Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8492)

Daugiau apie automobilį Renault Clio
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ne Clio | 2009-11-13
Prancuziska bandele :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kazkada buvo patrauklaus dizaino, nedidele kaina. Ekonomiskas ir gana dinamiskas dyzelinis variklis.
Mazas viduje, daug ivairiu gedimu ir "ligu", todel automobilio tikrai negaliu rekomenduoti. Tuo labiau, kad siai dienai tai jau tikrai senas automobilis.
Reikia pradeti nuo to, kad toki automobili nusipirkti visada buvo nesunku, taciau su juo susigyventi cia jau kitas klausimas. Clio gana graziai atrodo, interjeras patogus, keletas svirteliu savo vietose ir viskas. Stilius labai prancuziskas - apvalios formos, sedynes minkstos, soninis palaikymas prastas, taciau veliurines, na bent malonu atsisesti i toki biudzetini automobili. Galines sedynes tikrai ankstos, net ir tokios klases automobiliu, visgi pas mane buvo triduris variantas. 1.5 dyzelinis motoras yra neblogas - mazam automobiliui duoda daug jegos. Sanaudos irgi geros - tik 6l/100km, taciau uzmiestyje vasara galima isspausti ir kokius 4l/100km. Automobilis nera baisus vaziuoti, taciau patikimumas yra baisus. Tai tikra visokiu smulkiu nesamoningu gedimu kratalyne. Pakabos problemos, elektronika, stringa rankinis stabdys ji uztraukus, per stoglangi bega vanduo, stringa centrinis uzraktas ir pan. Salonas nuolat pilnas ivairiausiu garsu, krebzdesiu. Aisku automobilis ne naujas, taciau net ir naudoto galima butu tiketis kazko geriau. Tiesa bent jau patogu atlikti elemenatrius lempuciu pakeitimus. Tai ivertins moterys, kurios nebijo atsidaryti kapoto.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Vectra
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Opel vairuotojas | 2009-11-13
Vectra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+ komfortas, patogumas, erdve, ekonomiskas visais atzvilgiais automobilis, gana patikimas.
- labai paprastas automobilis, truksta sarmo, priekiniu spyruokliu gedimai.
Trumpai apie vectra kuria tenka vazineti darbo reikalais. Imone turi nupirkusi kelias 1.8 litru benzinines Vectras. Aisku jos turi pacia paparasciausia komplektacija. Kebulas yra senesnis, t.y. pries facelifta, jos stilius paprastas, toki Vectra turejo visada toki ir islaike - tai automobilis nenorintiems issiskirti. Interjeras velgi nera labai jaukus - visur dominuoja staciakampes formos, kurios nesuteikia nei jaukumo, nei iprastumo. Medziagos nors ir neblogos, taciau vistiek neapleidzia mintis, kad ir vel Vectra nesugebejo savo interjero kokybe prilygti Audi A4. Taciau reikala labai pagerina jei automobilio salonas yra odinis. Automobilis yra tylus, pakaba komfortiska, todel vaziuoti Vectra tikrai malonu. Apsisukimo spindulys kiek didokas, taciau pats automobilio valdymas yra geras. Sedynes patogios, galima labai gerai susireguliuoti patogia vairuotojo vieta. Gale sedintys gal ir turi kiek mazoka vietos kojoms, taciau bagazine yra milziniska (gaila, kad sedynes nuleidus nesusiformuoja lygus pavirsius). Automatines posukiu svirteles yra labai jautrios, todel kartais erzina ir prie ju reikia priprasti. Pavaru perjungimas gali buti kiek sunkus kai yra salta, taciau padirbus varikliui greitai viskas stojasi i savo vietas. 1.8 variklis aisku galia nespindi, taciau vaziuoti juo galima, tuo labiau, kad per kisene irgi nekerta - kompas vidurki rodo 7-8 litrus vasaros sezono metu. Cia turint omenyje, kad automobilis yra kompanijos. Automobilio patikimumas pagirtinas, nors jis prilygti Toyota gal ir negali, taciau svarbiausia, kad Vectra neturi ligu. Dideliu kastu, neziurint kad automobiliai yra kompanijos, kol kas neisleidome. Buvo keista priekiniu amortizatoriu spyruokles, kartais neisijungia priekiniai zibintai (automobili uzvedus is naujo zibintai daznai vel isijungia). Be abejo svarbu ivertinti garantines apziuros kastus, kurie nera tokie mazi. Tai toks automobilis, kuris kelyje nepaves, taciau labai ir nepradziugins.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Jazz
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mante | 2009-11-12
Labai talpus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patikimas, labai erdvus auto. Maloniai, tyliai dirbantis variklis. Pliusas ir tas, kad automobilis gerai laiko savo verte.
Prastas komforto lygis, labai kieta pakaba. Silpnas variklis.
Jazz istiesu savo gabaritais (neskaitant aukscio) yra labai nedidelis automobilis, todel drasiai galima ji pavadinti miesto automobiliu. Ji labai lengva vairuoti ir parkuoti, tuo labiau, kad veidrodelius galima automatiskai uzlenkti. Jazz pagal visus parametrus galima lyginti su tokiais automobiliais kaip Opel Corsa, Ford Fiesta ir panasiais ir visus juos Jazz nugali savo erdve. Automobilis gerai valdomas vingiuotuose keliuose. Sedynes patogios, bet truksta soninio palaikymo. Jazz isties patogus 5 zmonems net ilgose kelionese. Prietaisu skydelis paprastas, bet labai patogus. Visur naudojamas kietas kaip akmuo plastikas - tai nera malonu, taciau tokios klases automobilyje sunku tiketis geriau. Komforto automobilyje mazoka, salonas gana triuksmingas, o ir kieta pakaba jo neprideda (istikruju jauciami ivairiausi smulkus kelio nelygumai ir pan.). 1.4 litro varikliukas pasizymi tuo, kad norint normaliai vaziuoti reikia ji paspausti iki pakankamai aukstu apsuku. Tai nepatogu ir kiek erzina, taciau tokie yra Honda varikliai. Be to variklis pagal savo kubatura yra neekonomiskas - ima kokius 7-8 l/100km Automobilis pravaziaves viso 140000 km is ju kokius 50000 as pats ir bedu kol kas isvengiau. Visur jauciama, kad darbas atliktas detaliai ir iki galo - jokiu isskirtiniu barskesiu, namaloniu smulkiu gedimu. Jauciama gera inzinieriaus ranka. Patikimuma ir erdve vertinantiems Jazz tiks.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan X-Trail
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
LaimisV | 2009-11-12
Rimtas ir ne visai parketinis visureigis. Turbinos gedimai!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siaip butu labai geras visureigis - patogus, pravazus, idomaus dizaino ir garantuotai saugus, taciau viska gadina patikimumo problemos, o jos siame automobilyje yra rimtos.
Turbinos, intercoolerio problemos. Neekonomiskas.
Man si automobilis yra isties grazus - status kamai, vyriskas dizainas atrodo solidziai ir kazkuo primena Land Rover visureigius. Aisku atsiras mananciu, kad cia baisus automobilis, taciau reikia pripazinti ta fakta, kad supanasejusiu Rav4, CRV ir Outlander ir kitu yra pilnos gatves ir jie pradeda rimtai atsibosti. Butent tuo ir patrauke sis modelis, be to jo pravazumo savybes nera "popierines". Be to toks dizainas garantuoja, kad automobilis yra gana erdvus. Sedima aukstai ir "staciai" kaip tradiciniame visureigyje - cia savi pliusai ir minusai priklausomai kokiame kelyje randiesi. Kas patiko - tai talpumas, patogumas, automobilis atrodo, kad yra didesnis nei istikruju. Nesitikekit, kad jis bus valdomas kaip lengvasis. Visi varomieji ratai be abejones pliusas ziema ir jei tenka gamtoje pavazineti. Automobilis aukstas todel nera baimes sulankstyti dureles i smelio kupstus ir pan. 2.2 turbodyzelinis variklis yra rajus - ekonomiskai vaziuojant suvalgo 9-10l/100km, o daznaiusiai ir daugiau. Kaip besistengtum vaziuoti ekonomiskai nelabai iseina, kogero toks yra variklis. Savo padaro ir 4x4 sistema. Apturejau nemazu bedu - teko keisti turbina, kuri nusprogo vaziuojant autostradoje. Nemalonus dalykas, o ir remontas kainavo didelius pinigus (visgi automobilis pirktas ne Lietuvoje, o ir garantija senokai buvo pasibaigusi). Todel perkant butina pasitikrinti turbina, be to siulau keisti tepalus kas 5000 km, nes tai gali buti priezastis rimtu gedimu. Be to pavaziavus ilgiau verta iskarto neuzgesinti variklio ir leisti jam keleta minuciu padirbti laisvomis apsukomis. Automobiliui budingos problemos su intercooleriu. Blogiausia, kad sitos problemos pasitaike ne tik man, bet zinau ir kitiems 2.2 dyzeliniams X-Trail. Kita kas nepatiko - grotuvas nesuka CD saltame automobilyje. Labai svarbu patikrinti turbina, o ir varikli paskritai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Galaxy
1995 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ford Galaxy 2.0i | 2009-11-11
Ford Galaxy 1996 metai.2.0i benzinas -dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minivenas,7 vietos, remonto paprastumas ir detaliu pigumas, gan patikimas auto....
Salono apmusimo kokybe ir senokas dizainas....galios sioks toks trukumas [2.0i]
Ne mazai parasyta apie si modeli ,bet truputi papildyciau praejusi atsiliepima....Privalumai viskas panasu ...gal dadeciau vairuotojo ir keleivio sedines sukasi aplink savo asi 180laipsniu .....tai labai patogu pvz. bunant kelionese gamtoje...bendrauja visi .....dar zinoma ne visuose Galaxy modeliuose yra gale sediniu amortizatoriuku prilaikomi staliukai ,tai irgi patogu ...na ir man bent atradimas...nes netiketai vaikas parode,kad sedines antros ir trecios juiostos atlenkiamos atgal......rodos 3 padetis!...tai irgi labai patogu senam zmogum pavargus gali atgal atsilosti arba vaikuciui pavargus ilgesneje kelioneje.... Dabar is trukumu ...pastebejimu asmeniniu ...tai dar dadeciau reikalinga butinai apatine variklio apsauga....nes jai neesant 90 % kad begiai metosi sunkiai ir atbulines eigos begisne visada sviecia lempute...nes patekus dregme veikia perjungimo svirties mechanizma virs greiciu dezes....ir tada begiai sunkokai metosi .....o priejimas labai prastas ,gan daug darbo profilaktikai ....tiesiog pravalyti ir atgal surinkti ,kad to isvengti geriau butinai uzsideti ,jei nera apatine variklio apsauga!!! Dar viena beda budionga Sharan ,Galaxy ,tai centrinio duru uzrakto blokas po vairuotojo sedine imontuotas per atrti dugno...[tiksliau ileistas] i dugna....po dagteliu ....atitraukus vairuotojo sedine matosi is kart.....jei latakai uzsikemsa...ir dregme ar vanduo renkasi centrinio valdymo blokas is kart oksiduojasi ir visa elektrine dalis vandenyje...zinoma reikia pirmiausiai pakelti ,kampuotuku pagalba gal 2-3 cm .,tiek kad ussidaryti dangtelis. blokelio kaina srote apie 80 -100lt. Kas liecia kokybe vaziuokles detaliu tikrai gan patikimos ir nebrangios remontui! Truputi nusiskusciau zibintais priekiniais.....be xenon zibintu ...pagelbetu priekiniai priesrukiniai zibintai arba H4 geresnes kokybes, tiksliau stipriau svieciancios lemputes ,kaip pvz Philips H4 extrim....nes esant blogoms oro salygoms prastas apsvietimas.....tai pataise nuo 2001 metu ....zibintai.... Sutinku ,kad butinas sildymas -vedinimas autonominis galinei automobilio dalei,nes automobilis ne mazas ir is priekio vien apsildyti ar atvesinti gala gan ilgai ir neefektinga! Variklis NSE....96 metu , 2.0i , benzinas -ipurskimo dujos [sanaudos duju mieste13-14 litru, uzmiestyje 10 -11 litru] 85 kw - 115AJ. Varikliai labai patikimi ,nes rodo netgi laida 1995-2006 ,tiesa nuo 2000.06 -naujesniam modelii raides pasikeicia ,bet konstrukcija 95 % ta pat ir kw, ir galingumas,truputi modifikuota liambda zondas,laisvu apsuku voztuvas ...ir dar keleta gan nereiksmingu detaliu.... Kaip ir mineta ankstesniame atsiliepime.....stebeti ausinimo skyscio lygi .....termostatas atsidaro 87 laipsniu [ventiliatorius pradeda suktis nuo 92 - 95].tepalai SAE 10 w 40 ar 5 w 30. Dirzu keist nereikia ,nes grandine suka varikli. Per metus pakeista priekiniai diskai ir kaladeles, stabdziu skystis Dot 4 [priklauso kas 2 metus keisti, zinoma visiems automobiliams! ir visu markiu!], tepalai ,salono filtras, kuro filtras, tepalo ir oro filtrai.stabilizatoriaus traukes abieju pusiu , traukes antgalis ir galo salenblokai keturi vnt. zvakes 4vnt - 4 cilindram . atlikus siuos darbus manau galima 2 metus bus vazuiuoti be problemu ....zinoma tikrinti reiktu kas bent puismeti vaziuokle, ausinimo skyscio lygi ,tepalu lygi. Manau daug kas tekste parasyta perkanciam...dadeciau ,jei megsti erdve, keliauti su seima.....sedeti kresle[nepavargsta kojos!] o ne auto sedineje.....priekinio stiklo nieks neaptasko ,kaip lengvo automobilio[nes aukstai]....zodziu tikrai neapsiriksite pirkiniu ...ir nebijokite Ford!....tai praktiskai ne ford O VW Sharan grupes minivenas......todel uz zenkliuka permoketi tikrai neverta....o ekonomija benzinas-dujos ne blogesne nei Dizel ...plius tikimybe ,kad tvarkingas auto zymei didesne nei dizeli perkant!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Lancer
1993 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Linas_m | 2009-11-11
Lancer GLX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis pagal gabaritus nera mazas, taciau 1.3 variklis jam persilpnas. Is trukumu ivardinciau prasta garso izoliacija. Sudetinga gauti atsarginiu detaliu (nauju kaina kosmine, o srotuose sitas modelis retenybe). 1.3 12V Paskirstymo dangtelis, zvakiu laidai, kaladeles.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Ceed
2006 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gytis | 2009-11-11
Smagus automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus , ekonomiskas, gera kokybe, ilga garantija
Nepopuliarus Lietuvoje.
Ekonomiskas , stabilus kelyje, geraos dinamines savybes. Ekonomiskas, puikiai valdomas, erdvus salonas, gera salono apdaila, kokybiska ir gera garso izoliacija. Naujai auto 5+2 metai garantijos. Vilniuje geras aptarnavimas , servizas. Jei perki be garantijos, tai naujas modelis ir detales ir negarantinis remontas kainuos nepigiai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
2001 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kestas | 2009-11-11
Patikimasis hecbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiskas, nebrangus islaikyti.
Mazai erdves, neitin aukstas komfortas.
Siap visai neblogas automobilis. LABAI patikimas. Vazineju jau 2 metus, per ta laika nuvaziavau apie 90 tukst, automobilio rida dabar 130 tukst. Dar neteko nieko keist ir manau, kad dar ilgai neteks. Kadangi esu aukstas (190cm) man labai tuksta vietos ir sunku neureguluoti sedyne ilgoms kelionems. Zemesniems zmonems sis auto puikiai tinka. Siap salono erdve jis taip pat nepasizymi. Vaziuokle standi ir malantis po miesta dienos gale pradeda varginti, bet uztat automobilis neblogai valdomas, turit omenuje, kad yra varomas priekiu. Variklis 2.0 (66kw) traukia neblogai ir yra labai ekonomiskas. Vilniaus mieste ne daugiau 7l, uzmiestyje apie 5. Tik vaziuojant greiciau padideja sanaudos. Variklis nelepus ir patikimas kaip ir visa masina. Automobili islaikyti yra pigu, nes vartoja nedaug kuro ir jo remontuoti der neteko. Kasko draudimas pigus. Kaip ir visos toyotos smarkiu nuvertejimu nepasizymi. Tikrinti kaip ir kiekviena perkama automobili. Tai yra vienas is nedaugelio automobiliu, kuris "ligu" neturi. praktiskai nera pasikartojanciu gedimu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Zafira
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vytas | 2009-11-11
Opel Zafira seimyninis automobilis aktyviems zmonems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, patogus, grazus, smagus vairuoti ir labai ekonomiskas.
Turi ivairiu smulkiu nepatogumu. Automobilis nera labai erdvus, pakaba kietoka.
Pirmos kartos Zafira tapo labai populiarus automobilis, taigi siam antram sekme irgi garantuota. Automobilis tapo kur kas grazesnis, solidesnis tiek isore, tiek vidumi. Mano automobilis jau prvaziaves 68000 km. Patinka - geri stabdziai, patogus seimai, grazus dizainas. Siaip Zafira lengvai valdomas, didelio skirtumo lyginant su paprastais lengvaisiais automobiliais nera. Tai malonu persedus nuo kokio nors hecbeko ar Audi A4. Taciau nesitikekit dideles erdves kokia turi Voyager ar Galaxy. Siaip jau susedus 7iese, visu keleiviu bagazui vietos nerasite. Be to pakaba sureguliuota gana kietai, todel cia jis pralosia daugeliui kitu vienaturiu. Pas automobili 1.9 turbodyzelinis variklis su 150 AG. Variklis dinamiskas, geras sukimo momentas, juo vaziuoti patogu ir mieste ir dideliu greiciu greitkelyje. Vidutines sanaudos 6.2l/100km. Variklis vertas pagyrimo. Taciau variklis jautrus prastos kokybes dyzeliui, jokiu budu nerekomenduoju pilti baltarusiska kura. Smulkus minusai - vidinio galinio vaizdo veidrodelio nuolatinis barskesys, nepatogus porankis, triuksmingas interjeras vaziuojant daugiau nei 100km/h, sunkiai nupuciamas priekinis stiklas, matomumui trukdantys priekiniai statramsciai, mazai detuviu viduje (situo lygintis su prancuziskais vienaturiais negali). Kitas dalykas - turejau problemu su DPF filtru, automobilis nemegsta aukstu apsuku ir nuolatinio darbo prie agresyvesniu rezimu. Automobilis sakyciau skirtas ilgoms kelionems, galu gale tai vienaturis. Valdymas, patogus, grazus, smagus vairuoti ir labai ekonomiskas. Tai nera pats geriausias vienaturis, taciau del keleto svarbiu pliusu as automobili rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Laguna
1993 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vilmis | 2009-11-11
Pigus ir ganėtinai patrauklaus dizaino automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, komfortiškas važiavimas, kaina, nėra greitai rūdijančios
Vargina smulkūs gedimai, trūksta traukos 1.8 varikliui
Vienas didžiausių šio automobilio privalumų, tai kaina. Už labai nedidelę kainą gauni gana daug komforto ir nemažai elektronikos. Dažnai Renault Laguna automobiliai turi elektrinius langu pakėlėjus, elektrinius veidrodėlius, elektroninę klimato kontrolę, centrinį užraktą beabejonės ir kt. Mano pirkta Laguna buvo "pavargusi" bent jau taip atrodė iš išorės, gal dėl to man Laguna neatrodo pats patvariausias automobilis. Važinėju jau 1,5m. nors labai didelių remontų neturėjau, tačiau erzina nemalonios smulkmenos. Tai uždaromų durų garsas kaip žigulio, tai sunkiai užsirakina raktu, rakinant su pulteliu kartais ne visos durys atsirakina ar užsirakina. Buvo sugedęs bagažinės spynos varikliukas, salono apšvietimo mygtukas nlb nori įsijungti, kartais originalus slapukas neleidžia užkurti ant benzino (laimei yra dujos) ir daugiau erzinančių smulkmenų... Šiaip važiuoti malonu, minkšta, komfortiška ir ganėtinai patvari pakaba, patogios sėdynės ir malonus akiai prietaisų skydelis (mano nuomone). Variklis kaip variklis, didelių bėdų su juo neturėjau niekada. Tik leido tepalus per tarpinę jungiančia su pavarų dėže, pakeitė ją, tačiau man atrodo vėl šiek tiek leidžia. Mano Laguna su 1.8 varikliu, tačiau šis tikrai per silpnas. Esu labai taupus ir nelakstau, tačiau ir aš dabar rinkčiausi 2.0 . Važinėju su dujomis, nelakstant mieste apie 12l užmiestyje gal 8l. Manau galetų būti ir mažiau kaip 1.8 su tokia trauka. Visi šaukia, tik nepirk prancūzo, nes detaliu kainos kosminės ir dažnai genda. Aš taip nepasakyčiau, maniškė nėra pačios geriausios būklės, bet ji nei labai genda, nei tos kainos didelės. Aišku gal ir yra detalių, kurios daug brangesnes už kitų, bet man neteko susidurt. Nuvertėjimas kaip ir kitų Renault automobilių didelis. Šiaip nėra blogas auto, bet aš ir mano draugas, daugiau tokių nepirktume:)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2008 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Fanas | 2009-11-10
Forester cool!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
aukstas, grazus, patvarus
kuro sanaudos
Gana geras variantas, senesni modeliai mazai turejo apvaliu kampu, o sis jau solidus labai priminti man CRV modeli su chromuota grotele. Manau kad pirkciau toki visureigi. 2,5 benzinas-netaupus, reikia dujos montuoti daliu ne truksta, itint nauju originaliu Subaru daliu skelbimuose pakankamai
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Calibra
1990 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
Juozas | 2009-11-10
Opel Calibra 2.0 8v automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai neblogai sukonstruota masina, gera aerodinamika, geras valdymas. Klaidinga nuomone apie ja del jaunimo issidarkymo. Nusipirkes pilnai sutvarkiau kad butu kaip is gamyklos, dabar belieka tik dziaugtis. 2.0 8v OHC dirzus, tepalus, filtrus, kaladeles, padangas, greiciu dezej viena voztuveli
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Galant
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Paulius | 2009-11-09
Mitsubishi Galant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didziausias trukumas man, kad rudija galines arkos labai greit ir dar bet koks atsitrenkes akmenukas lupa metaliko sluoksni nuo priekinio bamperio ir kapoto. 2.0i 16v SOCH Vos nusipirkes pakeiciau tepalus ir visus kitus skyscius, nes jie buvo jau tikrai prastos bukles ir padangas kurios taipat buvo nekokios. Iki siol daugiau nieko.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Qashqai
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Algis | 2009-11-09
Nissan Kaskai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus automobilis, malonus vairuoti. Ekonomiskas variklis.
Problemos su patikimumu, ankstokas kaip krosoveris ir ne toks gerai valdomas kaip kompaktines klases hecbekas. Silpnas variklis, prasta garso izoliacija.
Patrauklus miesto automobilis, taciau turintis daug ivairiu "bet". Nors automobilis skaitosi ale dzipas, taciau istikruju jis normalus hecbekas ar universalas. Dydziu jis ne ka didesnis uz bet koki Golf klases automobili, tik aisku aukstesnis. Todel automobili vairuoti yra patogu - jo gabaritai nedideli, auksta sedesena leidzia viska aplinkui gerai matyti, auksta prosvaisa leidzia drasiai parkuoti automobili prie bardiuru, be to automobilio gabaritai labai lengvai jauciami (tik matomumas atgal yra ribotas). Mano automobilis yra varomas tik priekiniais ratais. Tiesa maniau, kad valdymo savybes bus geresnes. Gal del to, kad automobilis aukstesnis jauciasi, kad posukius isima neitin drasiai, truputi pakripsta. Taciau pakaba pakankamai komfortiska. Kas nepatiko, tai prasta garso izoliacija (didelis padangu triuksmas ir triuksmas is lauko vaziuojant didesniu greiciu), gana blankus interjeras, visur naudojamas kietas plastikas. Priekinis stiklas labai rasoja esant dregnam orui. Automobilis uzuominu i prabanga neturi, visgi tai ekonomines klases auto. Vietos automobilyje ne per daugiausiai, tikrai ne daugiau nei Golfe (pritruksta gale sedinciu zmoniu vietos kojoms jei priekyje sedi aukstas zmogus), bagazine velgi tokio pacio nedidelio dydzio. Taciau stiprioji puse yra automobilio dizainas, kuris nors ir paprastas, taciau labai graziai ziurisi. Variklis dyzelinis 1.5 litro su turbina. Autostradoje galima isspausti kokiu 5.6l/100 km ekonomija, taciau galios truksta praktiskai visada. Tarp patikimumo problemu - silpni galiniai amortizatoriai, turejau problemu su galinio dangcio uzraktu. Nors automobilis pirktas naujas ir pavazinetas tik kiek daugiau nei metus, jau teko keisti stabdziu diskus su kaladelem - manau, kad taip greitai tokios detales neturetu devetis. Zinau, kad sis automobilis taip pat turi bedu su sankaba, taciau man kol kas sio dziaugsmo neoavyko aptureti :) Butu neblogas automobilis, jei nebutu kruvos geresniu ir patikimesniu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 2
2003 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
tomas | 2009-11-08
mazda 2 tikras miesto automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas manevringumas erdves daug
galetu buti geresnes apdailos medziagos
Mazdute 2 pirkom visiskai atsitiktinai Pries ja turejau mazda 626 93m. irgalvojau keisti i mazda6 taciau buvau nustebes kai reikejo susirasti padoria sesta mazda -arba sudrozta europine arba nori pirk amerikona su 3 litru varikliu.Otie kurie nusiperka amerikietiska po kiek laiko atsipeikeje, kai suvokia kad sunkiais laikais gali nuvaziuoti nuo degalines iki degalines.Ta komforto ir galios kombinacija nubleso kai netycia pavaziavau su nedeliu automobiliuku.Tai labai manevringas palyginus konfortiskas ir labai ekonomiskas auto.Erdves pojutis nerealus tokioje nedidelioje masineleje.Odidmiestyje tai vieni privalumai 1.4 turbo dyzelis is vietos nerauna kaip bezininis variantas bet isibegejes lekia smagiai Mazda2 apynaujis 2005metu todel gedimu dar rimtu neislindo kuro sanados 4-5litrai dyzelino Pasak pasaulines ziniasklaidos bei auto ekspertu Mazda 2 vienas patikimiausiu pasauliniu automobiliu butinai patikrinti vaziukle ant duobes
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Carina
1993 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
babajanas | 2009-11-08
Toyoya Carina E
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sia Toyota pirkau su originalia 114k rida, idealios bukles. Remontuoti teko tikrai nemazai, kas bjauriausia, kad gedimai lysdavo vienas po kito todel buvo baisu su ja kur toliau vaziuoti, kad nesubyretu :( Detales nera brangios bet bent jau Klaipedoje tikrai buvo problematiska ju rasti (variklio purkstuku). Tiesa per 5 metus nei karto neteko remontuoti vaziuokles!! Nekeiciau nei vienos traukes, sarnyro ir t.t. Siaip masina labai labai ekonomiska: mieste 7,0 - 7,5 litro vazinejant normaliu rezimu!! Trasoje 6 - 6.5 ltr. Rekordas buvo 5,8 :) Pagrindiniai minusai: Labai bloga garso izoliacija: prie 120 salone neimanoma susikalbeti. Masina gana kietoka, salonas labai nuobodus, sedynes nepatogios ilgoms kelionems. Bagazine tikrai mazoka kaip tokio tipo masinai (hecbekas). Gale vietos irgi neperdaugiausiai. Taigi vienintelis pliusas - ekonomiskumas! Trauka salyginai nebloga su tokiomis kuro sanaudomis ir tokiu varikliu. 1.6i 16v Per 5 eksplotacijos metus keiciau 3 purkstukus, 2 kartus remontavau vairo kolonele. Taip pat keistas vairo stiprintuvo siurblys, kolektoriaus tarpine, zvakes + einamasis remontas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo 156
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Liutauras | 2009-11-08
Normalus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, galingumas, dizainas
Blogas priėjimas prie žibintų lempučių :)
Šiuo automobiliu atvažinėjau 3 metus. Puikus dizainas, ekonomiškas - 6L mieste su 2.4 dyzeliniu varikliu. Gana galingas. Vienas minusas žiema labai lėtai kaista ir mūsų duobėms silpnoka pakaba - na iš dalies silpnoka nes remontuoti tenka pakaba kas 30000km., tačiau detalės iš pigesnių. Vertas grieko automobilis :) Lyginant su vokiškais automobiliais - kaip tokių metų ryškiai pigesnis, galingesnis, ekonomiškesnis, dizainas geresnis ir gana patvarus, nebyra, nerudija. 2.4 JTD 150AG/308Nm Eksplotacija gana pigi. Tvarkiau tik pakaba, priekinis šarnyras kartu su šake ir sailentblokais apie 300lt. Vairo traukė - 70lt. Diržai visi su guoliukais - 700lt. Daugiau nieko neteko keisti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi 80
1991 - 1995
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rolke | 2009-11-08
Audi b4 avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pasitaike nevisai tvarkingas auto,po remonto praejo 3m. Pradejo barsket stabilizatoriaus gumos. Kiek silpnoka priekine vaziuokle. Neblogas variklis gerai vedasi ziema,"nevalgo" tepalo. Manevringas, talpi bagazine, taupus vidutiniskos degal sanaudos 6litrai 100km. 1,9 tdi Pakeista beveik visa priekine vaziuokle, taisytas vairo stiprintuvo siurblys, vairo kalonele, dinamos dirzo itempejas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Fabia
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
romas | 2009-11-07
Visiška nesąmonė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nėra
silpnas variklis , silpna važiuoklė.
turiu nusipirkęs Škoda fabia 1,4 TDI PD -3 cilindrai -59 kw. 2007m. iš salono. Garso izoliacija automobilyje nulinė.Girdisi kiekvienas pašalinis garsas aplinkoje ,važiuojant (galima girdėti šunis lojant) Salono detalės iš pigių medžiagų.Taip ,kad jokio komforto.Nors perkant vadybininkai ypatingai nori iškišti automobilius su šio tipo varikliais , nors nepasako ,kad yra 3 cilindrų variklis ,kadangi su 3 cilindrais automobilis yra šlamštas , kurį už 47000 lt. tikrai neapsimoka pirkti. Variklis pradedant važiuoti absoliučiai kurčias , didelė vibracija . Dažnai reikia perjunginėti pavaras , nes 50 km/h greičiu važiuojant 4 pavara pradeda netraukti ir pradeda stipriai vibruoti.Kuro vidurkis didelis 6 l./100km. Tepalų keitimas , važiuklės remontas.Po 3metų iš sumokėtų 47000 lt. lieka 18000 lt. jeigu pavyks rasti žioplį , kuris pirks. Niekada nepirkite automobilio su 3 cilindrais.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Galant
1992 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Arūnas | 2009-11-06
Žaviuosi Galant'u
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras kainos ir kokybės santykis. Ekonomiškas. Patogus. Puikiai valdomas.
Silpnoka pakaba, važiuoklė. Neatsparus korozijai.
Turiu 1996-ų metų Galant hečbeką 1,8 l (benzinas, įpurškimas, mechaninė gr.d.,116 AG). Važinėju jau šeštus metus ir žaviuosi jo dinaminėmis savybėmis bei taupumu. Jau kurį laiką planuoju pirkti naujesnį automobilį, bet, vairuodamas Galant'ą, aš tapau toks išrankus, kad man netinka jokie kiti, kuriuos bandau. Taip ir nepakeičiu jo, ir toliau juo džiaugiuosi. Rida jau tuoj pasieks 230 000 km, bet jei ne rūdys, tai būtų galima džiaugtis dar kelis metus. Kai tik nusipirkau šį auto (už 12 000Lt), maniau, kad nustosiu lakstyti, vairuosiu ramiai- vis tik gabaritai ne iš mažųjų. Bet prie jo pripratus, gavosi atvirkščiai- puikiai jaučiamas kelias, geras sukimo momentas prie nedidelių apsukų, įsibėgėjimas nuo pirmo bėgio iki penkto vos 80-100 metrų atkarpoje,... Taip kad, aš netapau ramiu vairuotoju :) Maniškis Galant'as turi ir stoglangį, ir visus el. langus, ir el. veidrodėlių valdymą. Nėra tik ABS'ų, oro pagalvių ir kondicionieriaus. Bet ir be jo puikiai išsiverčiu. Varikliui neturiu jokių priekaištų, tik įtariu, kad jau atėjo laikas pasikeisti aukštos įtampos laidus, nes esant labai drėgnam orui, variklis trūkčioja, kol neįšyla. Jau man nusipirkus šį auto, buvo susidėvėjęs starterio bendiksas, tai greitai teko jį pakeisti. Galingumo užtenka pilnai, nors automobilis ir nešokteli priekin nuo gazo pėdalo spustelėjimo, tačiau įvaldžius Galant'o vairavimą, nereikia nei gazo spausti iki dugno, nei apsukų kelti iki maksimumo tam kad pasiekti norimą rezultatą. Bent jau mano Galant'o variklis tarnaus ilgiau nei visos kitos jo dalys. Eksploatacija tikrai pigi. Pvz. per šios vasaros atostogas, užsipylęs pilną baką benzino (64 l), pravažiavau virš 900 km- gavosi apie 7-7,5 l/ 100km mišraus važiavimo (tame tarpe ir 200km/h greičiu). Kasdien važinėdamas mieste sunaudoju 8-9 l / 100 km, nors važinėju gana agresyviai. Tepalų valgymo iš viso nėra- niekada nesu papildęs tepalo, nes jo nei trupučio nesumažėja. Detalės nėra brangios. Remontuoti tenka tik važiuoklę (salenblokai ir pan.).
Pilnas atsiliepimas...
 
1...329330331332333334335...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt