Markės
156 iš 1547
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
TRŪKUMAI
"1 serijos BMW kogero nebebus kompaktiškas sportinis automobilis kaip anksčiau, kuris vis primindavo senus kompaktiškų BMW šlovės metus"
Svarbiausia naujiena, kurią pristato naujos kartos „pirmukas“ yra tai, kad jis varomas nebe galiniais, o priekiniais ratais. Tai mums sako, jog šis automobilis taikosi į dar platesnę publiką – jaunesnius pirkėjus bei moterišką auditoriją t.y. tuos pirkėjus, kuriems priekiu varomas automobilis yra priimtinesnis. Tuo pačiu, 1 serijos BMW kogero nebebus kompaktiškas sportinis automobilis kaip anksčiau, kuris vis primindavo senus kompaktiškų BMW šlovės metus. Kartu su šiuo pakeitimu, mes matome patobulėjusį dizainą – automobilis seka didesniųjų BMW pėdomis ir gali pasigirti beveik tokiomis pat didelėmis priekinėmis radiatoriaus grotelėmis, įkypiais priekiniais žibintais ir tipiškais BMW galiniais žibintais, kurie beje labai puikiai įkomponuoti į visą dizainą. Tačiau kartu su komponuotės pakeitimu bei dizaino „optimizavimu“ BMW mažylis praranda tam tikrą išskirtinumą, kuriuo galėjo pasigirti ypač pirmos kartos pirmukas, kurį lengvai buvo galima atpažinti vien iš silueto. Nieko nepadarysi, gyvename unifikacijos ir optmizavimo laikais ir automobilių dizainas pasiduoda toms pačioms tendencijoms. Kita vertus yra ir neabejotinų pliusų – vietos ant galinių sėdynių dabar yra daugiau, bagažo skyrius padidėjo ir dabar yra didesnis nei A klasės Mercedes. Naujoko interjeras pasikeitė gana ženkliai – aštrių linijų į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių analoginių BMW ciferblatų, vietoje jų turime skaitmeninio dizaino skydelį kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. Kaip ir prabangesniuose BMW su šiuo taip pat galima „kalbėtis“ – tarkime balsu ištarus „I‘m cold“ automobilis padidins salono temperatūrą, ištarus „I‘m tyred“ automobilis įjungs oro kondicionierių, muziką tam kad jus prablaškytų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai