Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2013-05-16
Priedai varikliams: kuro, tepalo ir aušinimo sistemos

Priedai varikliams: kuro, tepalo ir aušinimo sistemos
Žmogui reikalingi vitaminai, o automobilių, ypač senesnių, varikliams - priedai. Jie, tinkamai parinkti, ne tik pailgina variklio tarnavimo laiką, bet ir mažina dūmingumą, padeda taupyti kurą, valo ir saugo visą sistemą. Tiesa, priedai veikia kaip prevencinė priemonė - juos reikia naudoti, kol variklis dar veikia arba pasirodžius nedidelėms problemoms. Jeigu automobilio variklis ir kitos sistemos bus visiškai užleistos, nepadės jokie priedai.

UAB „Daudrius" specialistai, daugiau nei 10 metų atliekantys dyzelinių ir benzininių kuro sistemų remontą, siūlo naudoti belgų gamybos „XENUM" variklių ir kuro sistemų priedus, pagamintus ne rūgščių pagrindu. Priedai gaminami pagal naujausias Vokietijos TUV instituto patvirtintas technologijas. Bendrovės specialistai naudoja ir „EGR" vožtuvų plovimo aparatus servisams, todėl servise atliekamas: įleidimo kolektorių, įleidimo ir išleidimo vožtuvų ir jų lizdų (balnų), degimo kameros; stūmoklinių žiedų ir EGR vožtuvo valymas.

GALIAUSIAI:

automobilis sunaudoja mažiau kuro,

puikiai dirba variklis,

atstatomas variklio galingumas,

sumažinama vibracija, pagerėja akustinis komfortas,

padidinamas variklio rezervas, taigi sumažėja išlaidos variklio remontui.


TEPALŲ SISTEMOS PRIEDAI


Tepalus rekomenduotina keisti kas 10 000-15 000 km arba kartą per metus. Praktika rodo, kad ne visi šių terminų laikosi. Vienu atveju dėl automobilio savininko aplaidumo, kitu - išsiblaškymo ar ekonominės padėties. Šiuo atveju gali padėti tepalų priedai su mikrokeramika, pagaminti esterio pagrindu.

„VX500" - naujos kartos priedas, gerokai pranašesnis už visus esamus. Technologija VX500 - tai dviejų komponentų derinys. Vienas jų - mikrokeraminės dalelės, kurios ypač puikiai mažina trinties koeficientą ir aukštą temperatūrą. Tai - kietasis tepalas. Kitas - poliarizuotas sintetinis tepalas (tai augalinės kilmės eteriai). Jame yra mikrokeraminių dalelių. Jos abi sudaro nepaprastai tvirtą apsauginę plėvelę, mažinančią nusidėvėjimą ir trintį. Kai variklis išjungtas, plėvelė yra besitrinančių detalių paviršiuje - užtikrina optimalią apsaugą šaltu paleidimu.

Dėl tolygesnės paviršiaus trinties sumažėja trinties koeficientas, mažėja temperatūra ir iki 5 proc. didėja galia. Esant žemesnėms pavaroms didėja sukimo momentas. „VX500" padeda didinti variklio rezervą, mažėja išmetamųjų dujų, automobiliui reikia mažiau degalų ir sudega mažiau tepalo.

Ypač rekomenduojama: sportiniams ir tiuninguotiems varikliams.

Naudojimo sritys: automobiliams, motociklams, kateriams, industriniams vidaus degimo varikliams. Rekomenduojamas ne tik visiems šiuolaikiniams tiesioginio įpurškimo, turbinų, katalizatorių ir „common rail" varikliams (benzininiams ir dyzeliniams), bet ir seniems automobiliams. Rekomenduojamas naudoti mechaninėse transmisijose. Sumaišomas su visomis variklių ir transmisijos (mechaninėms greičio dėžėms) tepalų rūšimis.

Naudojimo instrukcija: priedas (kai rida neviršija 100 000 km) pasižymi poveiksmio efektu. Ekstremalios eksploatacijos sąlygomis pageidautina naudoti kiekvieną kartą pakeitus tepalą. Vienos pakuotės pakanka 3-6 litrams tepalo. Kai variklyje yra daug tepalo, reikia pilti 7-10 proc. priedo. Automobiliams su mechaninei transmisija - ne daugiau kaip 5 proc. tepalo tūrio.

Transmisijos darbą gali pagerinti priedas „VX GEAR". Jis užtikrina tylesnį darbą ir lengvai perjungiamas pavaras; mažesnę trintį ir nusidėvėjimą, taigi ir ilgesnį transmisijos darbo laiką.

Naudojimo sritys: rankinėms, pagalbinėms ir diferencialinėms transmisijoms. Maišomas su visomis transmisijų tepalo rūšimis. Tiesa, negalima naudoti automatinėse transmisijose arba transmisijose su šlapia sankaba.

Ne vienas senesnio automobilio savininkas susiduria su dideliu variklio triukšmu ar didesniu dūmingumu. Pastarasis gali užkliūti ir bandant pereiti techninę apžiūrą. Tokiu atveju gali padėti priedas „OIL STOP". Jis atkuria variklio kompresijos ir alyvos slėgį, mažina triukšmą ir per didelį alyvos sunaudojimą.

Naudojimo sritys: visiems benzininiams ir dyzeliniams varikliams. Maišomas su visų tipų variklio alyvomis.

Apynaujų ir senų automobilių, ypač dyzelinių, savininkai nežino, kad variklį būtina kartkartėmis praplauti. Tam puikiai tiks „M-FLUSH". Jis pagamintas tepalo pagrindu, nekeičia tepalo savybių. Priedas valo tepimo ir vožtuvų pakėlimo sistemą, stūmoklių žiedus, atlaisvina hidraulinius vožtuvų stūmiklius, neleidžia naujai alyvai užsiteršti senos alyvos likučiais, neutralizuoja karteryje susikaupusias rūgštis, pailgina ir pagerina variklio darbo laiką, mažina alyvos sąnaudas.

Naudojimo sritys: visiems benzininiams ir dyzeliniams varikliams. 300 ml talpos indelio užtenka 3-6 l karterio tūriui.

Naudojimo instrukcija: prieš išleisdami alyvą, įpilkite praplovimo skysčio. Užveskite variklį ir palikite veikti tuščia eiga 10-60 minučių arba nuvažiuokite 100-150 km. Tai visiškai saugu, nes kaip ir visuose „XENUM" prieduose „M-Flush" nėra rūgščių. Išpilkite dar šiltą seną alyvą. Pakeiskite tepalų filtrą. Įpilkite į variklį naujos alyvos.

Variklio ir mechaninės pavarų dėžės sistemos tepimo sandariklis

„SUPER SEAL" sudėtyje yra aktyviųjų sintetinių komponentų, skirtų tarpinių ir riebokšlių sandarinimui. Priedas nekeičia tepalų (alyvų) savybių. Naudojimo sritys: visiems benzininiams, dyzeliniams varikliams ir mechaninėms pavarų dėžėms. Tinka visoms medžiagoms, visų tipų alyvoms ir tepalams.

Naudojimo būdas: papildyti pakeitus alyvą pagal galimybę. 300 ml priedo užtenka 3-6 l alyvos.

AUŠINIMO SISTEMOS PRIEDAI

Ilgai naudojamoje ar neprižiūrimoje aušinimo sistemoje gali atsirasti nuotėkių. Nedidelį nuotėkį galima užtaisyti hermetiku „RESTOP". Jis sandarina radiatoriaus ir visos variklio aušinimo sistemos trūkius; neleidžia aušinimo skysčiui pratekėti iš aušinimo ertmių į variklio vidų; sutepa ir palaiko normalų vandens siurblio darbą; apsaugo variklio sistemą nuo korozijos ir oksidavimosi; neleidžia susidaryti kalkių nuosėdoms; užtikrina vidaus detalių švarą, o tai lemia efektyvesnį aušinimą. Priedas visiškai saugus, nes neužkemša aušinimo sistemos.

Galima naudoti kartu su bet kokiais antifrizais ir aušinimo skysčiais.

Naujesnių automobilių aušinimo sistemą taip pat reikia kartkartėmis praplauti. Galima naudoti ploviklį „R-FLUSH". Jis pašalina riebalus ir oksidus. Priedas suderinamas su bet kokiais antifrizais ir aušinimo skysčiais, nekenksmingas juodiesiems ir spalvotiesiems metalams. Patariama naudoti visoms benzininių ir dyzelinių variklių aušinimo sistemoms vandens pagrindu.

KURO SISTEMOS PRIEDAI


Dyzeliniams varikliams (jiems reikia daugiau dėmesio nei benzininiams) puikiai tinka dvigubo poveikio valiklis „DPF/FAP". Tai suodžių filtro, katalizatoriaus, VNT (turbinos su kintama geometrija) ir įpurškimo sistemos valiklis.

Šis priedas kompleksiškai valys išmetimo sistemą: retųjų metalų nanodalelės kartu su kuru patenka į degimo kamerą ir sudaro dujų mišinį, kuris yra valymo procesų katalizatorius. Išvalomas dyzelino kietųjų dalelių filtras, turbinos sparnai, turbinos geometrija, todėl atnaujinama variklio galia.

Įpurškimo sistema išvaloma ypač puikiai, sutepama, pašalinamos nuosėdos ir drėgmė visoje kuro sistemoje: kuro bake ir kuro siurblyje, aukšto slėgio siurblyje ir kuro slėgio vožtuvų reguliatoriuje, „common rail" ir purkštukuose.

Naudojimo sritis: tinka visų tipų dyzeliniams varikliams. Ypač naudingas, jei pilama neaiškios kilmės kuro.

Benzininio variklio kuro sistemos valiklis X - FLUSH yra stiprus ir neagresyvus valiklis, galintis per keletą sekundžių atnaujinti iki optimalios darbinės būklės visą benzininių purkštukų sistemą, naudojant profesionalią įrangą.
Valiklio funkcijos:
efektyviai pašalina visas organines ir neorganines nuosėdas, susidariusias karbiuratoriuose, daugelio stadijų ir vienos stadijos purkštukų sistemose, ant įleidimo vožtuvų, purkštukų kraštų, purkštukuose bei šalto paleidimo solenoidiniuose vožtuvuose; palengvina šaltą paleidimą ir pašalina degimo pertrūkius; iki 60 proc. sumažina kuro sąnaudas ir išmetamų toksinių dujų kiekį;  optimizuoja kuro sunaudojimą; atkuria kompresiją ir tuo pačiu padidina variklio galingumą.


Naudojimo sritys: šį valiklį galima naudoti tik pasitelkus specialią įrangą. Nepilkite valiklio į kuro baką, nes tai nėra kuro sistemos priedas. Benzininio variklio kuro sistemos valiklį "X-Flush" visiškai saugu naudoti tik tose transporto priemonėse, kuriose yra įmontuoti 02 sensoriai ir katalizatoriai.

Benzininius variklius ir jų purkštukus galima valyti priedu „PETROL COMPLEX CONDITIONER". Naudojant benziną be priedų, visa įleidimo ir kuro sistema ilgainiui užteršiama įvairiomis nuosėdomis ir nuodegomis. Jos kaupiasi ant įpurškimo vožtuvo, purkštukų, degimo kameroje, dėl to galima vidinė automobilio kuro sistemos korozija, blogėja tepimo savybės, prastėja automobilio eksploatacinės savybės. Priedas puikiai valo ir sutepa purkštukus, įleidimo vožtuvus ir visą kuro sistemą. Jis patikimai apsaugo variklį nuo korozijos ir neutralizuoja vandenį kuro sistemoje. Priedas optimizuoja kuro sudėtį ir užtikrina variklio darbą atsitiktinai įpylus netinkamo kuro. Atstatomas variklio galingumas; mažinamos kuro sąnaudos; pagerinamas tolygus variklio darbas; sumažinamas toksinių medžiagų kiekis išmetamosiose dujose.

Naudojimo sritys: visiems benzininiams varikliams, įskaitant ir naujos kartos variklius su tiesioginiu įpurškimu.

Kiekviename vidaus degimo variklyje, dėl nuolatinio temperatūrų svyravimo įsiurbimo kolektoriuje, ant įsiurbimo vožtuvų ir degimo kameroje ilgainiui susiformuoja kietos apnašos. Jos lemia degimo sistemos koroziją, užkemša įpurškimo sistemą, didina kuro sąnaudas. Siekiant išvengti ir optimizuoti variklio darbą naudojamas „DIESEL COMPLEX CONDITIONER". Jis efektyviai valo ir sutepa purkštukus, degimo kamerą, įleidimo vožtuvus ir visą kuro sistemą. Priedas patikimai apsaugo variklį nuo korozijos ir neutralizuoja vandenį kuro sistemoje, optimizuoja kuro sudėtį ir lemia jūsų variklio darbą, atsitiktinai įpylus netinkamo kuro.

Naudojant priedą atstatomas variklio galingumas; mažinamos kuro sąnaudos; pagerinamas tolygus variklio darbas; sumažinamas toksinių medžiagų kiekis išmetamosiose dujose; galima pilti žieminio kuro esant 5-10 laipsnių žemesnei temperatūrai. Prisiminus dažnas dyzelinių automobilių savininkų problemas žiemą, tai ypač svarbu.

Naudojimo sritys: puikiai tinka visiems dyzeliniams varikliams, įskaitant ir naujos kartos CRD, TDI, JTD, HDI variklius.

„DIESEL MULTI CONDITIONER" - daugiafunkcis dyzelinio kuro priedas. Jis efektyviai valo ir sutepa purkštukus ir visą kuro sistemą, didina kuro cetaninį skaičių. Dyzelinio kuro kokybė geresnė, kai jis didelis: degalai greičiau užsidega, taigi lengviau paleisti variklį, ypač žiemą. Variklis tyliau dirba ir mažiau dyla. Be to, priedas apsaugo kuro sistemą nuo korozijos, o įleidimo sistemą ir EGR vožtuvą nuo nuosėdų. Priedo privalumai: padidinamas variklio galingumas; mažinamos kuro sąnaudos; pagerinamas tolygus variklio darbas ir variklio darbo kokybė; degimo metu išsiskiria ir susikaupia mažiau suodžių; sumažinamas į atmosferą išmesto anglies dioksido kiekis.

„Xenum Diesel multi conditioner" tinka visų tipų dyzeliniams varikliams ir dyzeliniams varikliams su dalelių filtrais (DPF) ir kuro katalizatoriais.

Siekdamos išvengti gedimų ir optimizuoti variklio darbą, chemijos pramonės ir naftos produktus gaminančios įmonės investuoja milžiniškas lėšas ir kuria įvairius degalų priedus, kurie turi apsaugoti variklį visą jo eksploatacijos laiką nuo teršalų ir didinti ekonomiškumą.

„PETROL MULTI CONDITIONER" skirtas automobilių benzininiams varikliams. Puikiai valo ir sutepa purkštukus, vožtuvus, visą kuro sistemą ir degimo kamerą, taigi apsaugo kuro sistemą nuo korozijos.

Priedas padidina variklio galingumą; mažina kuro sąnaudas; pagerina variklio darbą ir kokybę; sumažina į atmosferą išmesto anglies dioksido kiekį.

Naudojimo sritys: puikiai tinka visų tipų benzininiams varikliams.

Daugelis dyzelinio kuro rūšių, krintant temperatūrai, sustingsta, susidaro parafino kristalai, kurie paverčia degalus geliu (ypač žemesniuose sluoksniuose). Degalai praranda lakumą, jų negalima išsiurbti per filtrus ir vamzdynus, variklis neužsiveda arba veikia nestabiliai. Daugeliu atvejų žieminių degalų rūšys problemos neišsprendžia, nes degalai neatitinka nurodytų charakteristikų. Šildyti degalų baką atvira liepsna pavojinga, o žibalu arba benzinu atskiesti dyzeliniai degalai kenkia varikliui. Vieninteliu sprendimu specialistai pripažino šiuolaikinius depresinius (mažinančius stingimo temperatūrą) priedus. Antigelis „X-TREME WINTER D diesel anti-freeze" pagerina dyzelinio kuro savybes: sumažina stingimą, esant ypač žemai temperatūrai (-30°C ir daugiau, priklausomai nuo dyzelinio kuro sudėties). Padidina variklio galingumą ir kuro sudegimą, pratęsia brangios degalų sistemos tarnavimo laiką. Pagerina kuro tekamumą, todėl variklis dirba net žemiau CFPP taško (tai ribinė šalto filtravimo temperatūra).

Antigelis tinka visų tipų dyzeliniams varikliams, tarp jų „common rail" ir su dalelių filtrais (DPF). Skirtas bet kokiai dyzelinio kuro rūšiai ir užtikrina dyzelinio variklio darbą sudėtingomis ir atšiauriomis sąlygomis.

Priešdūminis priedas „DIESEL ANTI-SMOKE" mažina teršalų išmetimą ir suodžių susidarymą. Naudojant priedą pagerėja kuro degimas. Jis optimizuoja kuro sudėtį, užtikrindamas efektyvų jūsų variklio darbą, atsitiktinai įpylus netinkamo kuro. Automobilis taupiau naudoja degalus; pagerinamas tolygus variklio darbas; galima pilti žieminio kuro esant 5-10 laipsnių žemesnei temperatūrai; gerokai sumažinamas toksinių medžiagų kiekis išmetamosiose dujose, o tai svarbu per techninę apžiūrą.

Dyzelinis priedas „Diesel anti-smoke" puikiai tinka visiems dyzeliniams varikliams, įskaitant ir naujos kartos CRD, TDI, JTD, HDI.

Dyzelinio variklio profesionalus kuro sistemos valiklis „DIESEL INJECTION FLUSH" šalina ir tirpina eksploatacijos metu ant purkštukų, kuro siurblio ir degimo kameroje susidariusias nuosėdas. Pagerina ir užtikrina efektyvų variklio darbą. Puikiai išvalo purkštukus ir sumažina toksinių medžiagų kiekį išmetamosiose dujose.

Naudojamas visuose dyzeliniuose varikliuose (ir naujos kartos CRD, TDI, JTD, HDI ir pan.).

Tikėtina, kad atsiras skeptikų, abejojančių kuro ir tepalo sistemų priedų veiksmingumu ar net teigiančių, kad jie gali pakenkti varikliui. Tiesos yra, nes, pasirinkus netinkamus arba per vėlai pradėjus naudoti, gali nepavykti pasiekti norimo efekto. Žinoma, reiktų nepamiršti, kad kuriamos naujos medžiagos, saugančios ir tausojančios variklį.

Be to, visi priedai buvo išbandyti, visais atvejais rezultatai patenkino lūkesčius. Jei abejojate, ar tikslinga naudoti priedus, kreipkitės į UAB "Daudrius" servisą - bus atsakyta į visus klausimus. Meistrai primena, kad viską, kas išvardyta, saugu naudoti tik pasikonsultavus su specialistais.
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt