Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-10-15
Automobilių ekspertas perspėja „Tesla“ - elektromobilis už 25 tūkstančius dolerių yra prasta mintis


 
Elonas Muskas neseniai pareiškė, kad po kelerių metų naujos baterijų technologijos leis „Tesla“ kompanijai gaminti 25 tūkstančius eurų kainuojančius elektromobilius. Tik ar verta tai daryti?
 
Muskas visada kartojo, kad „Tesla“ gamins elektromobilius visiems. „Model 3“ ir „Model Y“ jau yra pakankamai įperkami automobiliai, tačiau naujos baterijų technologijos, gerokai sumažinsiančios elektromobilių gamybos kaštus, leis gaminti dar pigesnius modelius. Kiek pigesnius? Muskas teigia, kad po kelerių metų „Tesla“ galės pristatyti vos 25 tūkstančius eurų kainuojantį elektromobilį.
 
Puikios naujienos, tiesa? Elektromobiliai kaip lygūs su lygiais galės varžytis su senamadiškais automobiliais su vidaus degimo varikliais arba bus net pigesni. Pridėkite prie to mažesnius išlaikymo kaštus ir savo rankose turite puikų receptą populiariam produktui. Tik automobilių pramonės ekspertas Sandyis Munro taip nemano.
 
Savo karjerą Munro pradėjo 1978 metais „Ford“ kompanijoje, o dabar turi savo konsultavimo firmą. Jis ardo automobilius ar atskiras jų detales, kad išsiaiškintų technologines paslaptis. Ir, žinoma, seka automobilių pramonės tendencijas.
 
Munro mano, kad „Tesla“ neturėtų gaminti itin pigaus elektromobilio. Pasak eksperto, tokia kryptis keltų daugiau rizikos nei Muskas įsivaizduoja. Mat „Tesla“ pirkėjas yra technologijų entuziastas, turintis pinigų ir nebijantis jų išleisti. Standartinis „Model 3“ buvo toks nepopuliarus, kad „Tesla“ net negamina pačių pigiausių „Model Y“ - jų niekam nereikia. Tiesą sakant, dauguma dabar parduodamų „Tesla“ automobilių yra gausiai pamaitinti iš papildomos įrangos meniu. 
 
25 tūkstančius eurų kainuojantis elektromobilis būtų perkamas, tačiau į „Tesla“ ekosistemą jis atvestų visiškai kitokių klientų. Tokių, kurie labiau skundžiasi aukštomis remonto kainomis ir kurie sutinka atsisakyti dalies kokybės, kad sutaupytų. „Tesla“ pati matė, kaip suprastėjo aptarnavimo kokybė po to, kai buvo pristatytas „Model 3“. O ir „Model S“ bei „Model X“ savininkai dažnai teigia, kad ilgisi tos „Tesla“ kompanijos, kurios klientais tapo.
 
Munro teigia, kad „Tesla“ ir taip yra bent 10 metų priekyje, lyginant su artimiausiais konkurentais. Tai kam dabar investuoti į baterijų technologijų piginimą ir taip sumažinti markės prestižą? Pigus elektromobilis būtų perkamas, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tai gali pakenkti „Tesla“ vardui. Juk „Mercedes-Benz“ ir „Porsche“ negamina pigių automobilių. Kodėl „Renault“ turi „Dacia“ markę - juk tie automobiliai galėtų irgi būti žymimi „Renault“ logotipu. Tiesą sakant, Pietų Amerikos gatvėmis važinėja būtent „Renault Duster“, o ne „Dacia Duster“.
 
„Porsche“ jau matė panašią problemą, kai pristatė visureigį „Cayenne“. Kai 911 ir kitų sportinių automobilių savininkai buvo turtingi žaislus perkantys vairuotojai, „Cayenne“ pirkėjai ieškojo prabangaus praktiškumo ir dažnai skundėsi dėl smulkmenų, kurios tradiciniam „Porsche“ ratui buvo nesvarbios. Ir tas visureigis tikrai sumažino „Porsche“ markės prestižą - dabar šios markės automobilius vairuoja ir pašėlę vyrukai, ir jūsų kaimynė Aldona.
 
Kita vertus, niekaip negalima paneigti fakto, kad visureigis iš esmės išgelbėjo „Porsche“ nuo žlugimo. Taip, galbūt tas vardas ir nesveria tiek daug, kiek svėrė anksčiau, tačiau jis būtų sutinkamas tik istorijos knygose jei ne baisuoklis „Cayenne“. Tik „Tesla“ to išsigelbėjimo nereikia. Dabartinis kompanijos įvaizdis turi tą išskirtinumo elementą ir prestižą („Ei, jis turi „Tesla“!“), kuris, pasak Munro bus prarastas, jei modelių gama išsiplės į pigiausią zoną. 
 
Išeitis? Na, „Tesla“ galėtų pristatyti pigesnių elektromobilių markę. Arba imti save pozicionuoti kaip aukštesnio segmento žaidėją. Tai leistų išlaikyti aukštą paslaugų lygį (arba jį dar aukštinti) ir investuoti į surinkimo bei gamybos kokybės gerinimą, o ne modelių piginimą. Kita vertus, „Tesla“ nėra tradicinė automobilių kompanija. Net jei ilgalaikėje perspektyvoje „Tesla“ peres nuo „Audi“ lygio prie „Volkswagen“, tai nebūtinai bus blogai - kas pasakys, kad pastarajai markei sekasi prastai.
Daugiau apie šį automobilį:
Tesla Model 3, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Elonas Muskas atskleidė - „Tesla“ gamins tikrą „Volkswagen ID 3“ kon  
„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „  
Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas?  
„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – y  
Nesustabdė net koronavirusas – „Tesla“ tai buvo geriausia metų pradž  
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip   
Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: „Jie Toyota ir Volkswagen y  
Tesla 4-o ketvirčio rezultatai sudrebino rinką – kompanijos akcijų k  
Tesla spaudžia iš paskutiniųjų: kai kur parduoti visi elektromobilia  
Europa pamišo dėl „Tesla Model 3“ ir jei Elonas įgyvendins pažadą –   
„Iš jo išspaudžiau viską kas tik įmanoma“: Tesla Model 3 savininko a  
Ar rekordinis pasiekimas sustabdys augančius nuostolius? Tokių gerų   
Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose   
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe  
„Tesla Model 3“ siūlomas su aerodinamiškais ratų gaubtais - kodėl ji  
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas  
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka  
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebin  
„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Musk  
Keistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutrau  
Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad  
Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kad  
„Model 3“ kokybės ir saugumo problemos: Muskas rizikuoja, bet neturi  
Kuo iš esmės skiriasi „Model S“ ir „Model 3“? Vienas netikėtas skirt  
Elektromobilių lenktynės įrodė, kad elektra varomos mašinos – prakti  
Iš „Tesla Model 3“ laukiama dramatiškų pokyčių ir tai bloga naujiena  
Įperkamas „Tesla Model 3“ jau važinėja gatvėmis ir atrodo tikrai nep  
Tesla Motors įkaitino ličio rinką  
„Tesla“ pateikė daugiau užuominų apie „Model 3“  
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 4000 skelbimų, virš 6900 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt