Markės
1895 iš 1918
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Patalpino: Marius | 2011-10-17
Komfortiškas ir patikimas, labiau tinkamas ilgoms kelionėms nei miestui
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, patikimumas, surinkimo kokybė, paprasta važiuoklė remontui
Mažas manevringumas, neekonomiškas benzininis variklis, nepatogi bagažinė
Bendras automobilio aprašas
Važinėju apie 3 metus su Volvo S60, 2.4 benzas/dujos, 2001m gamybos, 260 000km. Ir vis dar negaliu atsidžiaugti automobilio komfortu ir apgalvotomis detalėmis. Nors salonas ir nėra išvaizdus ir visiškai neįkvepiantis, tačiau ergonomika tai atperka. Iškart pradėsiu nuo to, ką dauguma pastebi iškart įsėdę, tai labai patogios sėdynės su daugybe reguliavimo galimybių. Nesinori išlipti net po 3-4 valandų vairavimo. Ne veltui Švediška prabanga yra komfortas, o ne brangiai atrodančios detalės. Valdymo rankenėlės lengvai pasiekiamos, daug malonių smulkmenų, prie kurių taip lengva priprasti: temstantis veidrodėlis, šildomi šoniniai veidrodėliai, ratuku reguliuojamas valytuvų greitis, puikūs standartiniai garsiakalbiai, net nesinori dėti papildomų. Kokybiškai surinktas salonas, nors priekinė panelė ir turi devėjimosi žymių, tačiau salone per laiką taip ir neatsirado jokių pašalinių krebždesių nors Lietuvoje eksploatuojama jau ne vienerius metus. Gedimai? Praktiškai jokių apart einamųjų važiuoklės remontų (sailenblokai, traukutės). Beje teko keisti kuro pompą, bet šito būtų pavykę išvengti laiku pasikeitus kuro filtrą ir nevažinėjant su mažiau nei puse kuro bako. Kuro pompa lepesnė dalis, tačiau ne priežastis nepirkti volvo dar kartą! Bagažinės norėtūsi didesnės, nėra labai patogu ir grūsti daiktus pusiau įlindus pačiam. Apsisukimo spindulys didelis, tad mieste kartais gali tekti pavargti parkuojantis ankštesnėse erdvėse. Manevringumas ne stiprioji automobilio pusė, taip pat norintiems paraliuoti nebus geru pasirinkimu. Nors 170ag netgi su dujomis yra daugiau nei pakankama prireikus greičio standartinėmis vairavimo salygomis. Ir vistik gan minkštas važiavimas ir tylus variklio darbas leidžia manyti, kad šis automobilis daugiau skirtas užmiesčio ilgesnėms kelionėms. Net ir po 3-4 val. vairavimo nesinori išlipti. Juk jau minėjau, kokios patogios sėdynės, tiesa?;) Pasiilgstu pasivažinėjimo šiuo automobiliu.
Variklis
Tylus, patikimas, bet nėra ekonomiškas. Tačiau tiesioginio įpurškimo dujos padėjo išspręsti ir šią problemą: vid. sąnaudos apie 11L, kas pagal kainą atitinka apie 6L benzino. Kaip 170ag automobiliui tai yra labai gerai. Tiesa teko keisti 'babinas' prieš 3 metus, tačiau po to karto, jokio papildomo remonto varikliui.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontuojantis pas dylerį nebus pigu, tačiau važiuoklė nėra sudėtinga, tad einamuosius remontus gali atlikti ir eiliniai meistrai. Detalės ne iš pigiųjų, bet tikrai ne pačios brangiausios, nesureikšminčiau.
Patarimai perkančiajam
Patikrinti automatinę greičių dėžę, pažiūrėti ar netarška granatos (vidinės gali subyrėti iš esmės tik dėl buvusių remonto klaidų, tačiau tokiu atveju reikės keisti visą pusašį). Patikrinti, ar veikia elektronika valdoma iš vairuotojo durelių įskaitant ir centrinį užraktą: pasak oficialaus dylerio, kažkurių ankstesnių metų laidos S60 turėjo ydą vairuotojo durų modulyje (DDM), pakeitimas gali kainuoti iki 2000LT, nors man to nepasitaikė.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt