Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2014-06-16
Pirmosios kartos „Nissan Murano“ - 2003 - 2008

Pirmosios kartos „Nissan Murano“ - 2003 - 2008
Atsigaunanti antrinė automobilių rinka siūlo nemažą pasirinkimą. Dalis žmonių neįsivaizduoja gyvenimo be visureigio, bet dažnai kyla klausimas - ką rinktis. Vienas tokių variantų gali būti „Nissan Murano". Tiesa, minėtu automobiliu potencialus pirkėjas gali nusivilti dėl perkaitusio variatoriaus, svyrimo posūkiuose ir girgždančio salono. Kad taip neatsitiktų, automobilį būtina rinktis labai atidžiai. Be to, kartais galima išgirsti pasakymą: „Mane automobilis tenkina, bet tyliai ieškau kuo ji pakeisti". Taigi, „Nissan Murano".

„Murano" išvaizdai pretenzijų lyg ir nėra - stilingas, galingas, veržlus. Vienintelis aliumininis V tipo 24 vožtuvų 3,5 l 234 AG benzininis variklis taip pat daug pasako. Tokios charakteristikos leidžia pajusti visą važiavimo malonumą. Vienas akceleratoriaus paminos spustelėjimas ir automobilis gali lėkti daugiau kaip 100 km/val. greičiu. Turbūt aišku, kad „Nissan" šį modelį kūrė galvodama apie JAV rinką. Krizė, ne krizė, o amerikiečiai mėgsta didelius, galingus, benzininius automobilius su APD. Jiems duok didelę mašiną ir - gerai.

Yra keletas „bet". Didelį automobilį reikia mokėti suvaldyti. Ypač posūkiuose, nes kitaip automobilis gali apsiversti. Jeigu kelias tiesus, lygus ir švarus, problemų kilti neturėtų.
Deja, pastaroji žiema aiškiai parodė, kad dažnai galima rasti neprižiūrėtų ir nenuvalytų kelių. O kur dar pavasariniai „džiaugsmai" - dėl temperatūrų svyravimo atsivėrusios duobės. Deja, bet tiesa ta, kad japonų amerikiečiams gamintas automobilis nėra pritaikytas prastiems, duobėtiems keliams. Važiuoklės patiriami smūgiai persiduoda ir aukščiau esančioms detalėms, todėl automobilio salone atsiranda pašaliniai garsiai ir krebždesiai.

Dar vienas niuansas - „Murano" labiau apsimoka pirkti iš JAV. Greičiausia jis bus prasčiau prižiūrėtas, tačiau kainuos pigiau, turės galingesnį variklį (245 AG) ir turtingesnę sąrangą. Amerikinis variantas turėtų turėti termometrą, DVD leistuvą, spalvotą ekraną ir užpakalinio vaizdo kamerą.

Tiesa, ieškodami automobilio už Atlanto, atminkite dar vieną svarbų dalyką - amerikiečių požiūrį į automobilius. Būtent dėl to reikia įsitikinti, kad pasirinkto automobilio transmisija nebuvo perkaitusi. Į „Murano" montuojama ne paprasta APD, o variatorius. Naujesniuose „Murano" vietoj kairiojo rūko žibinto sumontuotas papildomas variatoriaus aušinimo radiatoriaus oro rezervuaras, o senesni amerikietiški modeliai jo greičiausia neturės. Kita vertus, pasak specialistų, jei savininkas automobilį prižiūrėjo ir eksploatavo tvarkingai, turėjo užtekti ir bazinio variatoriaus aušinimo.

Įdomu tai, kad dažniausia variatorius genda dėl sutrikusios kompiuterio veiklos. Elektronika pasiunčia klaidingą komandą ir dėl to nukenčia mechaninės detalės. Žinoma, galit variatorių pribaigti ir patys. Jei nuolat važinėjate aukštomis apsukomis, o automobilis pajuda iš vietos iki dugno nuspausta akceleratoriaus pamina, detalės ilgai netarnaus.

Dar reiktų žinoti tai, kad variatoriaus remontas maždaug dvigubai brangesnis negu APD. Jei iš automobilio buvo „išspausta viskas", teks pasiieškoti remonto specialistų. Pirmas aiškus problemos požymis - netolygiai ir su pertrūkiais veikianti transmisija. Jeigu su remontu nedelsite, jis bus greitesnis ir pigesnis.

Remontas - daug išlaidų reikalaujantis procesas. Kita vertus, pigus „Murano" remontas ir nebuvo. Perkant automobilį reiktų įvertinti ir tai. Stiklas, amortizatoriai - viskas kainuos. Kryžmės keičiamos tik kartu su kardano velenais. Pakeitus atskirai, gali prasidėti balansavimo problemos.

Džiugina nebent tai, kad automobilis dėmesio reikalauja ganėtinai retai. Gal konkurentų iš „Toyota" „Nissan" dar nepasivijo, bet apie nuolatinius gedimus taip pat kalbėti negalima. Neturi „Nissan" ir tokios turtingos automobilių atšaukimo istorijos kaip ta pati „Toyota". Paskutinis didelis atšaukimas JAV apėmė maždaug 130 000 „Murano", pagamintų 2003-2005 m. Tada buvo suabejota generatoriaus instaliacijos patikimumu. Pažeidus jos izoliaciją generatorius galėjo nustoti krauti akumuliatorių. Dar teko „Nissan" atšaukti 2004-2006 m. modelius dėl problemų su užvedimo spynele. Nepalyginsi su beveik 10 mln. atšauktų „Toyota" modelių ir su gedimais susijusių avarijų pasekmių.

Be to, „Murano" techninio aptarnavimo intervalai ganėtinai dideli. Net tepalą, jeigu nebus be reikalo ardomasi, teks keisti ne dažniau kaip kas 15 000 km. Taigi, jei patinka dideli automobiliai ir turite galimybę tokį išlaikyti (ne tik įsigyti), - „Murano" tikrai neblogas variantas.
 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Nissan Murano
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt