Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-01-31
Oficialu: kovo mėnesį bus pradėta atkarpos nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcija

Oficialu: kovo mėnesį bus pradėta atkarpos nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcija
Šiandien Susisiekimo ministerijoje buvo pasirašyta „amžiaus statybomis“ praminto kelio Vilnius–Utena rekonstravimo sutartis. Spaudos konferencijos metu pranešta, jog jau kovo mėnesį bus pradėti kelio atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbai. Beveik 30 km ruožą planuojama sutvarkyti dar iki šių metų pabaigos.

„Nuo dešimtmečius girdėtų kalbų ir dalytų pažadų pereiname prie realių darbų: Lietuvos „blogiausio“ kelio vardą visuomenėje turinčiame Utenos plente prasideda ilgai laukti rekonstrukcijos darbai. Visuomet pabrėžiau, kad šio visam Šiaurės Lietuvos regionui svarbaus plento rekonstrukcija yra vienas svarbiausių mūsų prioritetų, todėl dėjome visas pastangas, kad darbai – nepaisant daugybės kliūčių – pagaliau išjudėtų iš mirties taško. Sieksime, kad visi darbai kelyje Vilnius–Utena būtų baigti iki 2025 m. pabaigos, kaip šiuo metu ir yra suplanuota“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
 
Magistralinio kelio Vilnius–Utena atnaujinimas yra vienas iš šios Vyriausybės kelių infrastruktūros prioritetų.
Lietuvos automobilių kelių direkcija nuosekliai siekė šio projekto įgyvendinimo – buvo parengti atkarpos nuo Molėtų iki Utenos techniniai darbo projektai, paskelbti viešojo pirkimo konkursai rangos darbams atlikti, o Vyriausybei šių metų biudžete skyrus tam finansavimą, kovo pradžioje bus pradėti ir fiziniai darbai.
 
„Dar praėjusiais metais Kelių direkcija pradėjo savo vidinę transformaciją, kurios rezultatai, džiaugiuosi, jau yra matomi ir mūsų darbuose. Nebedaliname pažadų, kurių, žinome, jog negalėsime ištesėti. Atsakingai planuojame, spartiname vykdomus procesus ir nenukeliame problemų sprendimo vėlesniam laikui. Nehiperbolizuodamas pasakysiu, kad apie „betonkę“ žino visa Lietuva, o šio kelio remonto darbų laukia visi, ypač tie, kam tenka juo keliauti. Šis kelias yra svarbi jungtis tarp Vilniaus, Utenos ir kitų Šiaurės-Rytų regiono vietovių, todėl būtina pagaliau padaryti tai, kas nebuvo padaryta kelis dešimtmečius. Esame pažadėję sutvarkyti šį kelią, jei bus skirtas finansavimas. Finansavimas skirtas – dabar mūsų eilė vykdyti pažadus – kapitaliai suremontuoti šią kelio atkarpą ir užtikrinti saugų ir patogų susisiekimą šioje Lietuvos dalyje gyvenantiems ar ja važiuojantiems žmonėms,“ – sako Kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
 
Suremontavus kelią nuo Molėtų iki Utenos, jame bus kapitaliai sutvarkytos dvi eismo juostos, įrengtos autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, saugiam patekimui iki jų numatyti pėsčiųjų takai bei modernus apšvietimas. Siekiant mažinti eismo įvykių, susijusių su žvėrių migracija, skaičių, suplanuota įrengti tinklo tvoras bei horizontalius barjerus. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą, kapitaliai remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti papildomas kairiojo posūkio juostas.
 
30 km atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbams sudarytos dvi sutartys, kurių bendra vertė apie 61 mln. Eur su PVM. Darbų atlikimo sutartys pasirašytos su viešąjį konkursą laimėjusia AB ,,HISK‘‘.
 
Primename, kad 2023 m. spalio mėn. buvo pradėti darbai pirmame atnaujinamame šio magistralinio kelio ruože ties Utenos miestu. Čia darbus planuojama baigti šių metų III ketv.
 
Šiuo metu taip pat rengiami likusios beveik 43 km kelio Vilnius–Utena atkarpos nuo Riešės iki Molėtų rekonstravimo techniniai darbo projektai. Juos planuojama baigti iki šių metų II ketv. Pabaigus projektavimą, bus skelbiami viešojo pirkimo konkursai rekonstrukcijos darbams atlikti. Sėkmingai įvykdžius šias procedūras, darbai nuo Riešės iki Molėtų galėtų būti pradėti dar šiais metais.
 
Magistralinis kelias Vilnius–Utena – vienintelis kelias Lietuvoje su betono danga, statytas 1978-1985 m. Paskutiniai rangos darbai šiame kelyje vyko 2019–2021 m., kurių metu buvo rekonstruotas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 km, jis buvo paplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų. Dar anksčiau, 2008-2009 m. vyko kelio ruožo ties Vilniaus miesto riba rekonstrukcija (nuo 10 iki 16 km) ir taip pat buvo praplatinta kelio dalis iki 4 eismo juostų.
Susiję straipsniai
Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu 
Išlaisvinta nuotykių dvasia: „Land Rover Defender“ – Lietuvoje Išlaisvinta nuotykių dvasia: „Land Rover Defender“ – Lietuvoje 
Nuo šiandien atidaromi užsakymai pirmajam hibridiniam Dacia modeliui Lietuvoje Nuo šiandien atidaromi užsakymai pirmajam hibridiniam Dacia modeliui 
„Ford“ gamins pirmąjį įkaunamąjį hibridinį „Ranger“ pikapą „Ford“ gamins pirmąjį įkaunamąjį hibridinį „Ranger“ pikapą 
Naująjį „Volkswagen Tiguan“ jau galima įsigyti Lietuvoje: elektros režimu – iki 120 km Naująjį „Volkswagen Tiguan“ jau galima įsigyti Lietuvoje: elektros r 
Paaiškėjo, kiek Lietuvoje kainuos naujasis „Dacia Duster“ Paaiškėjo, kiek Lietuvoje kainuos naujasis „Dacia Duster“ 
Renault tapo „Moterų ralio“ partneriu: renginio vizitine kortele tapo tikrai stilingas modelis Renault tapo „Moterų ralio“ partneriu: renginio vizitine kortele tap 
„Honda Civic Type R“: karščiausias hečbekas tapo retenybe „Honda Civic Type R“: karščiausias hečbekas tapo retenybe 
„Mini“ pristatė naujos kartos „Cooper SE“ ir „Countryman C“ automobilius „Mini“ pristatė naujos kartos „Cooper SE“ ir „Countryman C“ automobi 
„Renault“ paskelbė kiek kainuos kompanijos kupė flagmanas „Rafale“ Lietuvoje „Renault“ paskelbė kiek kainuos kompanijos kupė flagmanas „Rafale“ L 
Lietuvoje debiutuoja jau septintas BMW elektromobilis – „BMW iX2“ Lietuvoje debiutuoja jau septintas BMW elektromobilis – „BMW iX2“  
Atgimusi JAV automobilių ikona jau parduodama ir Lietuvoje Atgimusi JAV automobilių ikona jau parduodama ir Lietuvoje 
Naująjį „Volkswagen ID.7“ jau galima įsigyti Lietuvoje: viena įkrova – iki 621 km Naująjį „Volkswagen ID.7“ jau galima įsigyti Lietuvoje: viena įkrova 
Automobilio pirkimas ir pristatymas neišeinant iš namų: tai jau vyksta ir Lietuvoje Automobilio pirkimas ir pristatymas neišeinant iš namų: tai jau vyks 
„Toyota“ pradeda naujojo „Land Cruiser“ rezervavimus internetu „Toyota“ pradeda naujojo „Land Cruiser“ rezervavimus internetu 
Prasideda naujojo „Renault“ elektromobilio užsakymai, paaiškėjo jo kaina Prasideda naujojo „Renault“ elektromobilio užsakymai, paaiškėjo jo k 
Vilniuje - išankstinė naujo „Subaru“ modelio „Crosstrek“ premjera Vilniuje - išankstinė naujo „Subaru“ modelio „Crosstrek“ premjera 
Dar solidesnis ir pažangesnis naujasis „Audi Q8“ visureigis – jau Lietuvoje Dar solidesnis ir pažangesnis naujasis „Audi Q8“ visureigis – jau Li 
Dar galingesni ir talpesni naujos kartos „Volkswagen Amarok“ pikapai – jau Lietuvos keliuose Dar galingesni ir talpesni naujos kartos „Volkswagen Amarok“ pikapai 
Vaidotas Žala apžvelgė dar į gatves neišriedėjusį naująjį „Škoda Superb“ Vaidotas Žala apžvelgė dar į gatves neišriedėjusį naująjį „Škoda Sup 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt