Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2013-08-15
„Nissan Navara“ – automobilis prie ūkės
Pikapai, ypač dideli - specifiniai automobiliai. Gal kasdieniam važinėjimui po miestą ne patys patogiausi automobiliai, tačiau gyvenantiems ūkiškai ar mėgstantiems išvykas į gamtą tokie automobiliai nepamainomi. Juo labiau, kad modernūs pikapai, daugeliu savybių nelabai nusileidžia tikriems visureigiams. Vienas tokių - „Nissan Navara". Didelis, keturiais ratais varomas, galingas, turintis kokybišką, net prabangų saloną.
Išvaizda visada, nepaisant to, apie kokį automobilį kalbama, vertinama skirtingai. Geriausias pavyzdys - „Nissan Juke", tad apie „Navara" išvaizdą nekalbėsiu. Verčiau žvilgtelkime į vidų, nes būtent čia daugiausia laiko praleis automobilio vairuotojas ir keleiviai. Beje, navaros gaminamos su dviguba ir pusantrine kabina. Bandytas modelis turėjo dvigubą, tačiau ir pusantrinėje kabinoje sumontuotos durelės užpakalinių sėdynių keleiviams. Tai - naujovė.
Automobilio vidus nuteikia palankiai. Tikrai nepasakysi, kad tai - paprasto darbinio sunkvežimio salonas. Odinis salonas yra jau bazinėje sąrangoje. Priekinis panelis primena „Nissan Patfinder" panelį.
Tiek vairuotojas, tiek priekinės sėdynės keleivis jaučiasi labai patogiai. Deja, šito nepasakysi apie tuos, kuriems teks įsikurti užpakalinėse sėdynėse. Kadangi tai - pikapas, antra sėdynių eilė turi labai stačias ir nereguliuojamas nugarėles. Erdvė už jų palikta įvairiems smulkiems instrumentams, bet gal vertėjo tą plotą paaukoti užpakalinių sėdynių keleivių patogumui.
Juo labiau, kad labai daug už nugarėlių neįsidėsi. Ir, nors automobilis turi ketverias duris, sėdint užpakalyje apima jausmas, kad esi uždaroje erdvėje. Tai - nelabai malonu.
Beje, kalbant apie erdvę. Jei visą laiką važinėjote vidutinio dydžio sedanu, sėsdami prie navaros vairo atminkite - automobilis tikrai didelis. Jo ilgis viršija 5 m. Tai reikia įvertinti tiek manevruojant, tiek statant autmobilį. Kaip tik tokiu atveju labai praverčia kamera, nes iš salono užpakalinio vaizdo veidrodėlio naudos mažoka.
Automobilis didelis, tačiau APD, per 9,3 s pasiekiamas 100 km/val. greitis ir 3,0 V6 dCi 231 AG variklis užtikrina malonų važiavimą net ir ne pačiomis maloniausiomis sąlygomis. Buvo proga tuo įsitikinti pataikius į vakarinę spūstį sostinės prieigose. Kuro sąnaudos - apie 10 l/100 km mišriu režimu taip pat negąsdino.
Trasoje automobilis nenuvylė - įsibėgėjimui reikėjo laiko, tačiau vėliau riedėti buvo labai smagu. Visgi reikia nepamiršti, kad jis skirtas vežti krovinius, tad tuščio ir pakrauto automobilio važiavimas kiek skirsis. Pakrautas geriau klausytų vairo. Beje, „Navara" bagažinė atvira, tad kraunamus daiktus būtina gerai pritvirtinti arba įsigyti specialų uždangalą. Kita vertus, jei žinote, kad daugiausia važinėsite ne greitkeliais, o „ten, kur reikia" - miškais, pievomis ir pan., užteks tik gerai pritvirtinti krovinius. Juk „Navara" stichija ir yra išmalti kaimo keliukai, pievos ar nelyginti miško takai. Automobilis turi visus keturis varančius ratus ir galimybę įjungti pažemintą pavarą. Instrukcijoje paaiškinta, kada kokį režimą rekomenduotina rinktis, tad, jeigu nepamiršite jo laiku įjungti, kelias bus ten, kur ruošiatės važiuoti.
Tiesa, važiuojant ten „kur nori", reikia nepamiršti, kad automobilis ilgas. Prošvaisa jo nemaža, nelygumus ir įkalnes ar nuokalnes jis įveikia labai lengvai, tačiau bandant įveikti skersai esančias kliūtis lieka galimybė „sėsti ant pilvo". O jau tada ištraukti 3 tonas sveriantį automobilį nebus labai paprasta. Jeigu tokių klaidų nedarysite, problemų automobilis nekels. Tiesiog atminkite, kad jis skirtas ne lakstymui greitkeliais, o darbui sunkiomis sąlygomis. „Navara" ne prabangus, bet labai jaukus automobilis (važiuojantiems priekyje), tad, jeigu naudosite jį „pagal paskirtį", jis turėtų tarnauti ilgai ir ištikimai.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas