Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2014-01-11
„Mercedes-Benz Auto 2000”: žvilgsnis į ekonomišką ateitį
1981 metais „Mercedes-Benz“ sukūrė ekonomišką konceptą „Auto 2000”. Tai projektas, su kuriuo kompanija bandė pažvelgti į ekonomišką ateitį. Pagrindiniai šio modelio privalumai buvo geros aerodinaminės savybės, benzininis variklis su cilindrų atjungimo sistema bei taupus dyzelinis agregatas. Prieš pradedant kurtį šį konceptą gamintojas turėjo tikslą, kad automobiliai sveriantys nuo 1250 iki 1700 kg turi sunaudoti ne daugiau kaip 9,5 litro kuro šimtui kilometrų kelio, o automobiliai sveriantys iki 2150 kg – ne daugiau 11 litrų. Automobilis dar turėjo vežti mažiausiai keturis žmones ir daugiau kaip 400 kg bagažo. Visus šiuos tikslus iškėlė Vokietijos mokslinių tyrimų ir technologijų ministerija duodama startą projektui „Auto 2000”, kuriame dalyvavo keli automobilių gamintojai, įskaitant ir „Mercedes-Benz“.
Savo projektą „Auto 2000” šis Vokietijos automobilių gamintojas pristatė 1981 metų Frankfurto automobilių parodoje. „Ekonomiškajam modeliui buvo pritaikyti trys varikliai. Specialus 3,8 litro V8 benzininis variklis, generuojantis 150 AG su automatine cilindrų atjungimo sistema, kuri atjungdavo keturis cilindrus iš aštuonių.
Trečioji koncepto versija buvo varoma su ambicingu dujų turbinos varikliu, kuriam nereikėjo vandens aušinimo sistemos. Jis buvo lengvesnis, kompaktiškas ir mažiau teršė aplinką. Visi trys automobilio varikliai buvo suporuoti su keturių laipsnių automatine transmisija, o maksimalus greitis siekė 150 km/h. „Auto 2000” ekonomiškumui įtakos turėjo ir žemas oro pasipriešinimo koeficientas – 0,28 Cd. Taip pat šių dienų hibridiniams automobiliams įprasta galinė dalis. Nors automobilis ir nebuvo grožio ikona, tačiau koncepte pritaikyti technologiniai ir dizaino sprendimai buvo panaudoti vėlesniuose kompanijos modeliuose.
Šaltinis
Taip pat skaitykite:
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas