Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2015-04-11
„Cadillac CT6“ - konkurentas vokiškai produkcijai
„Cadillac“ į žaidimą metą prabangų sedaną „CT6“, kuris savo dydžiu prilygsta septintos serijos „BMW“. 5184 mm ilgio sedanas pasiruošęs konkuruoti su „Audi A8“, „Mercedes-Benz S-Class“, „BMW 7-Series“ ir „Jaguar XJ“. Gamintojas didžiuojasi, kad automobilis yra tokio pačio dydžio kaip „BMW 7-Series“, tačiau dėka naudojamų lengvų, bet tvirtų medžiagų, „CT6“ yra lengvesnis už penktos serijos „BMW“ ar „Mercedes-Benz E-Class“. Po variklio dangčiu įtaisytas 2,0 litrų keturių cilindrų motoras su 265 AG, galingesnė versija komplektuojama su nauju 3,0 litrų V6 twin-turbo motoru, turinčiu 400 AG. Taip pat bus galima rinktis ir 3,6 litrų V6 agregatą (be turbo) su 335 AG galia. Visi varikliai yra sujungti su aštuonių laipsnių automatine transmisija.
Šaltinis: Taip pat skaitykite:
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Cadillac CT6
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas