Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2013-01-17
Ir jis atsinaujino – „Nissan Qashqai“

Ir jis atsinaujino – „Nissan Qashqai“
Gamintojas visada rizikuoja leisdamas naują modelį į rinką. Vieni modeliai pasiteisina, kiti - ne. Panašu, kad „Nissan Qashqai" drąsiai galima priskirti prie pirmųjų, nes šiandien sulaukėme gerokai atsinaujinusio ne vienam puikiai pažįstamo automobilio, kurį gamintojas pristato kaip stilingą ir dinamišką mažą visureigį. „Qashqai" išvaizda liko tokia, kokia ir buvo - konservatyvi, bet stilinga. Iš šono jis gal kiek primena išsišokėlį „Juke", nes neturi kitiems mažiems visureigiams būdingo sunkaus dizaino.

Automobilio ir išorė, ir vidus - puikūs. Bandytas modelis buvo aukščiausios sąrangos, tad turėjo odinį saloną ir daugybę naudingų ar įdomių smulkmenų. Dėl odos naudojimo ginčai netyla, bet reikia pripažinti, kad odinis salonas atrodo tikrai solidžiai. Ir, pagaliau, visi mygtukai, įskaitant ir borto kompiuterio valdymą, patogiai iškelti ant vairo. Tad dabar, norint pažiūrėti kuro sąnaudas ar galimą ridą iki visiško sustojimo, nebereikia ieškoti reikiamo mygtuko priekiniame panelyje. Tarp spidometro ir tachometro esantis ekranėlis rodo prisegtų diržų skaičių, primena, kada reikia perjunti pavarą ir pan. Viskas tiesiai prieš akis.

Panoraminis stogas, kuris „Qashqai+2" modelyje yra bazinėje sąrangoje, automobiliui suteikė savotiškos romantikos ir vizualiai padidino ir taip nemažą saloną - jame laisvai tilpo 5 suaugę žmonės. Bagažinė ganėtinai didelė, tad prireikus šeimyninio automobilio ar transporto priemonės išvykoms į gamtą - „Qashqai" net labai tinka. Juolab, kad automobilis ne tik erdvus, bet ir patogus. Galima rinktis tiek benzininį, tiek dyzelinį variklį, du ar keturis varančius ratus, mechaninę ar automatinę pavarų dėžę. Turbūt toks universalumas ir lėmė, kad „Qashqai" - populiarus automobilis.

Bendroje Pabaltijo rinkoje jis iki šių metų lapkričio buvo antras pagal populiarumą - „Nissan Qashqai"- 1 693 vnt., nusileisdamas tik „Volkswagen Golf/Plus" - 1 743 vnt.

Lietuvoje šis modelis - akivaizdus lyderis. Per beveik metus mūsų šalyje parduoti 846 „Nissan Qashqai". Įdomi detalė - išsišokėlis „Juke" taip pat patenka į populiariausių modelių penketuką - jų parduota 505 vnt. Bendri „Qashqai" pardavimai šiemet Pabaltijyje išaugo 116 proc.

Nudžiugino, kad bandytame modelyje, pagaliau, visi reikiami mygtukai sudėlioti patogiai, „Bluetooth" iškart surado telefoną (būdingas visų bandytų „Nissan" modelių bruožas), dviejų zonų klimato kontrolė, apšvietimas kiekvienam keleiviui ir užvedimas be rakto. Tiesa, mygtuko bandytame modelyje nebuvo - reikėjo paskuti rankenėlę, bet tai - smulkmena. Vairuotojo vieta patogi, sėdynė reguliuojama visomis kryptimis, bet dešinio porankio - daiktadėžės minkštoji dalis galėtų būti 5 cm ilgesnė - būtų patogiau. Dar vienas niuansas - dėl dizaino kiek iškelti priekinių durelių apvadai ir dešinysis užstojo veidrodėlio apačią. Matomumui nelabai trukdė, tačiau akys vis tiek norėjo matyti visą veidrodėlį.

Ankstesnių „Qashqai" savininkai skundėsi kieta ir grubia pakaba. Panašu, kad „Nissan" šių skundų išklausė ir atnaujintas modelis tokios problemos neturi. Nauji priekiniai ir užpakaliniai amortizatoriai leidžia minkščiau įveikti nedidelius nelygumus ir tvirčiau laiko automobilį kelyje. Be to, padidėjo užpakalinių amortizatorių darbinis kelias.

Vairas, važiuojant lėtai, palyginti lengvas, tačiau automobiliui greitėjant, jis kiek pasunkėja.

Bandytas modelis turėjo naujos kartos 1,6 l dCi 130 AG variklį. Prieš keletą metų bandytas „Qashqai" įsiminė dyzeliniams varikliams būdingu burzgesiu. Naujasis variklis dirbo labai tyliai. Tylesnis tapo ir pats atnaujintas modelis.

Minėtas variklis buvo sukurtas pakeisti 2,0 dCi M/T, tačiau kuro sąnaudos gerokai ekonomiškesnės ir mažesnės CO2 emisijos, bet išliko puikios vairavimo ypatybės su 320 Nm sukamo momentu ir 130 arklio galių. Naujasis 1,6 dCi modelis kainuoja mažiau nei 2,0 dCi.

Nuo lapkričio mėnesio visi modeliai su šiuo varikliu turi ir „Start/Stop" sistemą. Taip pat naujuose 1,6 l ir 1,5 dCi „Visia" sąrangos modeliuose, kurių gamyba pradėta lapkritį, nemokamai montuojama pastovaus greičio palaikymo sistema.

„Visia" sąranga gavo naują, patobulintą garso sistemą. Naujojoje FM/AM radijo ir kompaktinių plokštelių leistuvo su 4 garsiakalbiais sistemoje liko visos pagrindinės senosios sistemos funkcijos, bet buvo atnaujintas dizainas, pridėta „Acenta" klasės garso sistemos naudotojo sąsaja. Skirtumas tarp „Visia" ir „Acenta" klasės garso sistemų tas, kad „Visia" sistema neturės šešių garsiakalbių ir USB, „Bluetooth" ar „iPod" jungčių.

Naujasis 1,6 dCi variklis labai smagus ir dinamiškas, o „Qashqai" konstrukcijos privalumai leidžia įveikti tokius kelius, kurie lengviesiems automobiliams būtų problemiški. Tai ypač aktualu, prireikus vaikus į darželį ar mokyklą vežti iš retokai prižiūrimų sodų ir priemiesčio gyvenviečių. Žinoma, tada vertėtų rinktis modelį su visais keturiais varančiais ratais. Optimistiškai nuteikia ir 5,4 l/100 km kuro sąnaudos. Turint omenyje automobilio talpumą ir tai, kad juo važiavo 5 suaugę žmonės - skaičiai tikrai džiuginantys.

Automobilis, su kuriuo teko važiuoti, turėjo užpakalinio vaizdo kamerą, kuri gerokai palengvina statymą. Papildomai galima užsisakyti ir panoraminį monitorių. Jis turės net keturias kameras (užpakalyje, priekyje ir šonuose), kurios sukurs automobilio paukščio skrydžio vaizdą, kad būtų lengviau statytis ir manevruoti mažose erdvėse. Vaizdas projektuojamas „Nissan Connect" ekrane šalia didelio užpakalinio vaizdo.

Kaip tikras japonas, „Qashqai" rūpinasi keleivių saugumu. Užpakalinės sėdynės turėjo tritaškius saugumo diržus su avariniu blokavimu. O kur dar aktyvios galvos atramos ir visas saugos pagalvių komplektas. Išbandyti jų neteko, ir, tikiuosi, neteks, bet važiuojant gera žinoti, kad nelaimės atveju automobilis tave maksimaliai apsaugos.

„Nissan Qashqai" pas mus priskiriamas prie mažų visureigių. Pagal kainą jis taiko į šio segmento vidurį, bet, įvertinus kainos ir kokybės santykį, jį drąsiai galima priskirti prie segmento lyderių. Jis turi daug privalumų ir tik vieną kitą nežymų trūkumą. Be to, automobilis kelyje suteikia malonumą ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams, o tai - ganėtinai rimtas argumentas renkantis transporto priemonę. Šiuo metu bazinė(ir palyginti turtinga) versija kainuoja 58 000 Lt, bandytas modelis buvo brangesnis ir kainavo 84 000 Lt, tačiau tiek variklių, tiek opcijų pasirinkimo gausa leidžia kiekvienam susikurti savo automobilį pagal individualius poreikius ir galimybes.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Nissan Qashqai
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt