Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2014-06-19
Nuo „Ford T“ iki 183 000 darbuotojų penkiuose žemynuose
Henry Fordas 1908 metais rinkai pristatė „Ford Model T“, kuris išsiskyrė tuo, kad kainavo perpus mažiau nei konkurentai, tačiau buvo nė kiek ne prastesnis. 1913 metais „Ford“ paleido pirmąjį pasaulyje surinkimo konvejerį ir nuo tos dienos automobilių (ir ne tik) gamyba niekada nebebuvo tokia, kokia buvusi. Jau 1916 metais 55 proc. pasaulio keliais riedančių automobilių buvo vieno modelio – „Ford Model T“ – ir šios sėkmės daugiau niekam niekada nepavyks pakartoti. Beje, „Henry Ford Company“ taip pat niekur nedingo – tiesiog likę akcininkai pakeitė pavadinimą ir šiandien ši bendrovė žinoma „Cadillac“ vardu. Taigi, Henry Fordo reikšmė automobilių istorijoje yra dar didesnė nei daugelis mano. Tačiau „Ford Motor Company“ šiandien nėra įsikibusi į istoriją. Minėdama savo 111 metų jubiliejų, bendrovė sukūrė filmuką, kuris puikiai parodo, kuo koncernas virto šiandien. Henry Ford savo kūriniu didžiuotųsi.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas