Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2014-09-15
Renault Laguna Coupe
Ginčai apie „Renault" automobilių kokybę ir patikimumą netyla jau senokai. Nuomonių apie juos yra visokių, bet, dažniausiai, prastai apie „Renault" atsiliepia prie šių automobilių vairo nė nesėdėję asmenys. Šiandien situacija tokia, kad norint galima išmėginti beveik bet kurį modelį, tad, gali būti, kad kai kurių skeptikų nuomonė pasikeis.
Skaičiai lieka skaičiais, bet jau pati automobilio išvaizda bylojo, kad jis sukurtas važiuoti greitai. Kaip matome, automobilis žemas, bet ilgas ir platus. Jo dinamiškumą ir veržlumą dar labiau paryškina ilgas priekis ir aukščiau iškelta trumpa užpakalinė dalis su siauriais žibintais. Automobilio išvaizda gana futuristinė, tad tiek važiuojant, tiek sustojus jam netrūko smalsuolių dėmesio. Kadangi automobilis taiko į sportinių automobilių kategoriją, gamintojai jam nepagailėjo papildomos įrangos. Būtų galima ir suabejoti, ar tiek ir tokios įvairios reikia. Manau, automobiliui užtektų, jei būtų:
Platūs šoniniai veidrodėliai matomumą pagerina, bet parkavimo pagalbos sistema tikrai praverčia. Deja, bazinėje sąrangoje jos nėra, tad už ją tenka mokėti papildomai. Vairuotojas sėdi žemai, bet labai patogiai - priekyje sumontuotos sportinės sėdynės. Patogiai ir apgalvotai sumontuotas porankis - į jį galima atsiremti, tačiau jis netrukdo perjungti pavaras. Beje, patogiai įsitaisyti gali ne tik vairuotojas ir keleivis - užpakalyje vietos taip pat apstu. Keleivių patogumui padaryta taip, kad palenktos priekinės sėdynės pavažiuoja į priekį. Užpakalinės sėdynės patogios, gilios, tačiau viskas skirta vidutinio ūgio žmogui. Jeigu keleivis bus apie 2 m ūgio, teks susiriesti arba jo galva remsis į žemėjantį stogą. Ką padarysi, už automobilio išvaizdą tenka mokėti keleivių patogumu. Bagažinė tikrai talpi, tačiau sunkius ar didelius krovinius į ją krauti nebūtų patogu. Patogu tai, kad bagažinės šonuose yra rankenėlės, kurias patraukus susilenkia užpakalinės sėdynės. (Tiesa, norint sėdynes grąžinti į vietą, teks lįsti į saloną). Bagažinės tūris dar labiau padidėja, o kadangi susidaro beveik horizontali plokštuma, tai prireikus automobilyje patogiai gali išsimiegoti du suaugę žmonės. 2 l benzininiai varikliai buvo montuojami ir į paprastas lagūnas. Jie pasižymėjo patikimumu, tačiau buvo reiklūs kuro kokybei. Apie „Laguna Coupe" sumontuota 2.0 Turbo (4-1998 16V Turbo) variklį, manau, bus galima pasakyti tą patį. Automobilį norėtą padaryti sportišką ir pavyko. „Laguna Coupe" - labai dinamiška ir manevringa. Ankstesnių kartų lagūnų pakabos buvo viena tvirčiausių ir patikimiausių automobilio vietų. Pakabos detalės tarnaudavo mažiausiai 150 000 km. Kiek tarnauja „Laguna Coupe" detalės, sunku pasakyt, nes, turbūt, dar nėra 100 000 km nuriedėjusio automobilio, tačiau galima spėti, kad jos taip pat bus patikimos. Deja, pakaba kietoka. Važiuojant lygiu asfaltu to nesijaučia, bet išsukus į duobėtą žvyrkelį važiavimo malonumas gerokai sumažėja. Džiugu, kad automobilis stabilumo nepraranda važiuojant šlapiu keliu. Įdomu, kaip jis elgtųsi ant sniego? Turbūt liktų stabilus, nes sumontuota aktyvi vairavimo sistema „4Control". Apie ją buvau skaitęs, bet kaip ji veikia supratau... tik persėdęs prie savo „Fiestos" vairo. Reikalas tas, kad važiuojant „Laguna Coupe" daugumą posūkių įveikiau nemažindamas greičio. Tik grįžęs į savo automobilį supratau, kad be „4Countrol" sistemos tai padaryti sudėtinga. Pavaros persijungia tiksliai ir greitai. Beje, kada jungti aukštesnę, kada žemesnę - parodo kompiuteris, tad prie vairo užtikrintai galės jaustis net pradedantis vairuotojas. Vairo automobilis taip pat puikiai klauso. Garso izoliacija verta pagyrų, variklis dirba tyliai. Buvo kilusi pagunda pamėginti iš jo išspausti viską, ką gali, tačiau, kadangi autobanų Lietuvoje nėra, šios idėjos atsisakiau. Be to, važiuojant 130 km/val. greičiu kompiuteris rodė, kad kuro sąnaudos išauga iki 15-16 l/ 100 km, o važiuojant 110 km jos buvo apie 8 l/100 km. Turint omenyje šiandienines benzino kainas, lakstyti brangoka. Kita vertus, tie, kurie pirks tokį automobilį, tikrai nepirks jo ramiam važinėjimui. Tai laisvalaikio ir pramogų automobilis. Pirkti jį kaip šeimyninį važinėjimui po miestą neapsimoka. Automobilis per daug dinamiškas: tik spėji spustelti akseleratorių, užsidegus žaliam signalui, ir jau reikia stabdyti prie kito šviesoforo. Žinant, ką automobilis sugeba, trynimasis miesto kamščiuose 30-40 km/val. greičiu nekelia jokių teigiamų emocijų. Tai automobilis, kuriam reikia erdvės. Jeigu turite laiko ir galimybių jam tai duoti, jis tikrai suteiks nemažai malonių akimirkų. Taip pat skaitykite:
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas