Markės
848 iš 1571
Mazda 626 1993 - 1997
Mazda 626, 1993 - 1997
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 28
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
1993 metais Mazda 626 patyrė didelius pasikeitimus. Kadangi jis buvo gaminamas ant naujos GE platformos (kaip ir Mazda Cronos) automobilis gerokai išaugo ir tapo vidutinės klasės modeliu, be to buvo komponuojami nauji varikliai. Gamintas sedanas ir hečbekas pasižymėjo nauju apvalainu dizainu, didele erdve viduje, o nauja transmisija turėjo suteikti sportiškesnį pojūtį vairuotojui. Automobilis turi daug bendrų komponentų su sportiškesniais Mazda MX-6 ir Ford Probe. Žurnalas „Wheels“ šį automobilį išrinko metų automobiliu. 626 modelis buvo gaminamas tiek su 4 cilindrų, tiek su 2.5 L V6 varikliu. Automobilis yra malonus vairuoti, komfortiškas, neblogai valdomas, gana patikimas ir ekonomiškas. Trūkumai – prasta garso izoliacija, interjero medžiagų kokybė ir problemos su automatine transmisija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Saulius | 2010-04-28
Vienas geriausių galimų pasirinkimų
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, patikimumas, ekonomiškumas
garso izoliacija, greitas nuvertėjimas
Bendras automobilio aprašas
Turiu 97' metų MAZDA 626 hečbeką. Ieškodamas sau automobilio apžvelgiau visus įmanomus varaintus nuo BMW ir "mersų" iki pačių paprasčiausių hyuandai modelių. Dėmesį patraukė būtent MAZDA 626. Nors jos kaina buvo žymiai mažesnė negu planavau skirti automobiliui, bet po bandomojo važiavimo iškart susidomėjau šiuo automobiliu ir jį įsigijau :) Nustebino, tai jog už palyginus nedidelę kainą, komfortas bei garso izoliacija yra daug geresnė negu, tarkim, Honda Acord, o patikimumas prilygsta gerai vokiečio senuko išlaikytai audi 80. Autostradose šis automobilis nevargina, po trijų valandų kelionės nejutau nei nugaros skausmo nei nuovargio. Nustebino surinkimo kokybė. Niekas nebarška ir nekliba, nėra jokių pašalinių garsų. Iš dalies tai galbūt yra todėl, jog tai yra paskutinis tos kartos ( GE ) modelis leistas 97 metais, todėl konstruktoriai jau buvo iššsprendę problemas buvusias ankstesniuose ( 92, 93 ) metų automobiliuose. Standartinė įranga , nebloga: el. paketas, oro kondicionierius ( kalbant apie el. paketą labai sunku būtų surasti 626 kurioje nebūtų elektra valdomu veidrodėlių bei langų )
Variklis
Variklis 1,8 77 kw , su gamyklinėmis, tiesioginio įpurškimo dujomis. Kasdieniam naudojimui 77 kw pilnai užtenka. Stebina, tai jog ši mašina yra gana didelė, tačiau sėdėdamas už vairo jautri, jog variklis labai judrus, automobilis greit "šauna" iš vietos, tad norintiems "pasidarskyti" su kitais autobobiliais, užsidegus žaliam šviesoforo signalui, tikrai neteks iškart spoksoti į aplenkusio automobilio uodegą ;) Tačiau jeigu pirkėjas yra rimtas "erelis", matyt vertėtų pasieiškoti 2,5 l modelio, Vilniuje žiemą važinėjant beveik vien tik piko metu, šis variklis nesuvartojo daugiau nei 12 litrų 100 km, todėl galėčiau pasakyti, jog ekonomiškumo tikrai netrūksta.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Periodinis aptarnavimas ( diržai, stabdžiai, susidėvėjusios važiuoklės detalės ) yra šiek tiek brangesnis , negu tarkime vokiškos audi, tačiau , vieną kartą pakeitus kokybišką detalę, apie ją galima pamiršti. Kaip ir dauguma japoniškų automobilių, 626 nuvertėja greičiau negu vokiškos alternatyvos, tačiau pažvelgus iš kitos pusės - už pakankamai mažą kainą, galima įsigyti geros būklės automobilį.
Patarimai perkančiajam
Žmogui norinčiam pirkti 626, patarčiau rinktis vėlesnių metų modelius ( 96, 97 metų ) , kiek pačiam teko susidurti, jų surinkimo kokybė daug geresnė. Taip apt verta apsakyti, jog yra du tipai mazdų : surudijusios ir ne. Jeigu jau surudijusi, tai visa , nesvarbu ką pardavėjas sakytų, o jeigu ne, tai net ant automobilio dugno sunku bus surasti rūdžių pėdsakų. Neverta baidytis dažnai pasitaikančių problemų su galiniais stabdžių suportais. Ši problema, nors ir dažna tačiau lengvai ir pigiai išsprendžiama. Ir kaip perkant kiekvieną automobilį, verta pa-iūrėti kas dedasi po jo dugnu.
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt