Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2013-05-20
Patyrę vairuotojai kurą taupo
Dažnas vairuotojas, įsigydamas automobilį, ypač pastaraisiais metais, nori, kad jis būtų ne tik patikimas, bet ir ekonomiškas. Juk pagrindinės išlaidos: automobilio techninis aptarnavimas ir kuras. Žaisti ar taupyti automobilio techninės būklės sąskaita nelabai išeina. Žinoma, galima pirkti pigesnes, ne originalias dalis, tačiau retas kuris ryšis važinėti techniškai netvarkingu automobiliu. Kiek geresnė situacija kalbant apie kuro taupymą. Gal sutaupytos sumos ir nebus labai didelės, tačiau jos keliaus ne iš, o į automobilio savininko kišenę. Jeigu jums kuro taupymas aktualus, reiktų įprasti laikytis kuro sąnaudų normų. Laikytis jų nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Tereikia atminti keletą taisyklių.
Pirmoji jų - atprasti perjunginėti pavaras. Kuo rečiau judinate pavarų perjungimo svirtį, tuo didesnė tikimybė, kad kuro sąnaudos mažės. Atpraskite nuo lenktynių miestų gatvėse. Tai ne tik pavojinga, bet ir reikalauja didesnių kuro sąnaudų. Stenkitės neperspausti akceleratoriaus. Dar viena priežastis - atviri langai. Kai jie atviri, didėja oro pasipriešinimas, nes automobilio korpusas praranda aptakumą. Žiemą kuro sąnaudos didėja įjungus šildymo krosnelę. Tiesiogiai kuro sąnaudos susijusios ir su tinkamu variklio darbu. Jeigu visi agregatai ir mazgai tvarkingi, tarpusavyje suderinti ir veikia tinkamai, papildomų kuro sąnaudų nebus. Variklis naudos tik tiek, kiek tikrai reikia. Patyrę vairuotojai žino - verčiau kartą sumokėti už variklio sutvarkymą, negu nuolat permokėti pilantis kuro degalinėse. Kiek mažiau, bet kuro sąnaudoms įtakos turi ir kiti veiksniai: keleivių skaičius automobilyje, bagažinėje sukrautų krovinių svoris, teisingai pripūstos padangos. Beje, į pastarąjį veiksnį reiktų atkreipti dėmesį. Jeigu padangos pripūstos per mažai, augs kuro sąnaudos, jeigu jos pripūstos per daug, greičiau dėvėsis, automobilis bus sunkiau valdomas, važiavimas neteiks malonumo. Atminkite, sutaupyti litą kitą kuro sąskaita įmanoma. Tiesiog reikia įprasti atkreipti dėmesį į kai kuriuos niuansus. Tai tikrai nėra labai sunku. Truputis valios ir kuro taupymas taps neatsiejamu įpročiu. Matant, kaip kyla kuro kainos, kasdien tai tampa vis aktualiau. Taip pat skaitykite:
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas