Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2014-08-21
„Audi 5000 CS Turbo Quattro”: 1986 m. pasaulio greičio rekordininkas su 650 AG

„Audi 5000 CS Turbo Quattro”: 1986 m. pasaulio greičio rekordininkas su 650 AG
1986 metai. Vokietijos automobilių gamintojas „Audi“ sėkmingai pardavinėjo savo produkciją Vokietijoje. „Quattro“ sistema aprūpinti automobiliai tais laikais dominavo ralyje, todėl Europoje „Audi“ automobiliai su šia technologija buvo graibstomi, bet deja, Jungtinėse Amerikos Valstijose situacija buvo priešinga. Pardavimai čia itin buksavo.

Jungtinėse Amerikos Valstijose ralis niekada nebuvo itin mėgiamas, todėl automobilių gamintojas „Audi“ negalėjo pasinaudoti savo sėkme ralyje, pardavinėjant savo produkciją šioje šalyje. „Audi“ reikėjo kažkaip pažadinti amerikiečius ir įtikinti juos, kad jų automobilis su visais varomais ratais yra nuostabus.

Taigi gamintojas ekstremaliai modifikavo vokišką „Audi 200 Exclusiv” ir marketingo tikslais uždėjo jam „5000 CS” emblemą. Patobulintas automobilis atitiko „Nascar“ lenktynių taisykles ir buvo išbandytas Amerikos ovalo trasoje „Talladega“.

Čia tik per 46 sekundes (vieno rato įveikimo laikas) buvo padaryta tai, ką „Audi“ bandė nesėkmingai atlikti per kelis metus nuo 1980 metų, kišenėje turėdama laimėtus Pasaulio ralio čempionatus. Amerika pamilo „Audi“ su „Quattro“ sistema.

Pasiektas pasaulio greičio rekordas


Nenuostabu, kodėl amerikiečiams ėmė tai patikti - visais ratais varomas, turbokompresoriumi aprūpintas ir ženkliai patobulintas „Audi 5000 CS Turbo Quattro” sužavėjo Ameriką greičio rekordu. 650 AG galią turintis automobilis 1986 metų kovo 24 d. „Talladega“ ovalo trasos ratą įveikė vidutiniu 332,88 km/h greičiu, o tiesiojoje skriejo net 350 km/h greičiu. Taip buvo pasiektas pasaulio greičio rekordas su visais ratais varomu automobiliu. Tais metais toks greitis buvo išties įspūdingas, o šis pasiekimas padėjo gamintojui pardavinėjant standartinį visais ratais varomą modelį.
 


Patobulinimų paketas


Tokiems rekordams pasiekti „Audi 5000 CS“ buvo patobulintas rimtai. Pirmiausia, tai puiki aerodinamika. Kėbulas buvo nuleistas 40 mm arčiau žemės. Norint pasiekti maksimalią prispaudžiamąją jėgą buvo sumontuoti priekinis ir galinis spoileriai. Taip pat buvo pašalinti šoniniai veidrodėliai. Visi aerodinaminiai elementai padėjo šiam automobiliui pasiekti 0.33 cd aerodinaminį koeficientą.
 
Priekinis ir galinis bamperiai buvo pagaminti iš kevlaro, o durys, variklio ir bagažinės dangčiai iš aliuminio. Stiklai, išskyrus priekinį, buvo pagaminti iš plastiko. Po svorio metimų procedūrų svarstyklės rodė tik 1072 kg svorį, kuris buvo itin apgalvotai paskirstytas.
 


Lekiant 350 km/h greičiu 2.2 litro penkių cilindrų (25 vožtuvų) variklio sūkiai buvo ties 7200 aps./min. riba, tačiau jis buvo pajėgus suktis iki 7700 aps./min.

Įspūdingas automobilis!
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt