Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2014-10-24
„Megane Grandtour“ – geriausia viduje

„Megane Grandtour“ – geriausia viduje
Nuo 2010 Renault automobilių gerbėjai gali įsigyti „Renault Megane" su nauja šešių pavarų automatine dviguba sankabos transmisija EDC („Efficient Dual Clutch"). Naujoji pavarų dėžė derinama su dCi 110 DPF dyzeliniu varikliu. Sutikime, ganėtinai įdomus variantas, ypač turint omenyje tai, kad prancūzai nelabai mėgsta automatines pavarų dėžes. Jų įsitikinimu, automobiliai su tokiomis pavarų dėžėmis labiau teršia aplinką, todėl dauguma jų modelių turi tik MPD. Galbūt jie ir teisūs, tačiau važinėti po miestą, ypač piko metu, gerokai maloniau ir patogiau su APD. Stovint ilgoje ir vos judančioje automobilių eilėje užtenka lengvai maigyti stabdžių paminą, nesukant galvos dėl sankabos ar pavarų svirties padėties. Sutikite, kad po ilgos darbo dienos tai - tikras malonumas. Beje, nustebino kietoka automobilio pakaba. Prie vairo sėdau nusiteikęs, kad automobilis bus „minkštas", tačiau pasirodė, kad pakaba „daugiau sportinė", tad nesunkiai galėjau suskaičiuoti visus didesnius kelio nelygumus. Kita vertus važiuoti geru keliu buvo vienas malonumas. Be to, visiškai nesupo užpakalyje sėdinčių keleivių.
 

Tokia pat erdvi bagažinė

Tai, kad „Megane" gavo APD, rodo, kad buvo išspręstas ir automobilio išmetamųjų dujų klausimas. „Renault" net užklijavo ant savo automobilio „ECO" lipduką, o tai reiškia, kad naujasis modelis su APD kuro sunaudoja ir į atmosferą kenksmingų medžiagų išmeta tiek pat, kiek ir modeliai su MPD. Žinoma, išmetamųjų dujų kiekio plika akimi nelabai pamatysi, tačiau kuro sąnaudas galima sekti automobilio kompiuteryje. Nustebino tai, kad variklis dyzelinis, bet jo beveik nesigirdėjo. Arba gamintojai jį modernizavo, arba įdėjo daugiau garso izoliacijos, tačiau tipiško dyzelinio agregato pūkšėjimo, kuris aiškiai pasijaučia persėdus nuo automobilio su benzininiu varikliu, nebuvo.
 

Patarimai "žaliems"

Kompiuteris, kaip ir priekinis panelis ir salonas, liko toks pats, kaip ir ankstesniuose modeliuose. Salonas kokybiškas, erdvus. Vietos užtenka ne tik vairuotojui, bet ir visiems keleiviams. Spidometras elektroninis, prietaisų skydelis taip pat „įprastas" ir jau matytas ankstesniuose modeliuose. Nepasikeitė nei kondicionierius, nei garso sistema, tad kažką naujo pasakyti sunku.

Išoriškai „naujokas" taip pat nelabai kuo skiriasi nuo kiek anksčiau pasirodžiusių „brolių", tačiau, kaip sako viena žinoma reklama - geriausia slypi viduje.
 

Išorėje nieko naujo, bet viduje...

Dvigubos sankabos ir naujosios pavarų dėžės veikimą galima stebėti reklaminiame filmuke arba tiesiog sėsti prie automobilio vairo ir išbandyti. Tiesa, viena smulkmena - prieš tai rekomenduotina išbandyti bent vieną tos pačios klasės automobilį su APD, bet turintį vieną sankabą. Tik tokiu atveju bus galima palyginti įprastos ir dvigubos sankabos veikimą.

Taigi, naujoji „Renault" dviguba sankaba. Jos naudojimas leido sumažinti automobilio su APD kuro sąnaudas. Važinėjant mieste jos vidutiniškai siekė apie 5-5,6 l. Skaičiai tikrai džiuginantys. Jei įvertinsi tai, kad dyzelinas (kol kas) kainuoja pigiau, darosi smagu. Dar vienas dvigubos sankabos pliusas - labai lengvas ir nejuntamas pavarų persijungimas. Reikalas tas, kad viena sankaba „atsako" už 1, 3 ir 5 pavarų veikimą, antra - už 2, 4 ir 6. Kai viena sankaba „dirba", kita „budi" ir vos tik gavus signalą „įsijungia" į darbą, tad nelieka kai kuriuose automobiliuose ypač jaučiamo „peršokimo". Staigiau automobilis ir greitėja. Senesniems automobiliams su APD buvo priekaištaujama, kad jie nėra tokie staigūs ir dinamiški kaip modeliai su MPD. Apie naująjį „Megane" to pasakyti negalima - automobilis labai dinamiškas ir smagus.
 

Kondicionierius, audio sistema - viskas kaip ir anskčiau

Kadangi sankabos dvi, jos turėtų ir tarnauti dvigubai ilgiau (gedimo atveju remontas taip pat bus brangesnis). Apie ilgaamžiškumą ar galimus gedimus dabar šnekėti anksti - automobilis tik pasirodė mūsų rinkoje, tad šiandien rasti Lietuvoje bent 100 000 km nuvažiavusią „Megane" su dviguba sankaba neįmanoma, todėl apie galimas problemas ir jų sprendimo būdus pakalbėsime po trejų ketverių metų, kai dviguba sankaba taps „kasdienybe" ir informacijos apie jos eksploataciją bus gerokai daugiau.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Renault Megane
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt