Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2015-03-05
„Ford Fiesta R2“: trys cilindrai ralio trasose
Ženevoje debiutuoja R2 klasės bolidas su 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu. Automobilių entuziastams, norėjusiems įsitikinti, ar garsusis „Ford EcoBoost“ trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio variklis yra ne tik mažas, bet ir patvarus ekstremaliomis sąlygomis, laukti liko neilgai. „Ford Motor Company“ Ženevos automobilių parodoje pristatė visiškai naują raliui skirtą „Ford Fiesta R2“. Tai bus pirmasis ralio automobilis, varomas vieno litro darbinio tūrio trijų cilindrų varikliu. Ralio automobilyje montuojamo mažyčio variklio galia siekia 170 AG.
„M-Sport“ komandos parengtas R2 klasės bolidas tapo pirmuoju ralio automobiliu, kurį kuriant atsižvelgta į tarptautinės automobilių federacijos FIA atnaujintus R2 techninius reikalavimus, numatančius litro darbinio tūrio variklių įteisinimą.
„Ford“ džiaugiasi, kad kartu su ralio ekspertais iš „M-Sport“ tapo šio inovatyvaus projekto dalimi“, - teigė „Ford Performance“ lenktynių padalinio Europoje vadovas Gerardas Quinnas.
2010 metais sukurta pirmosios kartos „Fiesta R2“ buvo pirmoji R2 klasės ralio mašina, skirta jauniems sportininkams pradėti karjerą pagal „Blue Oval‘s Ladder of Opportunity“ programą. „Fiesta R2“ demonstravo patikimumą ralio etapuose visame pasaulyje, įskaitant „World Rally Championship“ (WRC) etapus. R2 klasėje laimintis pilotas vėliau gali pereiti prie itin sėkmingo R5 klasės „Fiesta R5“ ir, galiausiai, WRC klasės „Fiesta RS WRC“.
Daugiau nei 250 „Fiesta R2” mašinų dabar dalyvauja varžybose visame pasaulyje – taip padėdamos jauniesiems talentams pasiekti laimėjimų bei laurų įvairiose klasėse ir čempionatuose.
Visiškai nauja „Fiest R2“ bus išbandyta „Drive DMACK Fiesta Trophy“ serijoje, pirmiausia „Rally de Portugal“ gegužės mėnesį, taip pat ir Suomijoje, Vokietijoje, Lenkijoje bei Ispanijoje.
„Pirmieji „Fiesta R2“ bandymai buvo itin daug žadantys ir mes tęsime šio modelio tobulinimą per ateinančius kelis mėnesius“, - teigė generalinis „M-Sport“ direktorius, Malcolmas Wilsonas. „Ford Fiesta R2“ buvo vienas sėkmingiausių mūsų modelių, o nauja jo versija, panašu, suteiks pranašumų praktiškai visose svarbiausiose srityse. „Ford“ palaikymo dėka naujas ir inovatyvus 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis bus geras žingsnis į priekį atsižvelgiant į vairavimo galimybes ir aš negaliu sulaukti, kol tai pamatysiu varžybų metu“.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas