Markės
173 iš 1547
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Platus galingų, efektyvių variklių pasirinkimas
  • Tylus ir komfortiškas interjeras
  • Didelė bagažinė
TRŪKUMAI
  • Pernelyg evoliucinis dizainas
  • 540d nebegaminamas
  • Brangus išlaikymas
"Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės"
Jau septintos kartos 5 serijos BMW yra geriausiai parduodamas ir ilgiausiai gaminamas bavarų kompanijos modelis. Nors automobilio dizainas nenustebins, o daugeliui reikės atidžiau įsižiūrėti kuo gi jis skiriasi nuo pirmtako, tačiau kaip ir galima buvo tikėtis, 5 serijos BMW yra kone tobulas automobilis – jis tapo dar lengvesnis, greitesnis, ekonomiškesnis su gausia standartine įranga ir beveik neribojama papildoma. Dabar visos „penktuko“ kėbulo detalės gaminamos iš aliuminio, kas leido sumažinti svorį net 100 kg nepaisant to, kad naujokas turi daugiau įvairios įrangos. Automobilio dizainas evoliucinis – galinė dalis išliko beveik nepakitusi, o priekinė dalis tapo itin panaši į didžiausio 7 serijos BMW priekinę dalį. Didžiausias skirtumas – subtiliose linijose einančiose per automobilio šonus. Ir nors naujokas nensutebins drąsiais dizaino sprendimais, reikia pripažinti, kad automobilis yra išties elegantiškas. Naujos kartos BMW 5-oji serija išsiskiria ir geriausiomis savo klasėje aerodinaminėmis charakteristikoms. Šio automobilio pasipriešinimo orui koeficientas: Cd = 0,22. Naujasis sedanas taip pat išsiskiria naujos konstrukcijos važiuokle, žemesniu svorio centru, tolygiai paskirstytu svoriu tarp ašių ir itin dideliu kėbulo standumu. Nors varikliai ir nėra visiškai nauji, tačiau jie suteikia maždaug 10% geresnes dinamines sąvybes bei maždaug 11% mažesnes kuro sąnaudas. Viduje 5 serijos BMW kūrėjai taip pat pasirinko evoliucinį kelią – panelės dizaino idėja išliko ta pati. Ir nors čia nėra tokio dramatiško naujumo įspūdžio kaip naujajame E klasės Mercedes-Benz, tačiau evoliucinis dizainerių darbas tik parodo kokį teisingą kelią pasirinko BMW kūrėjai prieš daugiau nei dešimt metų. Automobilis gali būti komplektuojamas su bet kokia įranga, kokią turi 7 serijos BMW išskyrus pneumatinę pakabą. Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės – vairuotojui gali būti tiesiog nuobodu vairuoti tokį išpuoselėtą automobilį. Naujieji BMW sedanai yra standartiškai aprūpinti stereo vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta. Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
        
Modifikacijų: 28
5er Sedan (G30)520d (190 Hp)
5er Touring (G31)520d (190 Hp)
KĖBULAS 520d (190 Hp)
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 530
VARIKLIS
Degalai Dyzelinas
Kuro sistema Diesel Commonrail
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1995
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps.per min. 190/142/4000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 400/1750
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 7.7
Maksimalus greitis, km/h 238
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Mechaninė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4936
Plotis, mm 1868
Aukštis, mm 1466
Svoris/Max svoris, kg 1540/2230
Atstumas tarp ašių, mm 2975
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Multi-link independent
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 225/55 R17 97Y
Galinės padangos 225/55 R17 97Y
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km 4.9
Užmiestyje, l/100km 3.7
Vidutinės, l/100km 4.2
CO2 emisija, g/km 109
Degalų bako talpa, l 66
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai