Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2009-09-16
Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro – gryno oro dinamika

Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro – gryno oro dinamika

Išskirtinė dinamika ir mėgautis grynu oru leidžianti sparta suderinta su sensacingu vairavimu nukėlus stogą: Audi pristato R8 Spyder 5.2 FSI quattro. Lengvas medžiaginis automobilio stogas atsidaro ir užsidaro pilnai  automatiškai, o keletas kėbulo detalių pagamintos iš anglies pluošto kompozitinių medžiagų. V10 variklis išvysto 386 kW (525 AG) pajėgumą ir atviram dviduriui iki 100 km/val. greitį leidžia pasiekti vos per 4,1 sekundės. Maksimalus automobilio greitis -  313 km/val.

Pasižymėdamas tokiomis technologijomis kaip „Audi erdvinis rėmas“ (Audi Space Frame, ASF), nuolatine quattro visų ratų pavara, vien LED priekiniais žibintais ir pasirinktinu dirže įtaisytu mikrofonu, R8 Spyder 5.2 FSI quattro yra naujas atvirų Audi lyderis.

Kaip ir kiekvienas bestogis Audi, R8 Spyder 5.2 FSI quattro turi medžiaginį stogą – bekompromisį sprendimą tikram sportiniam superautomobiliui. Minkšto stogo apytikslis svoris - kuklūs 30 kilogramų. Tai leidžia išlaikyti mažą bendrą automobilio svorį ir žemą svorio centrą. Kuomet stogas atidengiamas, jis užima šiek tiek vietos. Kai jis uždarytas, matyti harmoningas jo dizainas. Stogas palaipsniui virsta į du plonus plekus automobilio galinėje dalyje, pabrėždamas ištįsusį siluetą.


Elektrohidraulinis minkštas stogas atsidaro ir uždaro per 19 sekundžių, net jei važiuojama ne didesniu kaip 50 km/val greičiu. Stogą atidarant jis susilanksto Z forma atitinkamoje sekcijoje virš V10 variklio. Sekcijos dangtis atsidaro ir užsidaro automatiškai. Šildomo stiklo langas, kuris yra atskirtas nuo medžiaginio stogo, nuleidžiamas į pertvarėlę. Jis nepriklausomai gali būti pakeltas ir nuleistas paspaudus jungiklį, stogui esant uždengtam ar atidengtam. Papildomas tinklą primenantis vėjo deflektorius yra standartinėje įrangoje ir gali būti užsklendžiamas pertvarėlėje už sėdynių dviem lengvais žingsniais.
R8 Spyder 5.2 FSI quattro versija su mechanine transmisija sveria vos 1 720 kilogramų. Tokį lengvumą pirmiausia įtakoja aliumininis „Audi erdvinio rėmo“ (ASF) kėbulas. Nepaisant sustiprinimų kėbulo slenksčiuose, centriniame tunelyje, galinėje sienelėje, grindyse, priekiniuose ir viduriniuose statramsčiuose, kėbulas sveria tik 216 kilogramų – vos 6 kilogramais daugiau nei R8 Coupé. Didelio standumo ASF kėbulas, kuriame integruotas itin lengvo magnio variklio rėmas, suteikia automobiliui dinamišką valdymą ir ypatingą saugumą.
Atviras dvivietis iš Audi šeimynos pasižymi itin erdviu interjeru. Trijų stipinų odinis daugiafunkcis sportiškas vairas yra suplokštintas apačioje kaip sportiniame automobilyje. Žemai įrengtos elektra reguliuojamos sėdynės žmogui leidžia įsitaisyti patogiai ir idealiai prisitaikyti.
Durų slenksčių strypai padengti aliuminiu ir pagražinti juodo satino apdaila, kuri įprastai sutinkama prabangioje sportiškoje aplinkoje. Trys bagažo erdvės integruotos galinėje pertvaroje. Vienoje iš jų patalpintas pasirenkamas CD keitiklis arba Audi muzikinė sąsaja, jei to pageidaujama. 100 litrų bagažo skyrius yra automobilio priekyje.
Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro,  kuris buvo sukurtas kartu su quattro GmbH, išsiskiria bekompromise dinamika. V10 variklis su aliumininiu karteriu, kurio didžioji dalis pagaminta rankomis, perteikia didžiąsias Audi automobilių sporto tradicijas. Atmosferinis variklis sukuria 530 Nm sukimo momentą esant 6 500 aps./min. Maksimalus 386 kW (525 AG) galingumas pasiekiamas prie 8 000 aps./min., o apsukų ribotuvas neįsijungia iki 8 700 aps./min. ribos. Specifinis galingumas yra 100,9 AG iš vieno darbo tūrio litro, o kiekvienai AG išgauti reikia 3,3 kilogramo svorio.
Dinamika atspindi stulbinančią automobilio potenciją: 0-100 km/val. greitis - per 4,1 sekundės; 0-200 km/val. - per 12,7 sekundės; maksimalus greitis - 313 km/val. su šešių laipsnių mechanine transmisija. Kai didinama apkrova ir apsukos, variklis parodo tikrąjį ir nesupainiojamą Audi dešimties cilindrų jėgos agregato garsą – galingą, prikimusį riaumojimą su muzikiniais pustoniais.
5,2 litro variklis pasižymi FSI tiesioginiu degalų įpurškimu. Aukštas 12.5:1 suspaudimo laipsnis leidžia pasiekti geras dinamines charakteristikas ir nedideles degalų sąnaudas. Suderintas su mechanine transmisija, R8 Spyder 5.2 FSI quattro naudoja vidutiniškai 14,9 litro degalų 100 km. Turint omenyje jo išvystomą galią – tai labai geras rodiklis. Su R tronic šis rodiklis pagerėja iki 13,9 litro.
Sausa karterio dugninė, kita autosporto technologija, užtikrinanti, kad alyva bus tiekiama net esant 1.2 g šoninei akceleracijai.
Audi R8 Spyder 5.2 FSI taip pat galima pasirinkti su automatine šešių laipsnių transmisija. R tronic siūlo įprastą ir sportinę programą, taip pat ir visiškai automatinį arba mechaninį režimą. Mechaninis režimas leidžia vairuotojui atlikti pavarų perjungimus žaibo greičiu naudojantis svirtele centriniame tunelyje arba mentelėmis prie vairo. Atviras automobilis taip pat derinamas su paleidimo kontrole (launch control) – programa, kuri suderina sankabos darbą taip, kad būtų maksimaliai pagreitėjama starto metu.
Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro turi 2,65 metrų ratų bazę ir 43:57 svorio pasiskirstymą ašims. Kaip lenktyniniame automobilyje, jam pritaikytos dvigubos trikampės svirtys, pagamintos iš aliuminio visiems ratams.
Hidraulinis krumpliastiebis vairo stiprintuvas perteikia precizišką kontaktą su keliu.
R8 Spyder 5.2 FSI quattro rieda su 19 colių 10 stipinų Y dizaino ratlankiais. Priekiniai ratlankiai apauti 235/35 padangomis, o 295/30 padangos sumontuotos gale. Galima pasirinkti ir 305/30 padangas.
Stabdžiai suteikia ypatingą stabdymo jėgą: keturi diskai yra vėdinami iš vidaus ir yra perforuoti, aštuonių stūmokliukų apkabos yra priekyje ir keturių stūmokliukų apkabos – gale. Papildomai galima pasirinkti Audi padidintus anglies pluošto ir keramikos diskus, kurie yra ypač lengvi, stiprūs ir ilgaamžiai.
ESP stabilizavimo sistema turi Sport režimą ir gali būti visiškai deaktyvuojama. Stabdžių sistemoje įdiegta pagalbos funkcija, palengvinanti startavimą nuolydžiuose.
Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro gamina quattro GmbH bendrovė Neckarsulmo gamykloje. Automobilis, įskaitant ASF, daugiausia gaminamas rankomis.
Atviras dvivietis Vokietijoje pasirodys pirmąjį 2010 metų ketvirtį.  Pradinė kaina - 156 400 eurų.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Audi R8
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt