Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2016-12-07
„Opel“ pristatė naujos kartos „Insignia“
Vokietijos automobilių gamintoja „Opel“ pateikė staigmeną. Šį kartą oficialiai internete pristatyta naujos kartos „Insignia“. Šios markės flagmanai yra mėgstami ir lietuvių, todėl neabejojama, jog modelis bus aktualus ir mūsų šalies pirkėjams.
Kol kas naujosios „Insignia“ premjera įvyko tik internete. Realybėje šį modelį bus galima išvysti kitų metų pavasarį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o prekyba prasidės kiek vėliau 2017-aisiais. Kūrėjai teigia, jog naujasis kompanijos flagmanas tapo talpesnis ir praktiškesnis. Lyginant su pirmtaku, naujoji „Insignia“ tarp ratų turės 92 mm daugiau vietos, o bendrai automobilis pailgėjo 55 mm bei dar 7 mm paplatėjo.
Nors kūrėjai, gerindami aerodinamikos savybes, automobilį pažemino 29 mm, dėl to vietos aukštesnių keleivių galvai nesumažėjo ir netgi atsirado daugiau (8 mm). Dėl aptakesnių formų ir žemesnio kėbulo dabar „Insignia“ oro pasipriešinimo koeficientas sieks tik 0,26 Cd.
Dėl naujų technologijų gaminant kėbulą bei medžiagų optimizavimo „Opel Insignia“ numėtė 175 kilogramus savo svorio. Dėl to pagerės ne tik automobilio trauka, tačiau ir valdomumas posūkiuose. Tą padės išnaudoti ir krūva naujausios įrangos.
Naujai sukurta išmanioji visų varančiųjų ratų sistema yra suderinta su traukos paskirstymo funkcija, kuri yra laikoma viena moderniausių savo klasėje.
Kurdami automobilį inžinieriai sumontavo penkių svirčių galinę pakabą, keturiais ratais varomoje sistemoje galinį diferencialą pakeitė elektromagnetine daugiadiske sankaba, užtikrinančia tikslumą ir galios paskirstymą visiems ratams atskirai.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Opel Insignia
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas