Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2013-11-04
10 brangiausių automobilių pasaulyje
1963 m. „Ferrari 250 GTO" tapo brangiausiu automobiliu Pasaulyje. Agentūros „Bloomberg" duomenimis, nežinomas kolekcionierius įsigijo šį unikalų sportinį automobilį už 52 mln. JAV dolerių.
„Ferrari 250 GTO" (1963 m.) - 52 000 000 JAV dolerių Sportinė „Ferrari 250 GT" versija. Iš viso buvo pagaminti 39 tokie automobiliai. 300 AG variklį turintis automobilis gali pasiekti 280 km/val. greitį. 100 km/val. greitis pasiekiamas per 5,4 s. Įdomu tai, kad septintajame prabėgusio amžiaus dešimtmetyje JAV tokį automobilį buvo galima įsigyti už 18 000 JAV dolerių. „Bugatti 57SC Atlantic" (1936 m.) - 45 000 000 JAV dolerių Buvo pagaminti keturi tokie automobiliai, tačiau mūsų dienų sulaukė tik du egzemplioriai. Vienas stovi dizainerio Ralfo Lorano garaže, kitu džiaugiasi Kalifornijoje esančio automobilių muziejaus „Mallina" lankytojai. Beje, būtent muziejus sumokėjo už automobilį 45 mln. JAV dolerių. „Ferrari 250 GTO" (1962 m.) - 35 000 000 JAV dolerių Retro sportiniai automobiliai iš Maranelo, ypač priklausantys „GTO" serijai, ir toliau lieka vienais patraukliausių ir geidžiamiausių modelių, kuriuos medžioja visi pasaulio kolekcionieriai. Tad nenuostabu, kad už šiuos „Ferrari" mokamos rekordinės sumos. Taip 2012 m. nežinomas kolekcionierius už „Ferrari 250 GTO" sumokėjo 35 mln. JAV dolerių. Šis konkretus modelis buvo pagamintas pagal specialų lenktynininko Stirlingo Moso užsakymą. Ankstesnis savininkas 2002 m. už šį automobilį sumokėjo „tik" 8,4 mln. JAV dolerių. „Mercedes-Benz W196" (1954 m.) - 30 000 000 JAV dolerių Pačiu brangiausiu „Mercedes" modeliu tapo lenktyninis bolidas, 1954 - 1955 m. sėkmingai dalyvavęs „Formulės 1" varžybose. Šių metų liepos 12 dieną jis buvo parduotas už 30 mln. JAV dolerių. Po šio sandėrio automobilis tapo ir brangiausia, kada nors „Bonhams" aukcione parduota preke. „Ferrari 275 GTB/4 NART Spider" (1967 m.) - 27 500 000 JAV dolerių Aukcionas, kasmet vykstantis automobilių šventės „Bebble Beach Concours d'Elegance" metu niekada nepasižymėjo mažomis siūlomų modelių kainomis. Visgi šiemetiniai pardavimai sumušė visus ankstesnius rekordus: iš viso už parduotus modelius buvo gauta 113,7 mln. JAV dolerių. Kas ten ką pasakojo apie krizę? Daugiausia - 27,5 mln. JAV dolerių -, buvo sumokėta už „Ferrari 275". Tokia suma už šį kabrioletą su 12 cilindrų 300 AG varikliu buvo sumokėta todėl, kad iš viso buvo pagaminti tik 9 tokie modeliai. „Ferrari 250 Testa Rossa" (1957 m.) - 16 400 000 mln. JAV dolerių Pats pirmas „Testa Rosso" serijos modelis buvo gamyklinis prototipas, ant kurio buvo bandomi serijinių modelių mazgai. Šis faktas ir patraukė daugelio automobilių kolekcionierių dėmesį ir būtent todėl už automobilį su 12 cilindrų 300 AG varikliu buvo sumokėta gerokai daugiau, negu mokama už analogiškus senus „Testa Rosso". „Ferrari 250 Testa Rossa" (1957 m.) - 12 400 000 JAV dolerių Ketvirtas automobilis iš 34-ių sportinių „Testa Rossa" serijos „Ferrari" modelių. Iš pradžių automobilio kėbulas buvo baltas, bet jo antras savininkas lenktynininkas Alanas Konelas nusprendė automobilį perdažyti juodai. Beje, važiuodamas šiuo automobiliu, Alanas laimėjho kelias JAV vykstančios „SCCA" serijos lenktynes. „Mercedes-Benz 540K Von Krieger Special Roadster" (1936 m.) - 11 800 000 JAV dolerių Tobuliausias ir moderniausias ikikarinis „Mercedes-Benz" kūrinys turėjo 8 cilindrų 5,4 l 180 AG kompresorinį variklį. Nuo 1936 iki 1939 m. buvo surinkti 406 tokie modeliai - kiekvienas pagal individualų užsakymą. Parduotas modelis buvo pagamintas karališkosios Prūsijos šeimos užsakymu ir net 40 metų praleido garaže. 2012 m. sutvarkytas ir atnaujintas modelis buvo parduotas „Gooding & Company" aukcione. „Ford GT40 Gulf" (1968 m.) - 11 000 000 JAV dolerių Šis „Ford" turėjo tapti „24 valandų Le Mano" lenktynėse dalyvaujančių „Ferrari" konkurentas. Prabėgus keliasdešimt metų jis ir toliau konkuruoja su italų modeliais, tik šį kartą jau ne greičiu, o kaina. 2012 m. „RM Auction", kuriame „Ford" ir buvo parduotas, jis tapo rekordinę sumą surinkusiu JAV gamybos automobiliu. „Ferrari 250 GT California Spider SWB" (1961 m.) - 10 900 000 JAV dolerių Trumpabazė „Ferrari 250 GT" modifikacija, kuriai kėbulą kūrė ateljė „Scaglietti". Automobilis turi 12 cilindrų 280 AG variklį. Iš viso rinkai buvo pasiūlyti 55 tokie modeliai. Paskutinis parduoto automobilio savininkas buvo britų televizijos laidų vedėjas Kristoferis Evansas. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas