Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-03-04
206+… gaivaus oro gūsis
Tarptautinė automobilio Peugeot 206 sėkmės istorija tęsiasi visuose kontinentuose, o Europoje pasirodo nauju pavidalu... Peugeot 206! Pastarajį dešimtmetį Europoje auganti mažų automobilių rinka tampa vis labiau fragmentuota, vis auga pasiūla. Šioje rinkoje Peugeot visada buvo vienas pagrindinių žaidėjų, prie to prisidėjo ir legendinis Peugeot 206. Dabar siūlomi įvairūs patrauklūs modeliai:
- Peugeot 107, saugus ir aplinką tausojantis mini klasės automobilis, kompaktiškas ir konkurencingos kainos idealus miesto palydovas. - Elegantiškas mažų automobilių klasei priklausantis Peugeot 207. - Peugeot 1007, novatoriškas ir ypatingai praktiškas automobilis su elektra valdomomis šoninėmis slankiosiomis durimis. - Hečbekas Peugeot 206 buvo palaipsniui, tačiau laikinai, naujų modelių nustumtas į šešėlį, bet tik tam, kad sugrįžtų dar stipresnis nei anksčiau... žvaigždės niekada nemiršta! Pagamintas Prancūzijoje Europos rinkai Gaminamas Europos šalims Prancūzijoje, gamykloje Mulhouse’o mieste, Peugeot 206+ yra sukurtas taip, kad tęstų sėkmingą savo pirmtako kelią: ir pirmtako gerbėjams, ir visiems kitiems, vertinantiems naują individualumo, techninių savybių ir kainos santykį, siūlomas patikrintas modelis, kuris buvo stipriai atnaujintas, atsižvelgiant į dabarties poreikius. Savo konkurencingu kainos ir pozicijos santykiu, modernizuotu ir elegantišku stiliumi pirmiausia jis patrauks jaunus žmones, moteris, tuos, kurie anksčiau dažniausiai rinkdavosi Peugeot 206, taip pat tuos, kurie ieško išties visapusiško automobilio, norėdami optimaliai tvarkyti savo biudžetą, skirtą automobilio įsigijimui ir priežiūrai, ir nesiruošia pirkti didesnio ir brangesnio aukštesnės klasės automobilio; trumpiau tariant, tuos, kurių poreikių neatitinka 107-asis ir 207-asis modeliai. Taigi šiuo atveju Peugeot siūlo labai patrauklų variantą. Peugeot 206+ stiprybė – legendinio, taupaus ir aplinką tausojančio automobilio moderni stilinga išvaizda ir patraukli kaina. + modernumo Išsaugodamas legendinio Peugeot 206 bruožus Peugeot 206+ įgavo modernią išvaizdą, atspindinčią naujus Peugeot stilistikos kodus – elegantišką individualų stilių, įkvėptą 207-ojo išorės ir vidaus, ir dar stipriau išreikštą tvirtumą. 206-ojo ir 207-ojo modelių stilių sąjungai būdingas 206-ojo kėbulo linijas papildo naujais bruožais: variklio gaubto, sparnų, apatinio priekinio skydo ir radiatoriaus grotelių, pagrindinių ir rūko žibintų, ratų ir ratlankių, apatinio užpakalinio skydo ir galinių žibintų. Viduje – naujas priekinis skydas ir prietaisų skydelis bei atnaujinta apdaila suteikia šiuolaikiškumo pojūtį. + kokybės Peugeot 206+ išlaiko daug 206-ojo bruožų, drauge pakeldamas kokybę į naują lygmenį. Tarpai ir sujungimai tapo modernesni, o prietaisų skydelis patobulėjo dėl puikiai pritaikyto dizaino. Kompaktiškas, lengvai valdomas, erdvus, šviesus ir saugus, 206+ turi visus esminius bruožus, kad būtų malonu jį vairuoti. + taupumo (perkant ir prižiūrint) Ekonomiškas ir prieinamas, – šios savybės leidžia Peugeot 206+ užimti konkurencingą poziciją B klasėje. Variklių gamą sudaro trys modeliai, kurie leidžia susieti nedideles degalų sąnaudas ir taršos emisiją su prieinama įsigijimo ir priežiūros kaina. Montuojami du benzininiai ir vienas dyzelinis variklis: Naujas 1,1 l 44 kW (60 AG) benzininis variklis, sunaudojantis 5,7 l degalų 100 km, važiuojant mišriomis sąlygomis, kurio CO2 emisija yra 135 g/km.; sukimo momentas – 94 Nm esant 3300 aps./min. 1,4 l 55 kW (75 AG) benzininis variklis, sunaudojantis 6,3 l degalų 100 km, važiuojant mišriomis sąlygomis, kurio CO2 emisija yra 150 g/km.; sukimo momentas – 120 Nm esant 3400 aps./min. 1,4 l 50 kW (70 AG) dyzelinis HDi variklis, sunaudojantis 4,2 l degalų 100 km, važiuojant mišriomis sąlygomis, kurio CO2 emisija yra 110 g/km.; sukimo momentas – 160 Nm esant 2000 aps./min. + aplinkos tausojimo 206+ su HDi varikliu, išmetančiu tik 110 g/km CO2, atspindi Peugeot aplinkos tausojimo programą – Europoje vienas iš šešių automobilių, išmetančių mažiau 120 g/km CO2, yra Peugeot. Legenda tęsiasi... 206+ įkūnija modelio, kurį dėl modernios išvaizdos ir įrangos pasirinko beveik 6,5 milijono pirkėjų, nuolatinį tobulinimą bei paruošimą naujos kartos pirkėjams. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas