Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
2018-11-05
Mercedes Benz CLK200 Kompressor Elegance
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Praktiškas dviejų durų kupė, puikus komforto lygis, ko gero paskutinis klasikinio Mercedes-Benz dizaino pavyzdys
Prastas visapusiškas atsparumas korozijai, elektriniai gedimai, silpni 2 litrų 100 ir 120kW varikliai.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas
Pirma Mercedes-Benz CLK karta tai automobilis, kuris bandė pavergti keturių žibintų fanus su savo seksualia dviejų durų figūra. Verta paminėti, kad modelis turėdamas panašumų į E klasės dvidurį automobilį vis dėlto yra pastatytas ant senojo W202 C klasės bazės. Po trijų metų patirties su šiuo automobiliu, mano nuomone, tai nebūtinai reiškia, kad tai yra neigiamas faktorius. Vairuojant šį CLK yra jaučiamas Mercedes'o elegantiškumas, komfortas, stabilumas bei solidumas kelyje. Avantgard automobiliai pasižymėjo kietesne bei žemesne važiuokle, priduodančia šiam kėbului vairavimo sportiškumo pojūčius. Tačiau, mano nuomone, tai nėra automobilis skirtas aštriai bei greitai išiminėti posūkiams. Anglų kalboje yra tobulas apibūdinimas tokio tipo automobiliui - tai cruiser'is - malonus bei atsipalaiduoti verčiantis sutvėrimas ant keturių ratų. Būtent dėl to kartais galima užmiršti, kad sėdite ant senojo C klasės sedano bazės. Tai E klasės lygio komfortas kupė kėbulo tipo išpildyme. CLK klasė pasižymi E klasės pločiu, priekyje sėdint jaučiama erdvė, galima patogiai įsitaisyti ir atsipalaiduoti. Su pirma CLK karta Mercedes taip pat norėjo pabrėžti, kad tai yra 4 žmones talpinantis automobilis. Bet kuriuo atveju, gale sėdėti galbūt ir patogiau už daugumą tų metų šio segmento konkurentų, tačiau žmonių, kurių ūgis siekia virš 1.70m galvos lies stogą ir tai gali priversti jūsų draugus, gimines ir pažįstamus svarstyti kodėl nusipirkote dviejų durų Mercedes. Ne jūsų reikalas, mintyse atsakykite drąsiai, patogiai laikydamas bei vairu sukdamas Mercedeso ratus susukimu, kurio kampu ko gero nepasižymėjo nei vienas kitas tų metų automobilis. CLK pasižymi didelio tūrio bagažine. Ten galite prikrauti daugiau nei į kitų automobilių sedanus, rimtai. Galinės sėdynes atsiverčia, galite ten kišti čiužinius, spinteles, ratus, stendus, kolonėles - talpa didelė. Tai yra detalė primenanti, kad CLK yra praktiškas dviejų durų kupė. Nesate įsitikinę ką manyti apie automobilio išvaizdą? Galbūt mano supratimas padės jum susiformuluoti asmeninę nuomonę. Mano akimis, tai yra gražiausias tos kartos Mercedes, po Mercedes SL R129. Šis Mersas yra vienas iš paskutinių Mercedes automobilių parodantis savo tikrą stambumo, raumeniškumo bei elegancijos junginį. Manau, kad būtent šis kėbulas tobulai atspindi, su kokiomis kėbulo linijomis keturi žibintai atrodo efektyviausiai bei patraukliausiai. Tai vis dar buvo Mersas, kuriam nerūpėjo būdai kaip įtikinti žmones savo seksualiom bei aptakiom figūrų linijom. Ne, šis automobilis per daug subrendęs, kad stengtųsi įtikti pigiam jaunų vaikų susidarytam įvaizdžiui, kokia turi būti Kupė. Ir tai yra sena Mercedes Benz dizaino idealogija, kuri mano akimis - nebeegzistuoja naujose kartose. Gaila. Atsižvelgiant į minusus, verta paminėti, kad šio kėbulo modeliai turėjo labai menką atsparumą korozijai (gamybos metu pradėti naudoti vandeninės bazės dažai, prastos cinkavimo technologijos), daug elektros instaliacijų gedimų ir kt. Būtent šios kartos išleidimo metu Mercedes oficialiai prarado savo nesunaikinamų automobilių gamybos prestižą bei reputaciją. Kartais susiduriama su apgailėtinais gedimais, kurie neturėtų egzistuoti šioje prabangos klasėje kaip: elektrinių sėdynių valdymo gedimai (yra girdėta atvejų, kai sėdynės be priežasties pradeda važinėti, kur užsimano kelionės metu, perdega kompiuterio, aušinimo kondicionieriaus rodmenų pikseliai, genda vakuuminė sistema atsakinga už automobilio užrakinimą ir daug kitų). Tai nėra patikimas automobilis. Varikliai galbūt nenusipelno šio pareiškimo, tačiau elektra bei kėbulas - visiškai. Interjero kokybė gerai išlaikytuose modeliuose dar šiek tiek kvepia prabanga. Tačiau nesunku rasti modelių su limpančiais daugiafunkcinio vairo mygtukais, atšokusiom durelių bei likusio interjero apdailom, suplyšusiomis odinėmis sėdynėmis ir kt. Šių modelio interjero kokybės ilgaamžiškumas yra absoliučiai tiesiogproporcingas savininko dėmesiui, kuris buvo skirtas interjerui prižiūrėti. Garso izoliacija? Niekad nesitikėkite daug iš senų dviejų durų kupė, kurių priekinės durelės neturėjo rėmų stiklams. Tai būtų naivu. Garso izoliacija nėra gera važiuojant autostradoje. Reikia šiek tiek kelti balsą, norint apšnekėti įvairias jūsų dienos aktualijas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kėbulo detalės yra brangios. Šie automobiliai reti Lietuvos gatvėse, todėl kėbulo detalių rasti sunku, ypač žinant kaip jos mėgsta rūdyti. Šrotuose išardyti sparnai yra graibstomi kaip nukainuoti bananai Lidl ar Maximos parduotuvėse. Padoriai išlaikytų priekinių sparnų, buferių, žibintų kainos gali siekti 100 eurų už vienetą. Legendinis MB ženkliukas iš Silber Auto - 38 Eur. Originalios detalės šiam modeliui yra ir bus brangios. Tai faktas ir turėkite tai omeny. Įmanoma rasti pigesnių, nekokybiškų Taivanietiškų detalių. Eksploatacija su 2.0l Kompresoriniu varikliu, kuris turi 141 Kw, gali būti matoma aukščiau. Tai ganėtinai patikimi varikliai. Ypač po facelift modelio, kada buvo atsisakyta komponentų, kurie ankstesniuose modelio metuose vedė kompresorių prie neišvengiamių remonto darbų. Apskritai manau optimaliausias variantas šiam kėbului yra 3.2 V6 variklis. Tačiau virš 140Kw turintys kompresoriai turi smarvės, nepulkite nusukti nuo jų nosies. Šis modelis pasiekė savo absoliutų nuvertėjimo dugną. Tačiau niekada nesižvalgykite į variantus iki 2000Eur. Tai nebus gerai išlaikytas automobilis.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėkite Facelift modelius. Optimaliausi varikliai šiam automobiliui tik su galia viršijančia 140kW. Prieš perkant, tikrinkite korozijos židinių formavimasį tiek kėbūlo paviršiūje (arkos, sparnai, bagažinės spynelės aplinka, durų kraštai ir kt.), tiek apačioje. Tai puikus startas prisijungti prie Mercedes Benz automobilių gamos, sėkmės jum.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt