Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2022-05-16
„Mercedes-Benz Trucks“ pristatė antros kartos „MirrorCam“ skaitmeninių veidrodėlių sistemą

„Mercedes-Benz Trucks“ pristatė antros kartos „MirrorCam“ skaitmeninių veidrodėlių sistemą
„Mercedes-Benz Trucks“ atnaujino galinio vaizdo stebėjimo sistemą „MirrorCam“, montuojamą „Actros“, „eActros“ ir „Arocs“ sunkvežimiuose. Naujos galimybės užtikrins didesnį saugumą kelyje ir palengvins vairuotojų darbą.

Koncepcinį sunkvežimio modelį su kameromis vietoj išorinių veidrodėlių „Mercedes-Benz Trucks“ pristatė dar 2014-aisiais metais. Tai buvo padaryta atlikus ateities studiją, kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti sunkvežimiai po dešimtmečio. 
 
2018 metais ši vizija buvo pritaikyta praktikoje. „Mercedes-Benz Trucks“ pirmieji rinkoje į serijinius modelius pradėjo diegti „MirrorCam“ – sunkvežimiams skirtą galinio vaizdo sistemą. 
 
Sunkvežimiuose, kuriuose įrengta ši sistema, nebeliko tradicinių pagrindinio ir plataus kampo veidrodėlių. „MirrorCam“ sudaro dvi kameros, pritvirtintos skirtingose stogo pusėse, taip pat du vertikalaus formato monitoriai, pritvirtinti ant priekinių statramsčių kabinos viduje, ir atitinkami valdikliai.
Du dideli 15 colių vaizdo monitoriai vairuotojo ir keleivio pusėje pasirinkti tam, kad vairuotojas lengviau įvertintų kitų transporto priemonių ar eismo dalyvių greitį.
 
Sistema padidina eismo saugumą, nes„MirrorCam“ nebeužstoja vaizdo ten, kur anksčiau buvo veidrodėliai. Tai ypač praverčia sankryžose ir staigiuose posūkiuose. Be to, sistema turi kitas vairuotojų darbą palengvinančias funkcijas, pavyzdžiui, puspriekabės riedėjimo sekimas bei specialūs rakursai sudėtingoms manevravimo užduotims atlikti.
 
Trumpesni laikikliai ir vaizdo optimizavimas
Praėjus keleriems metams po „MirrorCam“ debiuto, „Mercedes-Benz Trucks“ atnaujino svarbias sistemos detales, ir už tai pelnė net kelis tarptautinius inovatyvumo įvertinimus. 
 
Kamerų laikikliai sutrumpėjo 10 centimetrų, buvo pagerintos jų aerodinaminės savybės, todėl sumažėjo degalų sąnaudos. „MirrorCam“ ekranuose matomas vaizdas tapo dar artimesnis tam, kurį matome įprastose veidrodėliuose – tai yra viena priežasčių, dėl kurių pagerėja vairuotojų orientacija važiuojant atbuline eiga. 
 
Kamerų apačioje taip pat įrengtas vandens nubėgimo latakas, dėl to lietaus vanduo nesikaupia ant objektyvo ir neiškraipo vaizdo. 
 
Išplėtus ekrane matomų atspalvių diapazoną, pagerėjo vaizdo kontrastingumas. Tai aktualu, pavyzdžiui, atbuline eiga įvažiuojant iš ryškiai apšviesto lauko į tamsų ar prastai apšviestą pastatą.
 
Užtikrina saugumą ir vairuotojo komfortą
Atnaujinta „MirrorCam“ sistema padeda dar saugiau ir be streso valdyti sunkvežimį didesnio dėmesio reikalaujančiose situacijose kaip lenkimas, manevravimas, važiavimas esant blogam matomumui ar tamsoje, posūkių įveikimas ir važiavimas siaurose vietose. 
 
Sudėtingomis eismo sąlygomis ir painiose sankryžose itin pasiteisino „MirrorCam“ sąveika su posūkių asistentu – vairuotojas vaizdu yra informuojamas apie galimai nepastebėtas kliūtis. Posūkio asistentas taip pat gali pradėti stabdyti sunkvežimį, jeigu kyla įtarimas, kad vairuotojas dešinėje pusėje nepamatė kito eismo dalyvio. Pavyzdžiui, jeigu vairuotojas suka į dešinę ir nepastebi ten esančio dviratininko ar pėsčiojo, posūkio asistentas automatiškai pradės stabdymą iki 20 km/val.
 
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt