Eksplutuotojas | 2016-02-20 |
Trumpa apžvalga
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelė, komfortiška, stabili, pakankamai ekonimiška.
Neypatingas galingumas, netinkama lenktynėms, prasta garso aparatūra, nykokas dizainas
|
Taigi ką galiu pasakyti apie šį automobilį. Išvaizda skonio reikalas - man ji graži išoriškai - didelė, tačiau ne per daug išpūsta, dideli žibintai priekyje ir gale gražiai įrėmina automobilio linijas.Salonas na čia manau dar galima rasti prie ko prikibti jis kaip tokių metų automobiliui jau skurdokas, mygtukai kampuoti ir nykoki, automobilis erdvus tiek priekyje tiek gale sėdint užtenka vietos. Labai erdvi bagažinė. Surinkimo kokybė tikrai gera lyginant su tokiomis kaip Chrysler (Sebring), Dodge (Avangarde, Caliber) įsėdus tiesiog bado akis pigios plastmasės nors važiuoja smagiai , tačiau šios važiuojant žvirkeliu kelia daug girgždesių, barška. Chevrolet Epica tokių garsų neišgirsi. Automobilis pakankamai stabilus kelyje, kaip masės ir dydžio santykiui manevringas, nors galios manau galima buvo daugiau įdėti- greitas startas, tačiau eigoje ta jėga kažkur išblėsta ir lieka eilinio automobilio lygyje. Automobilis neskirtas tiems kurie mėgsta šalia esantį kviesti lenktyniautai nors parametrai pakankamai geri (audi, bmw ne čia ne jos konkurentai). Prasta garso aparatūra- muzika šičia gera ir kokybiška akustika nekvepia. Automobilis - varomas priekiniais ratais, su skersai išdėstytu varikliu, todėl 6 cilindrų pakankamai kompaktiškas ir ekonomiškas, nors minusu nemaža. Prižūrimas tikrai ekonomiškas automobilis 2,5 l variklis 115 kw benzinas/dujos 100 km suvalgo apie 11 l dujų (mišrus) taigi skamba neitikimai, tačiau tokia ji. Perkant kai sakė apie tokius skaičius juokiausi maniau tilpti į 15-18 l būtų labai šaunu, tačiau ji ekonomiškesnė nei galima įtarti. Išlaikymo kaštrai tikrai prieinami jei ne kiekvieno tai beveik kiekvieno kišenei. Metų, ridos, komforto ir išlaikymo santykis tinkamas kas turi didesnius komforto norus, tačiau riboto storio piniginę. Kuro sanaudos pakankamai ekonomiškos, detalių kainos normalios.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edita | 2011-07-08 |
Chevrolet Epica (a.k.a Daewoo Magnus)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus salonas, odinės sėdynės, dideli ratai. Turbūt tiek. Trumpai tariant, niekas tokio nevogs!
Ekonomiškumo ir galios santykis, nykiai pigus surinkimas
|
Yra automobilių, iš kurių nesinori išlipti. Yra automobilių, kurie kelia pasibjaurėjimą vien į juos pasižiūrėjus. Ir yra šis Chevrolet (/Daewoo) Epica, kuris tiesiog susilieja su pilka mase - nesunku užmiršti, kurioje aikštelės dalyje jį pastatei išėjęs iš parduotuvės. Tiek išvaizda, tiek važiavimo savybėmis jis nusileidžia savo klasės konkurentams - Honda Accord, Ford Mondeo...kaip bebūtų, neįperkantiems minėtų automobilių, Epica gali būti visai nebloga alternatyva. "Iš bėdos".
PATIKO: gamintojai bandė pirkėjams pateikti prabangų automobilį - tad prabangos pėdsakų galima surasti tiek interjero, tiek eksterjero detalėse. Minkštas, aukštas ir beveik komfortabilus - nors bandant įveikti lietuviškas duobes sugeriama tik didesnė pusė kelio nelygumų, tad taisytis komforto prasme dar yra kur. Informatyvus borto kompiuteris, rodantis ne tik degalų sąnaudas ar vidaus/lauko temperatūrą, bet ir elektroninį kompasą, informuojantis vairuotoją apie važiavimo kryptį! Nebloga gamyklinė garso aparatūra, nors stebuklų tikėtis irgi neverta.
NEPATIKO: nepaisant kažkokiu būdu užtarnautos "prabangios" klasės, visdar gausu pigių barškančių plastamasių - ypač nervino barškėjimas kiekvienąkart intensyviau sukant vairą, galinės pakabos barškėjimas pasitaikius kelioms nedidukėms duobėms iš eilės. "Vizitinė automobilio kortelė" - priekinis ženkliukas - po 60 000 pravažiuotų kilometrų ir lietuviško lietaus prisigėrė vandens (!!) - jis sunkiasi per kraštus kaip kokie guminiai SPA akiniai su geliu viduje :) Kuro sąnaudos nežmoniškos - 9-10 litrų. Galinės durelės užsidaro tik stipriau nei įprasta jas trinktelėjus (gal "išsivaikščiojo" nuo dažno atidarinėjimo norint ant galinių sėdynių pasidėti rankinę..?). Šio Chevroleto trauka irgi ne stebuklinga - stipriau spustelėjus akseleratorių, girdisi variklio triukšmas (maloniu ausiai garsu, kurį paprastai sukeltų, pvz., Hondos VTEC variklis, nepavadinsi), ir tik po kurio laiko automobilis tingiai pajuda pirmyn panašiu į trokštamą intensyvumu. Apie kito automobilio lenkimą galima galvoti tik ant žemų pavarų, bet reikia turėti minty, kad nuo to kentės jūsų ausys... Kalba pie trauką kylant į statesnį kalną tokia pati. Taip pat jaučiamas viso automobilio bei vairo trūkčiojimas nevalingai nukeliant koją nuo akceleratoriaus (jums pasiekus norimą greitį), kas man pasirodė itin kvaila. Paaiškinimas vienas - ši Epica mėgsta važiuoti aukštomis pavaromis ant žemų apsukų, tada visi trūkčiojimai ir kaprizai baigiasi. Dviejų litrų, šešių iš eilės sudėtų cilindrų (pagaminta pagal Porshe "receptą", bet tai jo geresniu nepadaro). 105 kW ir nulis ekonomijos. Teko girdėti, kad dyzelinis Epicos variantas yra kur kas geresnis ir ryškiai skiriasi nuo benzininio, suteikdamas bent šiokį tokį vairavimo malonumą. Net labai norint išsiskirti iš minios su Chevrolet, tai pavyktų tik dėl paties fakto, kad tai "kitokia', retai Lietuvoje pasirenkama automobilio markė, o ne dėl to, kad jis išskirtinai atrodytų ar važiuotų. Jei noras tokį vairuoti visvien yra didelis, bent jau išsibandykit prieš pirkdami - autosalonai siūlo bandomuosius važiavimus, arba galima bandyti tokį parai kitai išsinuomoti. Noras įsigyti staigiai dings. Galų gale, rinkoje gausu japoniškų, vokiškų automobilių...
Pilnas atsiliepimas...
|
|