Markės
539 iš 1918
Fiat Panda, 2003 - 2011
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.014% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)Viso įvertinimų: 4
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin praktiškas
  • Patogus mieste
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Prasta standartinė įranga
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Pigios medžiagos interjere
"Nedidukas automobilis buvo gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema 4x4"
Fiat Panda yra nedidukas miesto automobilis laimėjęs 2004 Metų Europos Automobilio titulą. Naujasis Panda efektyviai pakeitė seną Pandą, kuri buvo gaminama ištisus 23 metus. Aukštas Panda kėbulas yra panašus į daugelio mini vienatūrių ar net SUV, o gale esantys aukšti žibintai tik pabrėžia šiuos bruožus. Nedidukas automobilis buvo gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema 4x4. Šis Panda yra aukštesnis, turi didesnes ratų arkas ir padangas. Panda Fiat kompanijai buvo itin svarbus modelis, kadangi finansinių sunkumų turinčiam gamintojui būtinai reikėjo, kad modelis būtų sėkmingas. Toks Panda ir tapo – automobilis tapo populiarus didmiesčiuose, taip pat ir kaip komercinis automobilis. Laidos “Top Gear” apklausose šis automobilis 2006 metais užėmė puikią 8 vietą iš 152 automobilių pagal patikimumą, eksploatacijos kaštus ir valdymo savybes. Naujos Panda tradiciniai pliusai - erdvus interjeras, bagažo skyrius, nedideli gabaritai ir maži eksploatacijos kaštai. Tai puikus automobilis miestui. Tarp trūkumų – ne pats geriausias saugumas ir prasta standartinė įranga.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Laidos “Top Gear” apklausose šis automobilis 2006 užėmė puikią 8 vietą iš 152 automobilių pagal patikimumą, eksploatacijos kaštus ir valdymo įpatybes.

Fiat Panda laimėjo 2004 Metų Europos Automobilio titulą.

Buvo gaminamos ir kelios įdomios Panda versijos – tai keturiais ratais varoma „Panda 4x4 Climbing“:



ir vandeniliu varoma „Panda Hydrogen“ versija:


Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-02-25
Fiatas, kuriam nepasitaiko "fix it again tomorrow"
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
paprasta ir gan patikima konstrukcija, pigios dalys, normalus patikimumas, gana įdomus ir funkcionalus salonas, gana erdvus vidus, lengva manevruoti, patogi pavarų dėžė
maža bagažinė esant normaliam sėdynių išdėstymui, prasta įranga, pasitaiko vandens siurblio, kuro siurblio, generatoriaus, pakabos, aušintuvo varikliuko gedimų. ne iki galo apgalvota salono erdvė
Bendras automobilio aprašas
vienas iš tų retų fiat modelių, kuris mažai kelia problemų. išties, jis nėra blogas, vertinamas gana teigiamai. gana sėkmingi buvo ir jo pardavimai. mašina yra gera tuo, jog ji yra paprastos konstrukcijos ir nesudėtinga tvarkyti. žinoma, ji kartais sukelia problemų, bet tai nėra tas Fiat, kuris vardijamas kaip ligų maišas. vidus yra tikrai erdvus (keleiviams vietos turi pakakti, ypač jų galvoms). didesnė problema yra ta, kad mažai vietos vairuotojo dešiniajai kojai, kuri vairuojant remiasi į suapvalintą panelę, kuri yra per didelė ir išpūsta (neapgalvotas sprendimas) ir daugelis tai pastebi ir tuo skundžiasi. surinkimo medžiagos prastokos, nes barška, braška ir vairuotojo sėdynė. bagažinė tikrai pakankamo dydžio, sulenkus galines sėdynes galima be problemų gabenti dviratį. pakaba yra nei per kieta, nei minkšta, gana nebloga. dėl jos patikimumo daug nusiskundimų negirdėti, nebent dėl nepatikimos 4x4 versijos 100 HP, kuri turi silpną tiltą ir blogai spyruokliuoja (nepatariu pirkti). žinoma, mieste teks susidurti su stabilizatorių jungčių ir ašių disbalansu.šaunu, kad mašinos dalys pigios.
Variklis
varikliai yra geri, išskyrus bazinę 1,1 litro versiją, kuri per silpna ir perkaista variklio galvutė, nes stringa ventiliatoriaus varikliukai.iš benzininių patariu 1,2 litro 44 kw motorą, žinomą dar iš Punto, kuris pakankamai dinamiškas ir vartoja nedaug degalų. Yra ir dinamiška 81 kw 1,4l darbo tūrio versija, bet ji pareikalaus nemažai benzino. apie fiat variklių dinamiką geriau nekalbėti, nes ji - pavyzdinė. Problema tik jų patikimumas, nes jis gali būti nenuspėjamas dėl vienos priežasties - vairuotojo aplaidumo. Žinoma problemų dėl kuro siurblių, sankabos ir generatoriaus. patariu susidomėti 1,3l JTD (Multijet) 52kw versija su milžiniška turbina (tiesioginis kuro įpurškimas Common rail). tai labai geras dyzelis, nes tylus ir dinamiškas, ekonomiškas. jo problema - nepatikimos turbinos ir kuro siurbliai, bet tai yra prasto kuro ir agresyvaus važinėjimo pasėkmė. dažniau kritikuojami benzininiai varikliai. Beje, šis dyzelis buvo pardavinėjamas Opel koncernui, kurį pastarieji naudojo kompaktuose. O tai jau reiškia nemažai. Pirkti dyzelį iš kito koncerno, reiškia vertinti perkamą produktą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
mašina nuvertėja, bet ne taip tragiškai kaip ankstesnieji Fiat modeliai. Nepatariu pirkti mašinų, važinėtų įmonėse, ne sbūna daug nuriedėję ir neaiški jų agregatų būklė. Mašina prastai įrengta, todėl elektros gedimai jos nekamuoja (išskyrus variklio valdymo sistemą). Labai dažnaoi tereikia pakeisti alyvą ir važinėti toliau. dalys yra pigios - sankaba nekainuoja net 200 lt, priek. amortizatorių komplektas kainuoja per 200lt, priekinis žibintas - 240 lt.(neoriginalios dalys)
Patarimai perkančiajam
vertinu gerai, nes mašina mažiau gend anei ankstesni fiat be to labai pigios detalės, lengva nusipirkti neblogos būklės mašiną. verta žinoti, kad mašinos buvo gaminamos Lenkijoje ( ne tik Italijoje). Gamintojai ne viską apgalvojo, bet sugebėjo išvaduoti koncerną iš bankroto grėsmės. Tai nėra ideali mzšina, bet tikrai ne bloga. Sunku rasti gerai įrengtą, ervina plastmasės. Gerai, kad mašina nerūdija (tik duslintuvai). Geriau pirkti vėlesnių metų gamybos mašinas, nes jos mažiau genda. Dažni gedimai reiškia, kad mašinos istorija buvo sudėtinga ir ji buvo neprižiūrėta. Už mažus pinigus tai vienas geriausių variantų Mini klasėje
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Fiat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini PandaPandaPanda
CinquecentoSeicento500500
  Maži PuntoPuntoPunto  
  Grande Punto  
  Kompaktiniai TipoBravoStiloBravo  
TipoMarea LineaTipo
 Brava   
  Vidutiniai   Croma  
  Kupė Coupe   
  Roadsteriai  Barchetta  124 Spider 
  Mini krosoveriai    500X
    600
  Krosoveriai   Sedici  
   Freemont  
  Pikapai    Fullback 
  Mini vienatūriai   Idea500L 
  Vienatūriai  MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai   Ulysse  
  Daugiatiksliai   DobloDobloDobloDoblo
  Fiorino 
  Komerciniai DucatoDucatoDucato
  Scudo  Scudo
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt