Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2013-07-22
1949 metų „Ford“ reklama

1949 metų „Ford“ reklama
Automobilių reklama kaip tokia pasirodė ganėtinai seniai - kai gamintojai suprato, kad automobilį būtina ne tik sukurti, bet ir pristatyti jį potencialiems pirkėjams. Per tą laiką ne kart keitėsi reklamos formatas ir mados. Nekito tik vienas dalykas - beveik kiekvienas gamintojas anksčiau ar vėliau rinkai pristatydavo modelį, kuris tapdavo savotišku lūžio tašku, tiek automobilių gamyboje, tiek ir jų reklamoje. Pažvelgus į „Ford" istoriją, tokie buvo 1949 m. Būtent tais metais morališkai pasenusį, dar prieš Antrą Pasaulinį karą sukurtą pagrindinį „Ford" modelį pakeitė visiškai naujas, modernus šeimyninis automobilis. Išskyrus variklį, naujasis „Ford" su savo pirmtaku neturėjo nieko bendro.

Šis modelis buvo gaminamas nuo 1941 m, tad prabėgus dešimtmečiui jis tapo visiška seniena. Be to, Amerikos rinka jau buvo pratusi, kad gamintojai vos ne kasmet pristatot vieną ar daugiau naujų automobilių. Lūžio metai konservatyvumu garsėjusiam „Ford" buvo labai rizikingi. 1947 m. mirė koncerno įkūrėjęs Henris Fordas. Jį šiame poste pakeitė gerokai liberalesnių pažiūrų anūkas, kuris ir tapo revoliucijos „Ford" koncerne iniciatoriumi.

1949 m.
rinkai buvo pristatytas pirmasis „revoliucijos kūdikis" - išraiškingas, ryškus, pastebimas ir modernus modelis „49 Ford". Avangardinio stiliaus kėbulas su lygiais šonais ir dideliais langais gerokai skyrėsi nuo tuo metu Amerikos keliais važinėjančių automobilių su išpūstais ratų sparnais, gerokai išsišaunančiais iš kėbulo.

Naujojo modelio mechanika buvo ganėtinai moderni, o konservatyviam „Ford" koncernui - išvis revoliucinė. Pirmą kartą „Ford" automobilis gavo nepriklausomą priekinę pakabą su spyruoklėmis. Užpakalinė, tiesa, ir toliau liko linginė. „49 Ford" galėjo pasigirti modernia kardaninio veleno konstrukcija, nes visuose ankstesniuose modeliuose buvo montuojamas taip vadinamas „kardaninis vamzdis" - konstrukcija, savo ištakomis siekianti dar garsųjį „T" modelį. Dar viena svarbi detalė - automobilis gavo vientisą metalinį kėbulą.

Kurdami „49" modelį, inžinieriai pasistengė, tad automobilis išėjo ganėtinai prabangus - jau standartinėje sąrangoje buvo elektra valdoma antena, laikrodis prietaisų skydelyje, pavarų perjungimo svirtis prie vairo ir į kairę nuo vairo kolonėlės - stovėjimo stabdžio rankena. Už papildoma kainą buvo galima gauti bet kuriuos ratus, iš tinkančių šiam automobiliui.

Šis, ganėtinai rizikingas „Ford" žingsnis visiškai pasiteisino. 1949 m. modelis tapo ne tik naujos eros pradžia, bet ir buvo labai sėkmingas komerciškai. Ilgus metus iki tol antra vieta  tarp amerikiečių automobilių pardavėjų džiaugėsi koncernas „Chrysler". Išleidęs į rinką „49 Ford" automobilį, „Ford" netrukus susigrąžino ir anksčiau prarastą antrą vietą.
 
Susiję straipsniai
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt