Markės
300 iš 1529
Citroen Berlingo 2018 - dabar
Citroen Berlingo, 2018 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.034% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)Viso įvertinimų: 1
40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)26% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.5)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2019-06-20
2019 Berlingo 1,6 dyzelis BlueHDi 75
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravažumas, aukštas, erdvus, ekonomiškas, daug el. pagalbininkų
Plačios priekinės arkos (atsiranda aklosios zonos), nesilaiko priekinių durų atmušėjų priklijuotos guminės detalės
Automobilį pirkau naują iš salono 2019 kovo gale, per tris mėn. esu pravažiavęs jau 7500 km. Šio automobilio įsigijimą nulėmė tai, kad gyvenu užmiestyje ir tenka važinėti žvyrkeliu, žiemą kelias ne visada nuvalytas, rudenį ir pavasarį purvas ir duobės. Ieškojau auto su aukšta pakaba, kad būtų ekonomiškas ir talpus. Nustebino tai, kad automobilis labai erdvus ir aukštas, gana minkšta pakaba - nieko panašaus į "kabluką". Mano keturių asmenų šeimynai vietos tiek priekyje, tiek gale per akis. Kelionėse iki 1000 km tikrai nejutome diskomforto. Kadangi aš ir ūgio ir svorio ne menkas vyrukas už vairo jaučiuosi labai patogiai. Vairuotojo aplinka labai ergonomiška - valdymo rankenėlių ir svirčių išdėstymas paprastas ir aiškus. Mano modelis yra 55 kW 75 arklių, 5 pavarų mechaninė dėžė. Kas liečia galią, tai lenkiant reikia gerai pagalvoti, nes sportinio šuolio su mano turimo variklio galia neatliksi. O šiaip didmiesčiuose važinėjantiems siūlyčiau automatą nes mano modelio pavaros iš esmės galėtų būti ilgesnės. Kas liečia manevravimą, vairas labai lengvas ir apsisukimo radiusas gana mažas, tad manevruoti prigrūstose aikštelės ir apsisukinėti visiškai nesudėtinga. Plius vairuotojo pozicija yra gana aukštai ir matomumas geras išskyrus vieną minusą - plačios priekinės arkos, dėl jų atsiranda aklosios zonos, tad prieš sukant reikia gerai apsižiūrėti. Garso izoliacija vidutinė, kaip ir salono plastmasės. Talpus ir transformuojamas salonas, bet lygaus grindinio sulanksčius sėdynes nėra. Patogus įlipimas-išlipimas. Ankštose aikštelėse slankiojančios galinės durys labai patogu, be to vaikai durimis nebeturi galimybės trankyti šalia stovinčių automobilių. Automobilis pakankamai ekonomiškas.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai