Markės
681 iš 1918
Honda CR-V, (RM) 2011 - 2016
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.48% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 7
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Praktiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai"
Honda kompanija buvo viena iš pionierių kuriant kompaktiškus visureigius nuo pat 1995 metų. Šios kartos CR-V atrodo kiek žaismingiau – priekis įgavo aštresnių linijų, o gale į akis krenta aštri šoninių langų linija, bei įdomūs 3D galiniai žibintai. Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai ir kiek nuviliančiai. Kogero kompanijos vadovai laikosi taktikos: „kol pardavimai sekasi gerai, nėra reikalo kažką keisti iš esmės“. Viduje automobilio prietaisų skydelio dizainas yra tipiško Honda stiliaus – su akcentu į centrinę konsolę kur yra LCD ekranas, bei aukštai įtaisyta pavarų perjungimo svirtis. Interjeras netgi tapo erdvesnis bei gerokai tylesnis nei pirmtako. Vairas tapo itin „lengvas“ kas palengvina manevravimą prie nedidelių greičių, tačiau suteikia per mažai informacijos važiuojant įprastais greičiais. Automobilis yra komplektuojamas su 2.4 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu su 180 AG galia ir 240 Nm sukimo momentu, taip pat mažesniu 2.0 litro benzininiu varikliu, tačiau didžiausio dėmesio susilaukė dyzeliniai 1.6 ir 2.2 litrų varikliai. Taigi naujasis automobilis yra žingsnis į priekį, tik ar nebus šis žingsnis per mažas?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Savininkas | 2013-04-03
Honda CR-V 2.2 D Automatas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Erdvus , japoniška kokybė
Vairuotojo sėdynės koncepcija
Bendras automobilio aprašas
Tai mano pirmas Honda automobilis .Nupirktas visiškai ekspromtu nes skubiai reikėjo automobilio.Nesu jokios konkrečios markės gerbėjas bet pirmenybę teikiu japonams , antrieji bus korėjiečiai , o iš bėdos aptingusiems europiečių gamintojams. Iš principo viskas CR-V tvarkoje .Nuvažiavus pirmus 10 tūkst.km įspūdžiai tokie. Salonas erdvės turi pakankamai.Sėdynių oda kombinuota su alcantara.Vizualiai nepasakyčiau kad labai gražu bet atrodo bus praktiška. Bagažinė 589 l . Bet tie litrai gaunasi daugiau į aukštį nei į ilgį ir plotį.Vasara kelionėse pamatysim ar nenuvils. Važiuoklė dirba sklandžiai ir pakankamai tyliai.Dėl patikimumo pamatysim kai nuvažiuosim 100 tūkst.Prieš tai eksploatuota Toyota nuvažiavo pirmus 100 tūkst. kilometrų be jokių pakabos remontų ( blogais keliais!).Hondai yra į ką lygiuotis. Greičių dėžė automatinė 5 pavarų.Tai pirmas mano "automatas" taigi neturiu su kuo palyginti.Manau kad 6 pavara nebūtų blogai dėl kuro ekonomijos.Persijunginėja sklandžiai , mane tenkina.Gal būna ir geriau , nesulyginęs nepasakysi. Kuro sąnaudos .Įvertinus kad tai SUV su savo nemenku svoriu ir AWD kuri aktyvuojasi žiemą manau pakankamai dažnai nes nė karto nepajutau kad prasisuktų ratai ( rašau kad manau nes nėra jokios indikacijos kada ji įsijungia , ir nėra jokio mygtuko įjungti , viskas tik automatiškai) , kuro sąnaudos toleruotinos.Mieste 9-10 l , užmiestyje važiuojant 120 km/h griečiu 6,5-7,0 l.Be abejonės su mechaninę dėžę sąnaudos butų mažesnės. Audio aparatūra 7 iš 10 balų.Stovi gamyklinis Subas .Jungčių USB ir t.t nepagailėta. Parkavimosi sistema erzina kai sninga , pradeda pypsėti reikia nereikia. Čia vėl pliusas TOYOTAI , su ja tokių problemų neturėjau. Kadangi vis pagalvodavau kad gerai butų minivenas su 4x4 tai realiai tokį ir gavau.Prošvaisa maža ( 16,5 cm) bet su mano gyvenimo stiliumi tai problemų nesukelia.Mieste siauruose gatvelėse galima drąsiai "lipti' ant bordiūrų. Labiausiai erzinantis dalykas vairuotojo sėdynė .Ji "pasodinta" žemai kaip lengvojo automobilio , surasti patogia pozicija man sekasi pakankamai sunkiai.Keistas gamintojo sprendimas nes tokio tipo automobiliuose norisi "džipiškos" sėdėsenos , o dabar sėdisi kaip sedane.Nors tik tai guodžia kad ir valdosi kaip sedanas , nėra jokio jausmo kad tai nemažas automobilis , atrodo kad Skoda Fabia vairą sukiotum.
Variklis
Variklis dyzelis 2,2 110kw. Sako kad Honda varikliai geriausi.Pagyvensim pamatysim . Prieš tai važinėjau su dyzeliu 2,2 100 kw. taigi į radikaliai į kitą lygį neperšokau.Traukos užtenka.Kuro sąnaudos irgi logiškos. Tik kaip supratau iš įvairių testų Rusijoje , kuriuos radau apie CR-V Youtube , benzininis 2,0 l motoras tandeme su automatu visiškas lavonas. Aš tos klaidos pirkdamas nedariau nors ir už motorą primokėjau 16 tūkst. litų viršaus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dar anksti kažką teigti , nors pagal naujų aksesuarų kainas sprendžiant eksploatacija bus brangesnė nei Toyota. Manau SUBARU lygmenyje. Kiek žiūrėjau kainas CR-V antrinėje rinkoje tai nuvertėjimas nėra didelis.Kaip suprantu geras derinys Honda+SUV+Dyzelis.Žmonės tokius dalykus mėgsta.Geriau negu Dacia + sedanas+motoras 1,4 benzinas.
Patarimai perkančiajam
Patarimas perkančiam nepirkti benzininio motoro.Nebent mėgstat andrenaliną lenkiant užmiesčio keliais ...Kai artės priešpriešais kitas automobilis o jūs niekaip negalėsit pabaigti manevro , prisiminsit mano patarimą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 128)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt