba apie 3000 aps. ir tampa nebetaupus. Ši mašinytė geriausiai jaučiasi važiuodama miesto gatvėmis - juk tam ji ir sukurta.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per ne pilnus metus pravažiuota apie 30k km, keisti filtrai, tepalai, stabdžių kaladėles. Brangokas kuro filtras ~ 160 Lt (su nuolaida), kaladėles galinės apie 55 Lt (būgniniai stabdžiai, nurodyta turgaus kaina), priekinės apie 100 Lt (ne made in China). Daugiau kol kas jokių bėdų. Dėl nuvertėjimo tai manau, kad jis yra didžiausias perkant naują iš salono, maniškis 2006 metų galo pernai rudenį kainavo 12k Lt. Manyčiau tai labai geras variantas renkantis nebrangų, neseną bei taupų miesto automobiliuką.
Patarimai perkančiajam
Nepirk naujo iš salono, nes dviejų - trijų metų senumo toks pats auto jau per pus pigesnis.Geriau ilgiau paieškojus įsigyti tokį poros metų senumo. Na ir kaip bet kurį kitą naudotą auto renkantis - būtinai tikrinti, nes lietuvaičiai dažnai pakiša "kiaulę"...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai