Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įdomus dizainas
- Ekonomiški varikliai
- Nebrangus, komfortiškas
- Neblogas bekelėje
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Stilius ne visų skoniui
- Sudėtingas Suzuki įvaizdis Lietuvoje
"SX4 S-Cross visų varančiųjų ratų sistema yra pagirtinai išdirbta – galima naudoti režimą „Auto“ (taupant kurą galia perduodama priekiniams ratams), „Sport“ režimas daugiau galios perduoda galiniams ratams, „Snow“ ir „Lock“ režimai skirti rimtesniam „pasimurkdymui“ sniege arba purve"
Suzuki SX4 S-Cross pakeitė ilgai gamintą SX4 modelį ir kaip lygus kovoja su tokiais pripažintais konkurentais kaip Nissan Qashqai ar Škoda Yeti. Naujas modelis gaminamas ant visiškai naujos platformos su priekinių arba visų varančiųjų ratų sistema. SX4 S-Cross dizainas yra malonus akiai ir atitinka šiandienos madai, tačiau jis nebėra kažkuom išskirtinis. Viduje automobilis pasitinka patogia priekine prietaisų panele, tačiau naudojamas plastikas yra neitin kokybiškas. Aukšta sėdėjimo pozicija ir aukšti langai suteikia puikią apžvalgos galimybę, sėdynės komfortiškos tik kietokos. Visgi SX4 S-Cross yra kompaktiškas krosoveris ir tai labai jaučiama gale sėdintiems keleiviams. Bagažo skyrius yra pagirtinas – siekia visus 430 litrų. Vairo mechanizmas turi per didelio „lengvumo“ pojūtį, tačiau yra stebėtinai tikslus kaip tokios klasės automobiliui. Pakaba pasižymi standumu, todėl yra kiek per kieta kaip šeimos automobiliui. SX4 S-Cross visų varančiųjų ratų sistema yra pagirtinai išdirbta. Galima naudoti režimą „Auto“ - taupant kurą galia perduodama tik priekiniams ratams, „Sport“ režimas daugiau galios perduoda galiniams ratams, „Snow“ ir „Lock“ režimai skirti rimtesniam „pasimurkdymui“ sniege arba purve. Tiesa, nemažas Suzuki SX4 S-Cross trūkumas yra maža prošvaisa. Krosoveris komplektuojamas su dviem 1.6 litrų varikliais turinčiais 118 AG – vienas benzininis, kitas dyzelinis. Benzininis agregatas generuoja vos 156 Nm sukimo momentą, todėl dyzelinis su 320 Nm bus gerokai dinamiškesnis ir malonesnis vairuoti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-09-27 |
Suzuki SX4 2016 1.6 Dyzelis, labai patikimas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Visos aktyvios saugos sistemos veikia puikiai, o lietaus ir šviesos jutikliai niekada neapvylė, mažos degalų sąnaudos, patikimumas, didžiulis papildomų funkcijų rinkinys
Silpnokas variklis greitkeliui, maža bagažinė
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Nusipirkau automobilį, kaip po to paaiškėjo, kad vienas iš pirmųjų, kai tik pradėjo pardavinėti NewSx4 Lietuvoje, su juo pravažiavau 30 tūkst. kilometrų todėl nusprendžiau parašyti nedidelę apžvalgą. Aš niekada nebuvau Japoniškų automobilių gerbėjas, o iš vis labai mažai žinojau apie Suzuki prekės ženklą. Važinėjau su 10 metų senumo Opel Vectra S, bet stabiliai kartą per dvi savaites atsirasdavo nuolatinis ratų barškėjimas, todėl pardaviau. Kokie buvo mano reikalavimai automobiliui? 1) prošvaista (Opel buvo apie 140. 2) erdvus salonas ir erdvus bagažas 3) Kaip visada, kuo pigesnis. Į Suzuki saloną užsukau visiškai atsitiktinai (pradžioj buvau susigundęs HONDA C-RV reklama). Gana įdomi išvaizda, su daugybę papildomų funkcijų už juokingus pinigus, štai kas šio automobilio pirmiausia patraukė. Nusprendžiau pravažiuoti bandomąjį važiavimą ir buvau maloniai nustebintas, nes man visada atrodė, kad japoniškuose automobiliuose apskritai nebūna garso izoliacijos, o čia BUVO! Nepaprastai patiko, kad automobilis labai jautriai ir tiksliai reaguoja į varo judesius su jėgos pasiskirstymu, priklausomai nuo greičio. Nepaisant labai geros prošvaistos (apie 185), automobilis gerai stovi ant kelio, jo praktiškai nemėto į šonus ir tuo pačiu metu pakaba per duobes veikia gana švelniai. Tai buvo pirmieji važiavimo įspūdžiai. Paskaičiavus visą automobilio kainą (įskaitant papildomą įrangą), supratau, kad tai iš tikrųjų geras variantas. Dabar apie mano automobilį, paėmiau komplektaciją GLX, automatas, priekiniai varomi ratai, papildomai, paėmiau signalizaciją. Saugumas 7 oro pagalvės, ESP, ABS, BAS, EBD. Funkcijos: kruiz - kontrolė, biksenonai, priekiniai ir galiniai stovėjimo jutikliai (baziniai), be rakto užvedimas, dviejų zonų klimato kontrolė, odinis vairas, multimedijos valdymas ant vairo, garsus ryšys telefonui, bluetooth, CD, MP3, USB šviesos jutiklis, lietaus jutiklis, šildomi veidrodėliai, elektriniai ir reguliuojami veidrodėliai, visi elektriniai langai, lengvojo lydinio ratlankiai, automatas. Surinkta Vengrijoje. Pravažiavau daugiau nei 30 tūkst. Ir štai kokie privalumai ir trūkumai: PLIUSAI - Gera prošvaista (niekada nesu užkabinęs nieko dugnu, taip pat puikus pravažumas. - Gera garso izoliacija - Visos aktyvios apsaugos sistemos veikia gerai - Lietaus jutikliai, šviesa niekada nepavedė - Ypač mažos degalų sąnaudos (7,5–8 litrų miesto režimas, ramiai važiuojant. Greitkeliu važiuojant apie 5.2) - GLX komplektacijos labai graži išvaizda (gražesnė nei bazinio varianto išvaizda, man tai iš vis nepatiko) - Patikimumas (dėl garantijos nebuvau kreipęsis nei karto), nors pravažiavęs buvau nedaug, bet vis tiek... - Surinkimo kokybė (nėra pašalinių garsų, girgždesio ir pan.). -Milžiniškas papildomų funkcijų rinkinys, už labai mažus pinigus. MINUSAI - Ant trasos silpnokas variklis, lenkiant virš 120 km/h greičiu jaučiasi sunkumas. - Bagažinės skyrius yra per mažas (430 litrų), tikriausiai kaip Nissan JUKE - Visiškai neįdomi bazinės komplektacijos išvaizda. Apibendrinant, galiu pasakyti, kad esu labai patenkintas automobiliu, 100% kainos ir kokybės santykiu kuras: dyzelis variklis: 1.6 |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Suzuki modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Splash | Celerio | Celerio | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Swift | Swift | Swift | Swift | ||||||||||||||||||||||||||||
Baleno | Baleno | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Liana | Liana | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Kizashi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Jimny | Jimny | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ignis | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | SX4 | SX4 S-Cross | S-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Grand Vitara | Grand Vitara | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Equator | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Suzuki SX4 S-Cross TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis