Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2014-08-11
Ir į darbą, ir į sodą… su „Škoda Roomster“

Ir į darbą, ir į sodą… su „Škoda Roomster“
Šios reklamos seniai niekas nerodo, bet man „Škoda" vis dar asocijuojasi su ja. Tikrai keista, nes dėmesį patraukęs „Roomsteris" mažai kuo primena tas senąsias škodas, kurioms ir buvo skirta minėta reklama. Iš pirmo žvilgsnio jis primena „VW Caddy". Palyginus abu modelius įdėmiau, matyti, kad „Caddy" - tikras komercinis automobilis, o „Roomsteris" - tik tokį primena. Jis sukurtas iškyloms su šeima ar panašiems pasivažinėjimams.

Beje, tarsi tyčia, tačiau prie „Roomsterio" vairo atsisėsti pavyko ne iškart. Mano vizitą į „Skodos" saloną lydėjo mažas nesusipratimas. Minčių buvo kilę visokių, bet vadybininkai viską neblogai sutvarkė: ir „Roomsterį" gavau, ir savotiška kompensacija buvo pasiūlyta. Noriu tikėti, kad taip pat vadybininkai elgiasi su visais esamais ir potencialiais salono klientais. Beje, tolesnis su manim bendravusio vadybininko elgesys man dar labiau patiko. Pasisveikinome, jis man padavė raktus, palydėjo prie automobilio, aptarėme laiką ir... buvau paliktas vienas pažindintis su „Roomsteriu". Vėl su vadybininku susitikau tik grįžęs į saloną. Ramiai pasikalbėjome apie automobilį, bendrąją padėtį rinkoje, situaciją su bankais ir kreditais, sutarėme dar susitikti. Manau, kad taip ir padarysiu.
 

Turėjau progos ramiai ir neskubėdamas apžiūrėti šį „Škodos" kūrinį. Automobilio išorė patraukli, nes automobilis kitoks, o ta neįprasta išvaizda nuteikia maloniai. Kaip ir tikėjausi, salonas buvo erdvus. Erdvės pojūtį dar labiau sustiprino aukštos lubos. Vairuotojo vietoje įsitaisiau labai patogiai, užpakalyje keleiviams vietos taip pat neturėtų trūkti. Jaučiu, kitą kartą į saloną reiks keliauti su potencialiu keleiviu. Iš pradžių atrodė, kad bagažinė bus maža, tačiau supratau klydęs. Vietos joje tikrai apstu. Juo labiau, kad daiktų sukrauti galima su kaupu, o jei maža - nuleisti užpakalines sėdynes. Visas ar po vieną.

Bandymui gavau „Roomster Scout" versiją, pasižyminčią gausiausia sąranga, tad čia buvo ir elektra valdomi veidrodėliai, ir automatinis kondicionierius, ir ranktūris tarp priekinių sėdynių. Baziniame „Roomsterio" modelyje už šiuos priedus tektų mokėti papildomai. Man kasdieniam naudojimui užtektų tik stogo bagažinės sijų; automatinis kondicionierius ar ranktūris - ne tokie jau svarbūs.

Beje, ranktūris patogus važiuojant keliu, kur dažnai nereikia perjunginėti pavarų. Važinėjimui mieste aš jį laikyčiau pakeltą, nes kitaip nelabai patogu įjungti antrą pavarą.
 

Tiesa, teko pagalvoti prieš pajudant, nes iš vairuotojo vietos niekaip nepavyko įžvelgti automobilio priekio. Taigi, įsigijęs tokį automobilį vieną dieną skirčiau važinėjimui tuščioje aikštelėje, kad ir nematydamas priekio galėčiau pajausti automobilio gabaritus.

Pajudėjęs supratau, kad automobilis triukšmingas. Bandomasis modelis turėjo 1,9 l dyzelinį variklį, tad kelionėje aiškiai girdėjosi ne tik padangų, bet ir variklio keliamas garsas. Mieste, kur automobilių gausu, to gal ir nepastebėtum, bet pasukęs į nuošalesnį keliuką supranti, kad triukšmas erzina. Beje, niekaip nesupratau, kokiu garsumu reikia klausyti muzikos, nes garsas skambėjo kažkaip keistai, todėl galiausiai radiją apskritai išjungiau.

Taip pat kietoka „Roomsterio" pakaba. Važiuojant asfaltu netrukdo, tačiau prastesniame keliuke norėtųsi daugiau minkštumo ir stabilumo.

Patiko, kad varikliukas dirbo tvarkingai ir į akseleratoriaus paspaudimą reaguodavo greitai. Nežinau, kaip būtų su silpnesniu agregatu, tačiau 1,9 l dyzelio miestui turėtų užtekti. Juo labiau, kad „Roomsteris" - tikrai ne lenktyninis automobilis.
 


Vairas ir stabdžiai nenuvylė: automobilis ir stojo laiku, ir posūkius įveikėme be problemų.
„Roomsterio" paminos minkštos, o sankabos nuspaudimas galėtų būti trumpesnis. Beje, pastebiu, kad daugelio naujų automobilių paminos minkštos, tad grįžus į savo 2005 m. „Fiestą" tenka vėl pratintis prie „kietų" paminų.

Jeigu nepatinka maigyti sankabą, galima pirkti „Roomsterį" su automatine pavarų dėže. Žinoma, modeliai su APD kainuoja panašiai kaip ir modeliai su dyzeliniais varikliais. Be to, APD nėra baziniame „Roomsterio" variante.

Automobilio bandymas ir nuolatinė eksploatacija skiriasi, tačiau net ir apsukus porą ratų galima susidaryti bendrą įspūdį. Sąžiningai pasakysiu, kad „Roomsteriu" šiek tiek nusivyliau. Turbūt todėl, kad į saloną ėjau jau kažko tikėdamasis. Nenoriu pasakyti nieko blogo - tai tikrai įdomus, erdvus ir neblogą sąrangą (išskyrus bazinį modelį) turintis automobilis. 4-5 asmenų šeima jame net ir ilgesnėje kelionėje turėtų jaustis patogiai, tačiau man norėjosi kažko daugiau. Gal rasiu kitame modelyje?
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Skoda Roomster
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt