Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2013-11-01
„Toyota“ ir toliau lieka rinkos lydere
„Toyota Motor" išlaikė pirmą vietą pasaulinėje automobilių rinkoje, tačiau pagrindiniai konkurentai - „General Motors" ir „Volkswagen" -, taip pat nesnaudžia ir nuolat mažina atotrūkį. Kaip rodo naujausi statistiniai tyrimai, apimantys 2013 m. sausio - rugsėjo mėnesius, japonų automobilių gamintojas visame pasaulyje pardavė 7,4 mln. transporto priemonių. Tiesa, statistika apima ne tik „Toyota", bet ir „Daihatsu" bei „Hino" pardavimus. Koncernas „General Motors" per tą patį laiką pardavė 7,25 mln. naujų automobilių. Tai - 4,6 proc. daugiau negu per tą patį praėjusių metų laikotarpį. „Volkswagen" pardavimai siekė 7,03 mln. automobilių, tačiau į šį skaičių nepateko „VW" priklausantys „Scania" ir „MAN", kartu pardavę 200 000 transporto priemonių. Kiek anksčiau „VW" vadovai yra pareiškę, kad iki 2018 m. pardavimus planuoja padidinti iki 10 mln. vnt. per metus ir tapti rinkos lyderiais. Pagrindine išorine „Toyota" rinka ir toliau lieka Amerika, kur ypač paklausūs yra modeliai „RAV4" ir „Lexus IS". Europoje „Toyota" pardavimai per pirmus 9 šių metų mėnesius sumažėjo 4 proc. - iki 407 072 automobilių.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas