Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2023-01-05
Artėjant link finišo sumažėjusi galia nesutrukdė Vaidotui Žalai užimti vietą pirmajame dešimtuke

Artėjant link finišo sumažėjusi galia nesutrukdė Vaidotui Žalai užimti vietą pirmajame dešimtuke
Ketvirtadienį, sausio 5-ąją, netoli Saudo Arabijos sostinės Chailio esančiuose smėlynuose Dakaro dalyviai demonstravo įgūdžius važiuojant kopomis. „Teltonika Racing“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, vėl sėkmingai varžėsi su greičiausiais automobilių įskaitos dalyviais ir nepaisant artėjant link finišo sumažėjusios variklio traukos penktajame greičio ruože užėmė 10-ąją vietą.

Prisiminė „Bitutės“ laikus

„Teltonika Racing“ komandos diena vėl nepraėjo be nuotykių – artėjant link finišo galimai dėl degalų trūkumo ženkliai sumažėjo variklio trauka. V. Žalai toks važiavimas naudojant tik pirmąją arba antrąją pavaras priminė pirmuosius jo startus Dakare. Tuomet lenktynininkas vairavo lietuvių meistrų sukonstruotą „Bitute“ pramintą visureigį su 1,9 litro darbinio tūrio motoru. 

„Paskutiniuosius 20 kilometrų važiavome panašiai, kaip tekdavo su „Bite“. Labai trūko galios. Įtariu, kad tiesiog pritrūkome degalų. Neturėdami įprastos traukos kopas tiesiog apvažiuodavome tai per kairę, tai per dešinę“, – po finišo kalbėjo sportininkas.



V. Žala pripažįsta, kad taip vairuojant trumpam vėl buvo apėmusios ne pačios geriausios emocijos. Laimei, sudėtinga paskutinioji atkarpa pernelyg nesugadino bendro dienos rezultato. Vienu metu su P. Fiuza taip pat buvo pajutę pernelyg didelį pakabos laisvumą. Netgi sustojo tam, kad galėtų apžiūrėti automobilį ir įsitikinti, ar nesulūžo galinė svirtis. Lengviau atsikvėpė tik pamatę, kad pakabos detalės - sveikos.

Ropojo smėlio kalnais

Saudo Arabijoje rengiamo Dakaro ralio maratono greičio ruožai neapsieina be akmenų, tačiau ketvirtadienį ralio maratono dalyviai didžiąją dalį laiko praleido smėlynuose. Dar vienoje ilgoje 375 kilometrų ilgio trasoje sportininkai turėjo pademonstruoti, ar moka efektyviai įveikti įvairaus dydžio kopas – pernelyg nesulėtėdami, bet ir nerizikuodami apsiversti.


Penktąjį greičio ruožą laimėjo „Toyota“ visureigį vairuojantis Nasseras Al-Attiyah. Katarietis mažiau nei dviem minutėm aplenkė antrojoje vietoje likusį Carlosą Sainzą su „Audi“. Itin greitas ketvirtadienį buvo ir „Prodrive Hunter“ vairuojantis Sebastienas Loebas, tačiau apvirtęs jau netoli finišo prancūzas prarado beveik 20 minučių ir galiausiai užėmė devintąją vietą.
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt