Markės
768 iš 1552
Lexus GS 2012 - dabar
Lexus GS, 2012 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 1
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Solidus Premium dizainas
  • Išskirtinis, itin kokybiškas interjeras
  • Hibridiniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin smagus vairuoti
  • Mažesnė nei pas konurentus bagažinė
"Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje"
Tik pažvelkite į šį automobilį – atrodo lyg Lexus GS įžūliai reikalautų dėmesio ir šauktų "žiūrėkite į mane". Taigi, paklausykime šio automobilio ir pažvelkime į jį atidžiau – ekspresyvus priekio dizainas pasipuošęs aštriomis bekompromisėmis linijomis. Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje. Kita vertus, įsižiūrėjus pastebimos gerai pažįstamos Lexus stiliaus linijos – švelnios, kiek netikėtos ir subtiliai keičiančios kryptį. Žavu. Viduje toks pat nuostabus linijų žaismas papildytas puikios kokybės medžiagomis. Puikios odos sėdynės ne tik gražios, bet ir patogios, centre puikuojasi didžiulis 12,3 colio skersmens skystųjų kristalų LCD ekranas (didžiausias šio segmento automobiliuose), prabangos suteikiantis mechaninis laikrodis ir Mark Levinson audio aparatūra. Visi reikalingiausi vairavimui ir su juo susiję prietaisai, rankenėlės ir mygtukai yra lengvai pasiekiami. Atsisėdus už vairo nejučiom norisi, kad šis interjeras taptų tavo antraisiais namais. Naujasis modelis kaip įprasta tapo stambesnis – plotis padidėjo 20 mm, o aukštis 15 mm. Padidėjo ir bagažinė – dabar ji siekia 530 l (23 proc. daugiau nei ankstesniame GS). Kiek mažesnė yra hibridinio 450h modelio bagažinė. Naujosios kartos GS debiutuoja su dviem varikliais ir transmisijomis – GS 450h ir visais keturiais ratais varomas GS 350 AWD. Puikus hibridinis 450h variklis turi 343 AG galią, 345 Nm sukimo momentą ir geba katapultuoti sunkų automobilį nuo 0 iki 100 km/val. per 5,9 sek. Maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val., o degalų sąnaudos stebina – Lexus kompanija teigia, kad jos siekia vos 6,3 l/100 km. Kelyje GS dabar pasižymi ne tik puikiu komfortu, bet ir kur kas geresniu stabilumu posūkiuose, bei sukibimu su keliu, tiesa ne tokiu geru kaip 5 serijos BMW. Ir visgi, GS yra puikus ir nepalyginamai geresnis už savo pirmtaką, todėl saugokitės konkurentai!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2019-04-29
Lexus GS 3,5 automatas 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vieni pliusai
Nėra
Nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi vairuojant Lexus GS! Tai ne vienintelis automobilis šeimoje, taip pat turim Mazda CX-5 ir Toyota LC200 garaže, prieš tai esu turėjęs daugiau nei 20 automobilių, taip, kad lyginti yra ką! Iš pradžių aš neketinau pirkti sedano, todėl galvojau apie GL ir QX, kuriuos aš buvau pradėjęs žiūrinėti, bet viską sudrumstė, kai perskaičiau atsiliepimuose apie jų ne kokį patikimumą, o šis kriterijus man yra svarbiausias. Todėl iš atminties išplaukė dar vienas variantas, apie, kurį galvojau keletą metų atgal - GS. Paieškojęs, radau puikų Lexus pusės metų senumo ir 5000 km rida, atvažiavau, paliečiau ir nusipirkau, galima sakyti, beveik naują automobilį. Ką turime? Turime V6 apie 317 arklio galios ir keturių ratų pavara. Aukšta prošvaista, nesijaučia, kad vilktumeisi asfaltu. Ir nereikia jokio krosoverio :) Iš karto jautiesi atskirtas nuo kelio triukšmo, komfortas labai nulemia greičio jausmą ... Na, geriau eikime prie detalesnio aprašymo. Pakaba. Nepaisant žemo profilio gumų, automobilis yra tikrai minkštas. Bet saikingai, nėra jokio išklerusios sofos jausmo, pakaba kartu ir kokybiškai surinkta. Po kelią nenešioja, laiko trajektoriją puikiai, bet kokiu greičiu. Patvari konstrukcija, atrodo ir nepriekaištinga. Vairas visiškai lengvas, ne tuščias - teisingai sureguliuotas, kaip priklauso. Salonas. Labai įdomus, dizainas yra paprastas ir minimalistinis, bet viskas patogu, apšvietimas tinkamai išdėstytas, didžiulis monitorius centre, prabangios sėdynės su ventiliacija, daug vietos salone, taip pat patogu sėdėti gale. Minusas tradiciškai yra japonų taupymas odai, kažkokia plona ir slidi. Garso izoliacija. Jei neatidaryti langai, jausmas lyg sėdėtum garso izoliacijos kameroje. Važiuojant dideliu greičiu pradeda šiek tiek ūžti arkos, it tai taip būna tik stipriai viršijant greitį. Dizainas. Stilingas, agresyvus, pritraukiantis dėmesį. Pilkos spalvos kėbulas atrodo įspūdingai! Dizaino sportiškumas užmaskuoja tikruosius automobilio gabaritus, bet nesumenkina solidumo. Matomumas. Veidrodžiai yra dideli, nors iš lauko neatrodo ne tokie jau ir dideli, patogūs, per juos gerai viskas matosi. Bagažinė. Tiesiog milžiniška. Patikrinta keturių žmonių kelionėje su visa manta. Net pavargome nuo tų daiktų, pradžiai pakrovimo, o paskui iškrovimo. Ir visa tai puikiai tilpo! Šviesos Pradžioj atrodė, kad nusivylė - rodėsi lyg šviečia vos sau po nosimi. Bet ne, paaiškėjo, kad tai tik sureguliavimo klausimas - dabar matosi viskas ir visada. Stabdžiai. Normalūs, stoja automobilis lengvai. Tačiau naudokite tik originalias trinkeles! Net ir su gerų prekės ženklų trinkelėmis, stabdymas yra visai ne toks kaip turi būti. Variklis Šauna kaip patranka, net ir eko rėžimu. Įjungus Sport virsta beprotišku lenktyniniu automobiliu. Greičių dėžė laiko aukštas apsukas, keturių ratų pavara perduoda visą variklio galią - net 200 km / h greičiu renka apsukas. Greičių dėžė veikia gerai, jokių problemų. Tik vienas pasiūlymas - jei norite važiuoti ramiai, junkite eko rėžimą. Tada važiuoja ramiai, minkštai, patogiai, bet ir nenuobodžiai, jei reikia galima paspausti. Normalus ir sportinis važiavimas - tai jau aktyviam važiavimui, tada, greičių dėžė tiesiog prašo spausti gazą. Sąnaudos. Tepalo nevalgo visai, kuro - 12,5 litrų šimtui km. Su tokiu temperamentu - tiesiog kosmosas!
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS 
  Dideli   GSGSGS
   ESESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Mini krosoveriai     UX
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai