Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2014-05-27
Pasiūlymas miestui – „Peugeot 208“

Pasiūlymas miestui – „Peugeot 208“
Naujasis 208 modelis pakeitė 207, tačiau už pastarąjį jis mažesnis - trumpesnis automobilio priekis ir užpakalis, sumažėjo ir automobilio svoris. Naujasis automobilis manevringesnis ir praktiškesnis už pirmtaką. Be to, 208 turi kompaktiškus priekinių sėdynių atlošus ir naują kėbulą, todėl gerokai padidėjo keleiviams skirta erdvė. Bet apie viską iš eilės. Pasistengė ne tik „Peugeot" dizaineriai, bet ir inžinieriai, tad 208 ne tik pastebimas, bet ir turi vienas geriausių savo klasėje aerodinamines savybes: SCx - 0,61 (Cx - 0,29). Tai lemia mažesnes kuro sąnaudas ir mažesnį išmetamo CO2 kiekį.
 
 
Beje, automobilio išvaizdai dėmesio reiktų skirti daugiau. Modelis - naujo „Peugeot" stiliaus atspindys. Naujasis modelis ne toks ekspresyvus kaip pirmtakai. Sumažėjo priekinės radiatoriaus grotelės, sumažėjo ir priekiniai žibintai.
 
Kita vertus, automobilio profilis ryžtingesnis, forma, tarsi pabrėždama veržlumą, primena pleištą, o kur dar nauji C formos žibintai su šviesos diodais.
 
Dauguma naujų automobilių yra didesni už pirmtakus. Kaip minėjome, „Peugeot 208" - išimtis. Jis turi tokią pat ratų bazę kaip 207 modelis, tačiau yra 70 mm trumpesnis, 20 mm siauresnis ir 10 mm žemesnis. Naujojo modelio konstrukcijoje naudota daug aliuminio ir plastiko, todėl automobilis gerokai lengvesnis, tik vieni šaltiniai teigia, kad lengvesnis 110, kiti - 173 kg.
 
Kadangi 208 - naujas, jis turi ir visiškai naują saloną. Medžiagos kokybiškos, malonios liesti, tik ne viskas atrodo įprastai. 208 turi mažą vairą. Tokie paprastai montuojami sportiniuose automobiliuose.
 
 
Inžinieriai aukščiau negu įprasta iškėlė ir prietaisų skydelį. Tenka pripažinti, kad vieta parinkta tinkamai ir dabar net patogiai atsilošus vairas neužstoja rodmenų. Nors prietaisų skydelis ir turi kompiuteriuko ekraną, bet skalės - senovinio stiliaus. Kompiuterio rodmenų perjungimas patogiai sumontuotas valytuvų svirtelės gale.
 
 
Centrinis panelis palenktas. Aukštesnėse versijose jis baigiasi 7 colių liečiamu ekranu. Deja, bandytame modelyje toje vietoje buvo taip pat senesnius laikus primenanti, bet ne tokia stilinga kaip prietaisų skydelis, magnetola. Ant vairo yra garso sistemos valdymo mygtukai, bet greičiau ir paprasčiau naudotis esančiais ant magnetolos.
 
 
Vairuotojo vieta patogi, vairo kolonėlė reguliuojasi ne tik aukštyn/žemyn, bet ir pirmyn/atgal. Priekinė sėdynė aukštesnė, siekiant pagerinti matomumą, bet jį vis tiek riboja stori priekiniai stogo statramsčiai. Vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynių nugarėlės užtikrina neblogą šoninį palaikymą. Be to, jos siauresnės, tad daugiau vietos lieka užpakalinių sėdynių keleiviams. Tiksliau, daugiau vietos lieka jų kojoms, tačiau, kadangi užpakalinės sėdynės irgi kilsteltos, aukštesni keleiviai patogiai nesijaus.
 
Taip pat reiktų nepamiršti, kad „Peugeot 208" - miesto automobilis, tad prieš leidžiantis į tolimas keliones reiks gerai skaičiuoti, kiek daiktų vežtis. Bagažinės talpa padidėjo, tačiau reikia nepamiršti, kad 208 - nedidelis, tad daugiau daiktų ar stambesnius krovinius pavyks persivežti tik sulanksčius užpakalinių sėdynių eilę.
 
 
Bazinė automobilio įranga ganėtinai turtinga. Ją sudaro: vairo stiprintuvas, imobilizatorius, centrinis durų užraktas su nuotoliniu valdymu, ABS ir EBD, ESP ir ARF, greičio ribotuvas (autopilotas), rūko žibintas užpakalyje, elektra valdomi ir šildomi durų veidrodėliai su įmontuotais posūkio repetitoriais, normalaus dydžio atsarginis ratas viduje, priekinės oro saugos pagalvės, šoninės priekinės oro saugos pagalvės, viršutinės saugos užuolaidėlės. mechaniškai reguliuojamas vairuotojo sėdynės aukštis, daugiafunkcis ekranas: radijas MP3 + AUX lizdas, borto kompiuteris, mechaninis oro kondicionierius, elektra valdomi priekiniai langų kėlikliai, 12V srovės įvadas priekinėje konsolėje, „Stop&start" variklio užvedimo sistema, užpakalinė sėdynė daloma 1/3-2/3 dalimis, tonuoti langai, trečias ,STOP žibintas.
 
Variklių pasirinkimas kaip visada ganėtinai platus. Rinktis galima ir benzininį, ir dyzelinį. Bandytas modelis turėjo 5 pavarų MPD 1,6 l 92 AG dyzelinį variklį ir „Start/Stop" sistemą. Pastaroji veikė neįprastai: kituose modeliuose „Eco" režimas įsijungia automobiliui sustojus, o 208 išsijungdavo jau išjungus pavarą ir laisvai riedant.
 
 
 
Variklis užtektinai dinamiškas ir tuo pat metu ganėtinai tylus ir ekonomiškas. Vidutinės kuro sąnaudos susukus mieste porą šimtų kilometrų siekė tik 4,5 l. Visgi, jei galvojate, kad daugiau laiko leisite užmiesčio keliuose, vertėtų pagalvoti apie modelį su 6 pavarų MPD.
 
Kelyje 208 elgiasi be priekaištų. Jis lengvai valdomas, stangri pakaba užtikrina stabilumą posūkiuose. Tiesa, automobilis kietesnis. Gerame kelyje ar prižiūrimame kaimo keliuke tai nelabai pasijaučia, o išsukus į prastą žvyrkelį galima suskaičiuoti visas duobes. Jos įveikiamos ne tik ganėtinai kietai, bet ir palyginti garsiai.
 
Vairas lengvas. Mieste tai gerai, bet kartais norisi daugiau informatyvumo. Tikėtina, ne visiems patiks ilgos pavaros, tačiau tai - ne trūkumas, o greičiau įpročio reikalas. Po valandos važiavimo ranka veikė automatiškai ir pradžioje neįprastas pavarų ilgumas nebetrukdė.
 
Taigi turime nedidelį, judrų automobilį, galintį potencialius pirkėjus patraukti išvaizda ir važiavimo savybėmis bei, o tai šiais laikais ypač svarbu, ekonomiškumu. Interjeras neturėtų nuvilti. Europoje automobilis tikrai bus populiarius, tad belieka tikėtis, kad atsigaunant mūsų ekonomikai vis daugiau 208 riedės ir Lietuvos miestų gatvėmis.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Peugeot 208
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt