Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-25
Mintis apie Audi logo keitimą supykdė markės gerbėjus, bet kodėl Mazda logotipus keitė taip lengvai?

Mintis apie Audi logo keitimą supykdė markės gerbėjus, bet kodėl Mazda logotipus keitė taip lengvai?
„Audi“ JAV ir Vokietijoje užregistravo porą naujų logotipų. Dar neaišku, kur jie bus naudojami ir ar išvis juos dar kada nors kur nors pamatysime. Tačiau markės gerbėjai suskubo piktintis jau vien mintimi apie permainas - juk keturių žiedų logotipas yra lengvai atpažįstamas ir nieko blogo su juo nėra! Tačiau „Audi“ nėra vienintelė markė keitusi logotipus - „Mazda“ tai darė ne kartą - ar dar prisimenate šį?
 
Logotipas automobilių gamintojui yra labai svarbus. Jei jis nebus gražus, žmonės nenorės savęs asocijuoti su tokiu simboliu. Dar daugiau - jis privalo būti visuotinai atpažįstamas, veikti visame pasaulyje. Juk kai kurie paprasti simboliai gali būti panašūs į hieroglifus, žyminčius keiksmažodžius, ar priminti kokios nors nedoros organizacijos logotipą. „Audi“ tokios problemos neturi, tačiau užregistruoti du logotipai žmonėms nepatinka ir net yra lyginami su sekso žaislais.
 
„Mazda“ automobilius pradėjo gaminti dar 1931 metais. Anksčiau „Mazda“ gamino įvairius produktus iš kamštinės dangos, tada - mašinų dalis.
Perėjimas prie automobilių gamybos buvo daug sėkmės atnešęs sprendimas, tačiau visais laikais automobiliams reikėjo logotipų. Taigi, „Mazda“ ėmė juos kurti.
 
Iš pradžių tai buvo tiesiog stilizuotas markės pavadinimas, tačiau jau po kelių metų pereita prie stilizuotos raidės M. Šis logotipas turėjo priminti Hirošimos kalnus ir tris raides M nuo „Mazda Motor Manufacturer“. Antrasis „Mazda“ logotipas naudotas gana ilgą laiką, tačiau tuomet jį pakeitė nauja stilizuota M. Po to sekė dar vienas stilizuotas pilnas „Mazda“ pavadinimas, o tada prasidėjo liepsnos.
 
„Mazda“ logotipus keitė ne kartą - štai praeities pavyzdžiai:
 
 
„Mazda“ liepsnas jūs tikriausiai prisimenate. Dar daugiau - automobilių su šiais logotipais gatvėse vis dar yra. Pirmasis liepsnos logotipas buvo naudojamas tik metus - jo buvo būtina atsisakyti dėl panašumo į prancūzų „Renault“. Antroji liepsna buvo labiau užapvalinta, pakeistos jos proporcijos. Šis logotipas gyvavo 5 metus, o tada buvo pereita prie dabartinio.
 
Dabartinis „Mazda“ logotipas - tai stilizuota M, sukurta taip, kad primintų paukštį. Iš tikrųjų, tai ši M labiau primena V, nes ji yra integruota į logotipą juosiantį apskritimą. „Mazda“ teigia, kad šis logotipas simbolizuoja inovacijas ir augimą - išskleistų sparnų simbolizmas yra gana akivaizdus.
 
Dabartinis „Mazda“ logotipas:

 
Taigi, jau 21 metus „Mazda“ savo logotipo žymiai nekeičia. Ir gerai - taip žmonėms lengviau įsiminti ir atpažinti šią markę, jos simboliką ir reikšmę. Tačiau kodėl anksčiau japonai taip dažnai keitė logotipus be didesnio pasipriešinimo, o štai vien gandai apie „Audi“ planus sukėlė tiek daug pasipiktinimo?
 
Iš tiesų tai nulėmė keli veiksniai. „Mazda“ savo logotipus keitė anksčiau, kai internetas dar nebuvo įsigalėjęs, nebuvo tiek daug stiprių markių gerbėjų klubų. Nuo 1975 iki 1991 metų „Mazda“, galima sakyti, tikro logotipo neturėjo, todėl jo pristatymas nesukėlė didelių emocijų - juk nieko nebuvo atsisakyta. Liepsnų pasikeitimas įvyko labai greitai ir buvo būtinas. Antroji liepsna taip pat simbolizavo rotorinius variklius, bet „Mazda“ dirbo ne tik su jais. Galiausiai, naujausias „Mazda“ logotipas yra gražus - jis mielas akiai, priešingai nei nuobodžiai atrodžiusios liepsnos.
 
Trumpai tariant, pirmųjų „Mazda“ logotipų niekas nepamena, liepsnos neužėmė kito logotipo vietos, o ir naudojamos buvo per trumpai, kad žmonės spėtų prie jų prisirišti. „Audi“ logotipas niekada taip drastiškai nesikeitė ir žmonės prie jo priprato - juk jis pasirodė dar prieš Antrąjį pasaulinį karą. Tačiau svarbiausia tai, kad naujieji logotipai neatrodo gražiai. Jie atrodo tarsi jiems kažko trūktų. Bet panikos kelti nereikėtų.
 
Logotipo keitimas - labai brangus veiksmas. Pabandykite įsivaizduoti, kiek yra pastatų, įrenginių, suvenyrų, knygų ir kitų daiktų su „Audi“ logotipu. Todėl naujieji simboliai greičiausiai nepakeis keturių žiedų. Galbūt jie bus naudojami naujoje produktų linijoje, o galbūt taip jų daugiau ir nepamatysime.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt