Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2015-03-04
Renault naujienos Ženevos automobilių parodoje 2015

Renault naujienos Ženevos automobilių parodoje 2015
Gundantis miesto visureigis

Šiame kompaktiškame miesto visureigyje įkūnytas kitoniškas ir novatoriškas požiūris į segmentą bei patraukli jo išvaizda įprastinį mąstymą tiesiog apverčia aukštyn kojom. 
 
Atkaklų „Renault“ siekį užimti tvirtas pozicijas ir C segmento miesto visureigių rinkoje rodo dinamiškumu ir nuotykių ieškotojo dvasia trykštantis naujojo „Renault Kadjar“ dizainas. „Flame Red“ spalva spindintis naujokas savyje tūnančia gundymo galia įpūtė naujų vėjų ir miesto visureigių rinkoje.
 
Grakščios, atletiškos „Kadjar“ linijos byloja apie naujovišką požiūrį į miesto visureigių išvaizdą, o sportišką ir kruopščiai apgalvotą vidų dar labiau pabrėžia aukštos kokybės medžiagos bei apdaila. 
 
Dėmesingumas „Kadjar“ elegancijai

Ryškų „Renault Kadjar“ savitumą dar labiau sustiprina naujasis „Renault“ prekės ženklo žibintų išdėstymas, kuris pirmą kartą pritaikytas naujajame „Espace“. Iš priekiniuose žibintuose įtaisytų LED šviesos šaltinių C forma sklindanti šviesa suteikia automobiliui išskirtinumo jausmą.

 
Išdailintas ir subalansuotas „Kadjar“ linijas visose versijose pabrėžia kėbulo spalvos šoninių veidrodėlių korpusai ir durų rankenėlės. O chromuoti langų ir dienos žibintų apvadai bei slenksčių apsaugos dar labiau sustiprina iš šio atletiško miesto visureigio trykštantį išskirtinumą.
 
Išdailintas, sportiškas ir gražiai įrengtas vidus

„Kadjar“ salono kokybę liudija itin kruopšti jo apdaila. Tai – nepaprastai stilingas patogumo ir dailumo derinys.
 
Spalvų gama ir pasirinktos medžiagos išryškina modelio sportiškumą bei tobulą vidaus apdailą. Minkštas palietus prietaisų skydelis rodo, kiek daug dėmesio inžinieriai skyrė kiekvienai „Kadjar“ apdailos detalei. 

 
Sportišką vidaus apdailos stilių padeda kurti ir drąsaus bei išraiškingo dizaino pavarų svirtis. Išmodeliuota sėdynės pagalvėlė ir vertikalios sėdynės atlošo formos – dar vienas ženklas, pabrėžiantis sportišką vidaus stilių. Galvos atlošų šonus puošia grafinis piešinys, kuris sustiprina dinamiškumo įspūdį, o sėdynių pagalvėlių forma bei suformuotos šoninės atramos suteikia dar daugiau įmantrumo.
 
Praktiško dizaino „Kadjar“ universalumas puikiai atitinka šeimų poreikius, o pažangi interneto prieiga suteikia vairuotojams galimybę suasmeninti aplinką. Dar vienas „Kadjar“ privalumas – tai gausybė tinkamų intuityvių technologijų, padedančių ir išlaikyti ryšį su pasauliu, ir ramiai vairuoti.
 
Saugiai pabėgti nuotykių keliais

Kurdami „Kadjar“, inžinieriai pasitelkė didžiulę „Renault“ patirtį saugos srityje. Be to, „Kadjar“ įrengtos ir pažangiausios pagalbos vairuojant priemonės, pavyzdžiui, yra laisvų rankų parkavimo įranga, pagalbos statant priekiu, atbulomis ir šonu sistema bei atbulinės eigos kamera, gerokai palengvinanti parkavimą mieste, pažangi avarinio stabdymo sistema, aklosios zonos signalo sistema, „Hill Start Assist“ funkcija, elektroninė greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, kelio ženklų atpažinimo ir greičio kontrolės sistema, taip pat funkcija informuojanti apie nukrypimą nuo eismo juostos, kuri suveikia tada, kai vairuotojas netyčia kerta ištisinę ar brūkšninę eismo juostą ženklinančią liniją. 
 
Esant prastoms sukibimo sąlygoms, keturi varantieji ratai puikiai sustiprina sukibimo jėgą. Priekiniais ratais varomose versijose įrengta „Extended Grip“ sistema, kuri, važiuojant blogomis sąlygomis, pagerina sukibimą.
 
„Kadjar“ yra nepaprastai manevringas: jo posūkio spindulys – 10,7 m. Didelė 190 mm prošvaisa ir atitinkamai 18 bei 25 laipsnių užvažiavimo ir nuvažiavimo kampai garantuoja puikų manevringumą nepriklausomai nuo vietovės tipo.

 
„Kadjar“ interjero modulumas – intuityvus ir patogus naudoti. „Easy Break“ sistema automatiškai sulanksto 60:40 proporcija sulankstomą galinę sėdynę. Priekinę keleivio sėdynę galima palenkti pirmyn ir suformuoti mažą staliuką (ši funkcija valdoma po sėdyne esančia rankenėle). Ši ypatybė leidžia gabenti ir ilgesnį krovinį.
 
Didžiausia bagažinės talpa siekia 472 dm3. Yra ir dar vienas išmanus sprendimas: bagažinę galima padalinti į du arba tris atskirus skyrius. Tai ne tik apsaugos daiktus, bet ir neleis važiuojant jiems išsimėtyti po visą bagažinę.

Viduje – įspūdingo erdvumo salonas. Atstumas iki vidinės stogo apdailos gale – 910 mm, o erdvės keleivių alkūnėms – 1456 mm. Tai – vieni geriausių rodiklių šiame segmente. 
O įvairiose salono vietose išdėstytų praktiškų dėtuvių bendra talpa siekia net 30 litrų. 
 
Kokybiška, šiuolaikiška įranga, kurios komplekte – „R-Link 2“ sistema bei naujausios pagalbinės priemonės vairuotojui, užtikrins pažangiausią interneto prieigą ir leis be rūpesčių vairuoti. 
 
Pabėgimui – efektyvūs varikliai ir keturi varantieji ratai

Naujasis „Kadjar“, kurį auto mėgėjai galės įsigyti arba su priekiniais varančiaisias ratais (4x2 versija), arba su visais varančiaisiais ratais (4x4 versija), atvirai gundo pabėgti iš minios, o jo kompaktiški matmenys (ilgis – 4,45 m, plotis – 1,84 m) garantuoja puikų manevringumą. 190 mm „Kadjar“ prošvaisa iš karto signalizuoja, kad šis modelis gebės pravažiuoti ir nepramintais takais.
 
„Kadjar“ versijoje su priekiniais varančiaisiais ratais gali būti įdiegta ir „Extended Grip“ (geresnio sukibimo)  sistema. Ši pažangi traukos kontrolės sistema užtikrina, kad nepaisant sudėtingų vairavimo sąlygų, pavyzdžiui, sniego, purvo ar smėlio, automobilio ratai patikimai sukibs su keliu.
 
Šiame miesto visureigyje montuojami „Energy“ varikliai ne tik leidžia pajusti vairavimo malonumą, bet ir nesukti galvos dėl didelių degalų sąnaudų. 

Naujasis „Espace“ užkariauja naujas rinkas
 
Naujai išrastas „Espace“ išsiskiria SUV būdingomis „raumeningomis“ formomis: apatinė dalis trykšta dinamiškumu ir tvirtumu, kurį dar labiau pabrėžia išraiškingos ratų arkos ir grotelės. Priešingai apatinei daliai, viršutiniosios „Espace“ kėbulo dalies linijos gerokai lengvesnės, grakštesnės ir elegantiškesnės.

 
Su „Espace“ malonumas vairuoti pakyla į kitą lygį

Naujasis „Renault Espace“ išsiskiria neprilystama „Renault Multi-Sense®“ sistema, kuri leidžia taip suderinti visų automobilyje įdiegtų technologijų – variklio, pavarų dėžės ir važiuoklės – charakteristikas bei tas ypatybes, kurios padeda sukurti patogią ir malonią aplinką, pavyzdžiui, salono ir prietaisų skydo apšvietimą, sėdynėse įrengtos masažo funkcijos lygį, kad visi nustatymai geriausiai atitiktų vairuotojo nuotaiką tam tikru momentu. Kadangi ši sistema sujungta su kintamų charakteristikų pakaba ir „4Control®“ technologija (keturių ratų valdymo sistema), vairuojant atsiranda galimybė ne tik pajusti tikrąjį vairavimo malonumą, bet ir saugiai bei žvitriai vairuoti. Kalbant apie variklį, verta paminėti, kad kurdami naująjį „Espace“, konstruktoriai rėmėsi visa pažangiąja „Renault“, kaip turbokompresorių bei „Formulės 1“ kubatūros mažinimo pradininkės, patirtimi ir mažus variklius suporavo su šešių arba septynių greičių EDC dvigubos sankabos automatine transmisija. Trys naujausios kartos varikliai, kurie leido 20 proc. sumažinti degalų sąnaudas ir taršą anglies dioksidu, patobulintos aerodinaminės savybės (Cd=0,30) ir palyginti su pirmtaku 250 kg lengvesnis kėbulas byloja, kad svarbiausi naujojo „Espace“ akcentai – malonumas vairuoti ir efektyvumas.
 
Itin efektyvūs varikliai

„Energy“ TCe 200 EDC variklis: 200 AG ir 260 Nm sukimo momentas – esant 2500 aps./min. Šis tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su turbokompresoriumi, kuris buvo sukonstruotas „Renault Sport“ variklio pagrindu, kartu su nauja septynių greičių EDC dvigubos sankabos transmisija užtikrina dinamiškas technines charakteristikas.
Savo sportinius genus variklis perduoda ir naujajam „Espace“. Be to, jo tarša CO2 siekia 140 g/km, o degalų sąnaudos – 6,2 litro/100km*
 
„Energy“ dCi 160 EDC variklis su „Twin Turbo“ technologija: 160 AG ir 380 Nm – esant 1750 aps./min.

 
- Dviejų turbokompresorių („Twin Turbo“) technologija reiškia, kad pirmasis mažai inertiškas turbokompresorius užtikrina greitą pajudėjimą iš vietos ir staigų reagavimą esant nedideliam apsisukimų skaičiui per minutę. Esant mažam apsisukimų per minutę skaičiui, sukuriamas toks sukimo momentas, kurio būtų galima tikėtis iš dviejų litrų variklio, t. y. 265 Nm išgaunamas esant 1250 aps./min. (net 60 Nm daugiau nei pirmtako – dviejų litrų variklio - atveju). O antrasis turbokompresorius užtikrina puikų reagavimą greitėjant vidutinių greičių diapazone
 
- EDC automatinė transmisija: akimirksniu ir sklandžiai parenkama tinkamiausia pavara
 
Malonumu vairuoti ir degalų sąnaudomis prilygsta geriausiems šio segmento automobiliams. Tarša CO2 siekia 123 g/km, o degalų sąnaudos – 4,7 litro/100km.*
 
„Energy“ dCi 130 variklis: 130 AG ir 320 Nm sukimo momentas – esant 1750 aps./min., plius šešių greičių mechaninė pavarų dėžė. Tarša CO2 siekia 119 g/km, degalų sąnaudos – 4,5 litro/100 km.
 
Pojūtis – tarytum keliautum pirmąja klase
 
Tai, kad naujajame „Espace“ išliko šiam modeliui būdingi genai, byloja itin šviesus salonas, nepaprastas patogumas keliaujant ir iš naujo, pasitelkus aistrą naujovėms, sukurtas modulumas.
 
Šviesumas. 2,8 kvadratinių metrų ploto „Lumière“ panoraminį priekinį stiklą gražiai pratęsia virš priekinių sėdynių sumontuotas stiklinis stoglangis, pro kurį patekusi šviesa užlieja visą saloną. O naktį keleiviai gali pasirinkti vieną iš penkių skirtingų apšvietimo variantų.
 
Patogumas. Apgaubiančios priekinės sėdynės – reguliuojamos (10 padėties variantų, o 8 padėtys reguliuojamos automatiškai), plius kintamų charakteristikų pakaba.

 
Erdvumas. 288 cm ratų bazė suteikė galimybę iki 308 mm padidinti erdvę keliams antroje eilėje sėdintiems keleiviams – tai yra vienas geriausių rodiklių šios klasės automobiliuose.
 
Modulumas. Įdiegus „One Touch“ modulinę sistemą, naujajame „Espace“ praktiškumas atgimė iš naujo: sėdynes galima sulankstyti vos vienu paspaudimu „R-Link®“ ekrane arba naudojantis bagažinėje esančiu valdymo moduliu.
 
Aukštosios technologijos. Originalus slankus centrinis valdymo pultas puikiai dera su futuristinės išvaizdos pavarų svirtimi. „R-Link2®“ planšetinis kompiuteris ir 8,7 colio įstrižainės vertikaliai įtaisytas ekranas atlieka valdymo pulto vaidmenį, o sportiškumo pojūtį dar labiau sustiprina aukštos kokybės ekranas.
 
Meilė muzikai. Specialiai naujajam „Espace“ sukurta „Bose®“ garso sistema skleidžia erdvinį garsą, o 11 garsiakalbių ir 1 žemų dažnių garsiakalbis kartu su „Bose Centerpoint 2®“ technologija visus keleivius perkelia į tikro garso koncertui prilygstantį aukščiausios kokybės garsų pasaulį.
 
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt