Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Brangus išlaikymas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
Laimis V
Greiti ir isiute 2 :)
Vilnius/Plunge
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Greiti ir isiute 2 :)
Vilnius/Plunge
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Liutauras | 2010-02-20 |
Solidus, komfortiskas, ekonomiskas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai komfortiskas automobilis - tylus, minkstas, su labai geromis sedynemis. Puikus variklis - galingas, tuo paciu labai ekonomiskas. Bendrai - labai malonus automobilis ilgose kelionese.
Kiek gremezdiskas sukinetis mieste (prastas apsisukimo spindulys), ankstas interjeras. Detaliu kainos kandziojasi.
|
Bendras automobilio aprašas |
Nusipirkau ne per seniausiai si Volvo su 2.4 turbodyzeliniu varikliu. Ka gi, kol kas esu be galo patenkintas. Anksciau niekada nevazinejau su Volvo, taciau sikart ieskojau patogaus, komfortisko automobilio, butinai su dyzeliniu varikliu ir uz padoria kaina. Aisku galima buvo ziureti i BMW 5, taciau jo kaina yra per didele ir nepagrista, galima buvo ziureti i Mersa E, taciau man jie apskritai nepatinka, o ir dyzeliniai varikliai labai silpni. Kas pirmiausia krenta i akis tai automobilio kokybe - viduje niekas visiskai nebarska, surinkimas puikus, jokiu krebzdesiu ir apskritai salonas labai tylus. Salono sedynes yra dalinai padengtos oda, sedeti nesveikai patogu. Patogesniu sedyniu nesu regejes. Prietaisu skydelis labai kokybiskas, medziagos labai malonios liesti, man labai patinka taip kai pvaldoma sildymo sistema - su zmogeliuku, originalu, paprasta, grazu. Labai gera originali garso aparatura. Tiesa, viduje galetu buti daugiau erdves (atrodo lyg vaziuotum klase zemesniame automobilyje), taip pat bagazine mazoka ir priejimas ne pats geriausias. Is isores automobilis atrodo labai padoriai, dizainas net ir siandien nepasenes - ne veltui ji gamina dar ir dabar. Automobilis nesportiskas, tuo ji BMW 5 neprilygs. Taciau komfortas cia aukstumoje. |
Variklis |
Variklis dirba labai tyliai, nesijaucia vibraciju ar kitu dyzeliams budingu dalyku. Galia taip pat yra gera, jauciama tokiame sunkiame automobilyje. Trasoje automobilis suryja tik 6-6.5l/100km. Vidutiniskai apie 7-8l/100km.Labai ekonomiskas auto. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nepatogus priejimas keiciant lemputes, megsta "valgyti padangas". Sankabos pedalas "sunkokas", taciau tai savotiskai prideda kokybes ispudi. Teko keisti pusasi. |
Patarimai perkančiajam |
Beveik idealus automobilis! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
EX90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo S60 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis