Markės
72 iš 1546
Audi A8 1994 - 2002
Audi A8, 1994 - 2002
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.012% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 11
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A8 yra aukščiausios klasės prabangus sedanas pakeitęs Audi V8 modelį. Dauguma A8 versijų turi visų varomųjų ratų quattro sistemą, taip pat ir Multitronic ar Tiptronic pavarų dėžes. A8 debiutavo ant naujos Volkswagen Grupės D2 platformos su pilnai aliumininiu kėbulu vadinamu “Audi Erdviniu Rėmu” kas padėjo žymiai sumažinti svorį neaukojant automobilio tvirtumo. Tai buvo pirmasis pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves. Galingiausia versija turi 4.2 L V8 variklį su 310 AG (230 kW) galia. A8 turi galybę standartinės įrangos, dvigubą klimato kontrolę, el.valdomas sėdynes, BOSE garso sistemą, interjere gausu medžio ir odos. Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu (tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai). "W12" modelių buvo pagaminta tik 750 vienetų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Audi A8 yra pirmasis pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves.

Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu (tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai). "W12" modelių buvo pagaminta tik 750 vienetų.

1997 metais buvo pagamintas Audi A8 versija su kupė kėbulu. Šis modelis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje,  tačiau konvejerio taip ir nepasiekė. Buvo pagamintas tik vienas toks automobilis.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: ZloyGinekolog | 2014-04-29
Puikus automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Solidi, patogi....aij daug ir taip prirašiau
Gali būti vagims patrauklios, kai kurios dalys (dažniausiai priekinio bamperio)
Bendras automobilio aprašas
Šią auto turiu jau beveik metus (2001 m. 4.2, 228 kW, dujos). Man asmeniškai šis auto labai patinka. Iki jos turėjau 3 auto, bet kitokios klasės. Nevadinu šio AUDI limuzino klase, labiau tiktų didelis sedanas (kai išriedėjo iš gamyklos tuomet ir buvo limuzino klasė). Nors palyginus šis auto turi tikrai daug privalumų: dvigubi stiklai, liukas su saulės baterijom (vėsina saloną), Webasto su pulteliu, tel, galinės užuolaidėlės, sėdynės su atmintim (labai patogu+veidrodėliai ir vairas prie to pačio),visos šildomos sėdynės, Tv tuneris, CD changeris 6 CD, parktronikai priekyje gale, pavarų perjungimas ant vairo (triptronic),autoXenon padėčių reguliavimas ir kiti (surašiau daugiausiai naudojamus). Važiavimas tikrai malonus, tiesiog plauki, kelio nelygumus suvalgo be jokio vargo (nebent žeminta pakaba,sport spyruoklės ir pan.). O V8 garsas tikrai malonus ausiai (įvažiuoji į požeminę aikštelę ar garažą, biškiuką gažiuko ir.. nu super). Išorė, manau, yra asmeninis dalykas. Man ji tikrai traukia akį, nėra pasenusi, kaip kai kurie sako. Apvali, daili, plati (galima sakyti klasika). Dėl skonio nesiginčyjama. Salono dalys tikrai labai kokybiškos, jokios pigios plastmasės, jokio traškėjimo ar barškėjimo, oda kokybiška (ne pakaitalas), garso izoliacija superinė, vietos per akis, o kai žmona vairuoja, tai galima gale dviem eilėm sedėti (beje, dar vienas pliusas, kad sedynė ir vairas prisitaiko ir prie mažesnių žmonių. Turėjau vieną auto, tai žmona visokias pagalvėles deliojo po šikniuku =)). Kodėl pirkau būtent šį auto? Visų pirma man jis senokai kritęs į akį, norėjau išbandyti ir kolkas nenusivyliau ptfu ptfu ptfu =). Kitos markės auto taip pat pirkčiau, nesu toks, kad tik AUDI ir viskas. Neėmiau BMW, Merso, Lexus galbūt vien dėl to, kad varomas galas (čia quattro, super žiema ir per pliurzas iki sodybėlės) + BMW ir Mersai rudyja kaip pasiutę, o čia nerasi rudžių (aliuminis). Volvo s80? Man asmeniškai jos nėra gražios, visiškai netraukia, salone vietos mažai, o ir remontus ji mėgsta (nesakau, kad visos, tiesiog turiu nemažai draudų, kurie žaidžiasi su Volvo, gal jiems nepasisekė paimti norm.).Nors tikrai nesiginčyjant tikiu, kad minėtos markės yra kažkuo vienaip ar kitaip pranašesnės už A8.
Variklis
4.2, 228 kW tikrai per akis. Trauka įspūdinga. Garsas nuostabus. Kam trūksta galios, gali imti ir S8 ,4.2, 265 kW manual, ar ekskliuzyvą 6.0. 310kW +. Yra ir mažesni litražai 2.8, 3.7. Tačiau jei imti mažesnius litražus, manant, kad mažiau valgys, nelabai tikslinga (nebent imti 2.8 su mechanine dėže), o 3,7 variklis tas pats V8 ir tikrai mažiau nevalgo, o 191 kW nuo 228 kW tikrai jaučiasi. A8 sveria apie 1800 kg. žiūrėti į 2,5 dyzeliną nežinau ar verta, žinant atsiliepimus apie AUDi 2.5 dyzelius. Dyzelis 3.3 smarvės turi nemažai, sukimo momentas labai geras, tačiau aptarnavimas yra brangesnis už benz, be to man tų dyzeliukų klaksėjimas...fui..negaliu pakęsti, kaip traktoriukai, bet yra ir išimčių, be to salone beveik nieko nesigirdi. Be to benz ar dyzelis pigiau? Ginčytinas dalykas. 3.3 mieste tikrai pasiims 13-14 dyzelio, o 4.2 mieste dujų ima apie 16-17. Skaičiuokit... Beje, žmonės turintys nuomonę, kad pirkti tokias auto ir dėti dujas yra nesamonė, tegu eina kuo tolėliau. Kodėl negalima vairuoti tau patinkančio auto pigiau?Taupom visur, žmonės, ir turėsi su kuo važinėti (ne kartą mačiau, kai pilasi dujas 2011 - 2013 m. auto ir jiems pofig, ir dujos negamyklinės - draugai, pažįstami važinėja susipirkę auto po 60 tūkst.).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Keičiau granatos gumą (~ 40 lt.). Toliau eina einami dalykai: tepalai ~ 8l (~250 lt, reikia žinoti kur ir pas ką pirkti =) ), filtrai (kainos įvairios). Padangos - r17 - ~ 1000 Lt. Aliumininė pakaba laiko gerai...nzn kodėl žmonės sako, kad byra..nebent žmonės laksto, nesaugo (pacūkai) per griovus ir duobes.... Beje, jei pirksite šį auto, pasirūpinkite priekinio bamperio apsauga, pakeiskite varžtus, ar kokią sekretkę uždėkit, nepagailėkit laiko. Ir prisitvirtinkit priekinio bamperio apatines groteles (varžtais ar kniedėm), nes gali nulupti niekadėjai blin.
Patarimai perkančiajam
Įsėskite,salonas turi būti nenutrintas, vairas ir pedalai neištinti, porankiai irgi, priekinės panelės mygtukai neišbaladoti, nuvažiuokite kur tamsiau ir pasižiūrėkite ar visos lemputės salone dega (vėjelio stiprumo reguliatoriai irgi). Pravažiuokite. Bėgius turi mėtyti labai švelniai ir tolygiai be bildesių ir pergazavimų. Nepamirškite įjungti galinės pavaros ir pavažiuoti, jokių bildesių iš pavarų dėžės neturi jaustis. Variklis dirba gražiai, apsukos nešokinėja ant laisvų, salone praktiškai nesijaučia ,kad variklis užvestas, maža vibracija. Patikrinkita xenonų padėties daviklius.Atidarę bagažinę atsisėskite ant jos ir žiūrėkite ar faros leidžiasi į pradinę padėtį. Atlikite diagnostiką, nekainuoja daug, bet pasako tikrai daug. Jei yra galimybė patikrinkite pakabą. Pasižiūrėkite ar stiklų numeriai sutampa, ar tarp išorės dėtalių nėra netolygių plyšių, ar nesiskiria kėbulo dėtalių spalvos. Sėkmės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 107)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai