Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Nesenstantis dizainas
- Itin komfortiškas
- Patikimas ir kokybiškai surinktas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Automatinė pavarų dėžė neprilygsta konkurentams
- Neekonomiškas
"XC90 yra itin populiarus Šiaurės Amerikoje (čia jis yra pats populiariausias Europietiškas SUV), todėl ne veltui laimėjo 2003 Metų Visureigio titulą Jungtinėse Valstijose"
Volvo XC90 yra vidutinio dydžio prabangus SUV gaminamas ant P2 platformos, kuria dalijasi su pirmos kartos Volvo S80 ir kitais dideliais Volvo automobiliais. XC90 yra pats populiariausias Volvo automobilis pasaulyje ir skirtas konkuruoti su BMW X5 ir Mercedes ML-klase. 2003 metais XC90 modelis turėjo du variklius - 2.5T ir T6. 2.5T kuris yra 5 cilindrų, 20 vožtuvų turbo variklis su 205 AG (153 kW) galia ir 320 Nm sukimo momentu. T6 yra 2.9 L 24 vožtuvų 6 cilindrų eilėje variklis su dviem turbinomis ir 268 AG (200 kW) galia bei 380 Nm sukimo momentu. Vėliau pristatytas naujas Ford/Yamaha bendrai išvystytas V8 variklis su 4.4 L 311 AG (232 kW) galia ir 441 Nm sukimo momentu. Buvo gaminamos versijos tiek su visais varomais ratais, tiek su priekiniais varomais ratais. XC90 buvo itin populiarus Šiaurės Amerikoje (čia jis buvo pats populiariausias Europietiškas SUV), todėl ne veltui laimėjo 2003 Metų Visureigio titulą Jungtinėse Valstijose. Automobilis kaip įprasta Volvo garsėja puikiomis saugumo savybėmis, jis taip pat žinomas kaip geriausiai apvirtimo testą įveikęs SUV, tuo tarpu kai daugelis kitų prabangių modelių gamintojų dar nesirūpino šia sritimi. Nors automobilis nėra toks stilingas kaip BMW X5 ar toks įspūdingas kaip Range Rover, tačiau kalbant apie praktiškumą, komfortiškumą, erdvumą ir saugumą jis yra nenugalimas. Juk toks ir privalo būti tikras SUV.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
XC90 buvo geriausiai parduodamas Volvo automobilis JAV, o 2005 metais tapo geriausiai parduodamu Volvo visame pasaulyje, kurio buvo parduota 85994 vienetai.
Volvo XC90 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.
Volvo XC90 laimėjo 2003 metų geriausio visureigio titulą Jungtinėse Valstijose.
Volvo XC90 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.
Volvo XC90 laimėjo 2003 metų geriausio visureigio titulą Jungtinėse Valstijose.
Patalpino: Marius | 2012-04-19 |
Gera, bet yra kur pasitempti |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Surinkimo kokybė, komfortiškas važiavimas
Didesnės dinamikos reikėtų
|
Bendras automobilio aprašas |
Bendra prasme automobiliu esu gana patenkintas. Tai jau antras mano Volvo, perėjau nuo VOLVO S60. Sėdėsenos atžvilgiu kiek nusivyliau, sedane buvo ergonimiškiau, nors XC90 irgi nėra prastai. Gal kažkiek nulemia ūgio klausimas. Man, kaip vidutinio ūgio, patogiau alkūnes tiek iš kairės tiek iš dešinės pasidėti sedane. XC90 pasitaiko ir daugiau salono detalių krebždesių, ypač nuo bagažo skyriaus užuolaidėlės. Tuo tarpu S60 niekada niekur salone nebuvo pašalinių garsų. Bet bendra prasme XC90 surinkimo kokybė gera, gera apdailos detalių kokybė, gerai apgalvotas valdymo prietaisų išdėstymas, dažnai tai pastebiu ir kaskartą pasidžiaugiu tom tarytum nepastebimom, bet maloniom smulkmenom. Tai ir buvo viena iš priežasčių, kodėl vėl rinkausi Volvo - funkcionalumas inžinierių gerai apgalvotas, pasvertas ir padarytas taip, kad būtų malonu naudoti kasdien. Šviečiantys makiažo veidrodėliai, išorės apšvietimas įlipantiems, lietaus jutiklis, temstantis veidrodėlis, daugybė valytuvų greičių pasirinkimų ir t.t. Kur beįkištum nosį - niekur nerasi padaryta "bile, kad praeitų", į viską pažiūrėta atsakingai. Jau neminėsiu įvairiausių apsaugų pradedant oro pagalvėmis baigiant apsauga nuo apsivertimo. Važiavimo komfortas ypač išryškėja greitkeliuose. Greitėjimas, stabilumas, garso izoliacija labai geri. Greičio visai nesijaučia, kaip beje ir triukšmo - girdis tik lengvas švilpimas. Mieste kiek nerangi, reik įprast važiuoti aukštesnėm apsukom, nes iki 1400 RPM turbina dar neįsijungia. Labiausiai nerangumas pasijaučia startuojant, vėliau situacija pagerėja. Pravažumas geras, bordiūrai nebaisūs:) Labai gero matomumo galinio vaizdo veidrodėliai, kraštuose šiek tiek užlenkti - sumažėja akloji zona. Bagažinė erdvi, atsidaro ir apatinė dangčio dalis. Visos sėdynės pilnai atsilenkia, užsilenkia netgi galvos atramos gale. Na ir pabaigai kaip gi nepaminėjus geros garso aparatūros! |
Variklis |
136kw - 185 AG -D5. Geriausios sąnaudos pasiektos važiuojant 90% greitkeliu ir likusius mieste, po 600km buvo 7,5 Litro (realios, pagal kompą rodė 7,1). Važiuota specialiai netaupant. Variklis dirba tyliai netgi miesto rėžimu. Minusas tik, kad ilgai šyla iki darbinės temperatūros, mieste žiemą dažnai net nespėja įšilt. Bet šiaip jokių bėdų. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jei jau XC90 nusipirkai, detalės neatrodys kosminių kainų. Abu amortizatoriai galiniai apie 600lt, diskai gale po maždaug 100lt. Vienas parktroniko daviklis apie 250lt pas dylerį, bet čia visom Volvo ta pati kaina. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti su kompu. Volvo kompai saugo labai daug informacijos apie smulkiausius remontus ir pan. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 94)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo XC90 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis