2019-01-25 |
RX300 2002m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvė salone, garso izoliacija, aukšta sėdėsena
Kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės
|
Nusprendus pakeisti automobilį į kitą buvo nuspręsta, kad mums reikia benzininio (gali būti su dujomis), automato ir kad tilptume penkiese. Pagal šiuos kriterijus pasirinkimas tikrai nėra toks didelis, kaip gali pasirodyti. Akys užkliuvo už šio modelio. Lietuvoje jie nėra populiarūs, nelabai suprantu kodėl, gal, kad senesnis modelis !? Rusų internetiniuose puslapiuose labai giriamas modelis, kaip labai kantrus ir patikimas. Gyvai apžiūrėjus automobilis iš karto padarė labai gerą įspūdį, nors Lexus iki tol neturėjau jokio. Mums reikėjo daug vietos priekyje ir gale kojoms, tai jos tikrai pakanka. Galinės sėdynės reguliuojasi, taip pat ir jų atlošas.
Variklį užvedus salone labai tylu, važiuojant taip pat labai gera garso izoliacija, netgi prie 120km/h. Variklis V6 148kW (kodas 1MZ-FE), stovi skersai, varomi nuolat visi keturi ratai. Pavarų dėžė automatinė 4 pavarų (prie 120km/h rodo apie 3trpm), veikia labai sklandžiai. Prieš perkant domėjausi pas AT dėžių remontininkus, Lexus dėžės apibūdintos kaip patikimos. Variklio galios užtenka normaliam važiavimui, iš vietos šoksta pakankamai energingai jei reikia, o šiaip variklis atgyja nuo 3trpm, kadangi jis vvti.
Automobilio valdymas nėra itin preciziškas, lyginant su kokiu X3, pasukamumas tikrai neblogas, bet neturiu su kuo sulyginti, nes kito džipuko neturėjome.
Kuro sąnaudos gali "nustebinti", bet nereikia norėti stebūklo iš 3L+4WD. Mums vidurkis tarp 14 ir 15ltr/100km, bet kadangi stovi tiesioginio įpurškimo dujų įranga, tai pinigine prasme gaunasi važiuoti 7-8eur/100km. Kas dėl dujų, tai kaip supratau šitie Lexus su jomis nelabai nori draugauti, kadangi ant išmetimo stovi A/F sensoriai, kurie matuoja kuro mišinį ir dažniausiai dėl to užsidega check engine + stabilumo sistema, kaip normaliai išspręsti šią bėdą nelabai aišku, gal reikės pabendrauti su dujininkais.
Automobiliu pravažiuota jau apie 10tkm Lietuvoje, pakeisti tepalai, filtrai, profilaktiškai degimo žvakės. Kolkas esam patenkinti pasirinkimu. Prieš Lexus buvo žiūrėtas X3 ir XC90, tai X3 viduje vietos visai nėra, lyginant su Lexus tai labai skurdus jis :), XC90 pabijojom dėl AT, nes labai nepatikimi. Tepalų, filtrų ir 6 žvakių keitimas 180eur, pavarų dėžės tepalų keitimas (Lexus salone) 100eur. Kaip ir perkant bet kurį kitą, žiūrėti būklę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Raimis | 2015-06-14 |
lexus rx 300
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patvari vaziuokle, l.geras variklis, pakankamai konfortiskas
mazokas pasukamumas
|
labai patikimas auto, variklis, vaziuokle ilgaamziai , ko nepasakysi apie panasiu metu bmw x5, mercedes ml, ir kiti norite kad automobilis tarnautu jums, o ne jus jam, sis auto jums.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laimonas | 2009-04-17 |
Komfortiskas tvarkingas seimos automobilis, taciau ne daugiau
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patiko – komfortas, tyla salone, gana padorus variklis, kokybiskas surinkimas, patogumas.
Nepatiko – neipatingas dizainas, nesolidus interjeras, automatine greiciu deze, neekonomiskas variklis (dyzlis tiktu geriau), nepatikimumas posukiuose, be to tai yra nerimtas blogu keliu visureigis. Manau, kad kaina gerokai virsija tai ka pasiulo automobi
|
Visi zino apie Lexus ivaizdi – tailabai kokybiski, patikimi ir prabangus automobiliai. Ir daugelis Lexus yra tokie,taciau neapsigaukit su RX modeliu! Taigi RX isvaizda nera ipatinga, tai eilinis parketinis visureigis, labai neissiskiria is kitu panasiu dzipu. Manau, kad naujesnio RX dizainas nors ir labai panasus, taciau toks rimtesnis, labiau Lexsusiskas. RX labai panasus i minivena, tik didesne prosvaisa daro ji visureigiu. Viduje – rusvas interjeras, tikra duokle Amerikos madai (automobilis parvarytas is JAV). Man asmeniskai toks interjeras nei grazus, nei solidus. Plastikas aisku nera kietas, taciau jis tikrai ne toks malonus kaip panasiu metu Audi A6,arba net kokio nors VW Passat. Pats prietaisu isdestymas man nepatogus, o prietaisu rodmenys ikomponuoti i tokius ale sportiskus apvadus, kas visiskai nesiderina su automobilio paskirtim. Tiesa sedynes patogios, odines, todel tai kiek suteikia prabangos. Galines sedynes galima stumdyti pirmyn atgal, todel cia apsciai vietos. Automobiliu labai patogu vazineti ir mieste, nes matomumas labai geras, galima drasiai privaziuoti prie aukstu bordiuru. Visai neblogai skamba originali garso aparatura. Pakaba veikia labai komfortiskai, RX panasus i Audi A6 – duobiu nesijaucia. Taciau ryzio su keliu yra nedaug, jautiesi atitrukes nuo kelio, be to automobilis staigiuose posukiuose linkes labai stipriai svirti. Garso izoliacija puiki. Automobilis nera rimtas dzipas, taigi per griovius geriau nevazineti. 3.0 litru DOHC VVT-i V6 variklis turi 200 AG. Labai iprasti skaiciai panasiam automobiliui. Greiciu deze automatine, o tai nera pliusas, nes pripratus prie mechaniniu jauciamas dinamiskumo ir staigumo trukumas (taciau pati greiciu deze veikia labai tolygiai ir maloniai). Taciau prie dideliu greiciu automobilis reaguoja tinkamai. Tiesa kuro irgi sueda tinkamai – apie 14l/100km. Neilgai ji teturejau, todel patarti nieko negaliu. Parsiveziau dauzta, sutvarkiau Lietuvoje – visas detales siunciausi is JAV. Veliau turejau siokiu tokiu problemu su elektronika, taciau ju taip ir neissprendziau. Siulau rinktis brangesni BMW X5 arba pigesni Toyota RAV4.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|