- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-03-16
Mažylis „Fiat“ pasieks 300 AG
Prancūzų gamintojų šūkis – rytojaus technologijos šiandienos automobiliuose. Prancūzų tikslas – draugišką gamtai „Fiat 500 Abarth“ padaryti greitesnį. Naujasis „Atomik 500“ per 14 sek. įveikia 400 m, o 1 km nuvažiuoja per 26 sek. Automobilyje ant 2 tiltų sumontuota po du elektrinius variklius, visi jie pasiekia 300 AG. Visų ratų varomas „Atomik 500“ 100 km/val. greitį pasiekia per 5,6 sek., o serijinis „Fiat 500“ – per 7,4 sek. Visai neblogi rodikliai, kai žinai, jog tai nėra superautomobilis, o aerodinamika nepanaši į sportinio automobilio. Skiriasi ir išvaizda: pakeista priekinė dalis, platesni buferiai ir slenksčiai. Didžiaja dalį bagažinės užima „LiFePO4“ elementai. Jie greičiau įkraunami, taip pat išlaiko 300–500 laipsnių karštį. Trumpalaikę karščio bangą gali išlaikyti iki 700 laipsnių. Daugiau informacijos sužinosime parodoje „Top Marques“, kuri vyks Monake balandžio mėnesį. Spauskite ir sužinokite daugiau apie Fiat 500 |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas