Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-01-10
Automobilių ekspertas: dirbtinis intelektas įsitvirtina ir automobilių rinkoje

Automobilių ekspertas: dirbtinis intelektas įsitvirtina ir automobilių rinkoje
Pastaraisiais metais dirbtinio intelekto (DI) pažanga sulaukė daug dėmesio, o ypač iš verslų, kurie seka, kokios inovacijos ar technologiniai sprendimai galėtų pagerinti jų veiklos procesus ir kokybę. Dėl pastarosios priežasties – kokybės gerinimo ir efektyvumo, DI yra pasitelkiamas ir automobilių rinkoje. Automobilių ekspertas išsamiau papasakojo, kaip ši technologija jau yra taikoma kasdienėje veikloje ir kaip galėtų būti naudojama ateityje. 

DI padeda kelti paslaugų kokybę
 
Šiandien svarbiausia klientų aptarnavimo srities aktualija yra DI. Tiesa, klientų aptarnavime ši technologija  naudojama jau ne vienerius metus. Todėl daugelį nebestebina, kad į jų klausimus atsakinėja ne žmogus, o pokalbių robotas (angl. chatbot). Šis ir panašūs sprendimai ženkliai palengvina klientų aptarnavimo specialistų darbo krūvį. 
 
Tačiau DI panaudojimo galimybių yra ir daugiau. Kadangi technologija yra pajėgi analizuoti įvairius informacinius išteklius bei pateikti išvadas, ji nesunkiai atrado vietą ir naudotų automobilių rinkoje.
Pasak „Longo LT“ vadovo Pauliaus Valiukėno, jų įmonėje, siekiant užtikrinti dar geresnę klientų aptarnavimo patirtį, jau nuo praėjusių metų, DI yra integruotas patentuotoje CRM sistemoje.
 
„Klientų aptarnavimas yra labai svarbi darbo dalis parduodant automobilius, todėl būtina jam skirti ypatingą dėmesį. Pirmiausia užtikrinti, kad klientui būtų suteikta visa reikalinga informacija. Kadangi naudotas automobilis turi savo unikalią istoriją, svarbu su ja tinkamai supažindinti klientus ir atsakyti į visus jų rūpimus klausimus“, – sako P. Valiukėnas. 
 
Kai kur ši užduotis yra visiškai patikėta pokalbių robotams, tačiau, automobilių eksperto teigimu, jų veiklos modelyje DI atlieka kitą funkciją. 
 
„Mūsų tikslas, kad DI padėtų pakelti mūsų gyvų konsultacijų kokybę, todėl laikomės nuomonės, kad bent jau kol kas geriausiai patarti, pakonsultuoti gali darbuotojai, kurie turi sukaupę solidžią patirtį. Tačiau dirbtinis intelektas pasitarnauja tuo, kad anonimiškai padeda įvertinti pokalbių su klientais kokybę“, – kaip į kasdienę veiklą yra įtraukiamas DI pasakoja automobilių ekspertas. 
 
Praktikoje, pasak eksperto, aiškiai nustačius keliamus konsultanto ir kliento pokalbiui kriterijus, DI pagalba įvertinti jo kokybę yra gana paprasta. 
 
„Pokalbių įrašymas kone visose paslaugų srityse, jau daugelį metų, yra laikomas savaime suprantamu standartu. Tuo tarpu pasitelkus DI, kiekvienas įmonės konsultanto su klientu pokalbis yra įrašomas, tuomet konvertuojamas į tekstą ir išverčiamas į anglų kalbą. Šią medžiagą DI toliau anonimiškai analizuoja ir įvertina pagal nustatytus įmonės reikalavimus, pavyzdžiui, ar buvo papasakota apie automobilio istoriją, ar buvo pasiūlytą atvykti išbandyti automobilį gyvai ir t.t.“, – aiškina „Longo LT“ vadovas.
 
Prisideda prie verslo sėkmės
 
Pagrindinis privalumas, kurį suteikia DI ir išskiria P. Valiukėnas – sutaupytas laikas. Anot jo, įmonei nereikia papildomų žmogiškųjų resursų perklausyti, išanalizuoti ir įvertinti pokalbio kokybę, kas buvo pasiūlyta ir ar apskritai buvo pasiūlyta – visa tai puikiai daro DI.
 
„Dirbtinis intelektas pats įvertina pokalbio kokybę, atlieka pokalbio analizę ir santrauką. Pagal ją galima spręsti, kaip buvo atliktas darbas, kas labai patogu ne tik patiems darbuotojams pastebėti savo klaidas, bet ir vadovams įvertinti darbuotojų darbo kokybę“, – savo pastebėjimu dalijasi „Longo LT“ vadovas, pridurdamas, kad dėka DI darbuotojai gali būti veiksmingiau apmokyti, atsižvelgiant į jų stipriąsias ir silpnąsias vietas.
 
Jis taip pat pastebi, kad pasitelkus DI pasikeitė darbų atlikimas ir jų planavimas. Visų pirma dėl to, kad DI atlieka visos medžiagos analizę ir ja remiantis apibendrina rezultatus, pateikia įžvalgas.
 
„Nebūtina išklausyti kiekvieno pokalbio ir jį analizuoti. Siekiant taupyti laiką, pakanka peržiūrėti bendrą įrašų analizę, iš kurios matyti, apie ką buvo kalbėta, kas buvo pasiūlyta. Svarbu, kad DI indėlis pasitarnautų vardan geresnės įmonės klientų aptarnavimo kokybės. Juk nuo to, kaip išsamiai ir kokybiškai žmogui yra pateikiama informacija  priklauso pardavimai – verslo sėkmė“, – teigia automobilių ekspertas.
 
Be viso to, P. Valiukėnas papildo, kad DI taip pat gali padėti ir sumažinti įmonės rinkodaros išlaidas bei padidinti įmonės konkurencingumą. 
 
Ateityje DI bus naudojamas plačiau
 
Pasak automobilių eksperto, DI pagalba įmonės procesuose galima optimizuoti ne vieną užduotį, todėl laiko klausimas, kada jis naudotų automobilių rinkoje bus pritaikytas ne tik klientų aptarnavimo srityje, bet ir kitose. 
 
„Visi suprantame kad dirbtinis intelektas sparčiu žingsniu ateina į mūsų gyvenimus ir lieka tik klausimas,  kada ir kaip jį pritaikysime savo veikloje, o kad jis gali pasiteisinti įvairiose srityse yra daugybę pavyzdžių“, – apie didelį DI potencialą naudotų automobilių rinkoje kalba P. Valiukėnas. 
 
Anot jo, siekiant atliepti klientų lūkesčius, kurie greitai perima įvairias naujoves, verslams pravartu savo veikloje diegti inovacijas. Nebijoti jų, juo labiau, kad jas integruoti savo versle šiandien yra prestižo klausimas, o į proveržį orientuotam verslui pravartu eiti koja kojon su technologiniu perversmu.  
 
„Klišė, kad naudotų automobilių verslas yra konservatyvus ir visa prekyba vyksta turguose, vis dar gaji, bet nėra tiksli. Dideli sertifikuoti naudotų automobilių pardavėjai į savo veiklą intensyviai įsileidžia įvairias inovacijas, kaip dirbtinio intelekto, ir jas taiko. Tai rodo, kad verslas, nesvarbu koks, gali keistis, augti ir būti vienaragiu savo rinkoje, priimdamas kūrybiškus, į kokybės gerinimą orientuotus, inovatyvius sprendimus“, – įsitikinęs P. Valiukėnas. 
 
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt