Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 306, 205 ar 406. Užtai Peugeot tęsia dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis. Jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. 307 turi patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.
Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.
Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.
Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
2020-01-24 |
Peugeot 307 SW 2,0 litrai 100 kw benzinas, automatas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
geras kainos ir kokybės santykis, labai patogus ir erdvus salonas, puikus prietaisų skydelis, geros salono medžiagos, nebrangus remontas ir atsarginės dalys, šviesus salonas dėl "panoramkės", didelės salono transformavimo galimybės
neekonomiški motorai, bėdos su priekinių žibintų lemputėmis ir lizdais, varginantys smulkūs elektros instaliacijos ir el. įrangos trūkumai, nėra normalių meistrų norinčių taisyti mašiną, triukšmingai dirbanti pakaba, vietom abejotina garso izoliacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Vienas geriausių pasirinkimų universalų klasėje už nedidelius pinigus. iš tiesų, Pežo markę myliu ne tik aš bet ir kiti už superinį balansą suderinti erdvę su priimtinu dizainu. Iš tiesų, SW versija yra daug geresnis pasirinkimas už kokį nors tradicinį universalą ar net nedidelį zafira, corolla verso, nissan tino tipo a la miniveną, nes veža tiek mantos, tiek keleivių panašiai ir daug geriau jautiesi - beveik tarp lengvojo auto gabaritų ir miniveno. iš tiesų, turint 307 sw minivenas, neturintis grand tipo kėbulo, yra visiškai bevertis. be to prošvaisą pas pirmosios kartos iki facelift, yra pakanakami didelė ir tai nėra žema mašina. Vėliau sužemėjo priekinis buferis. Mašinoje yra keli papildomi 12 v lizdai. Pliusai: Labai talpus salonas, SW versija turi tris sėdynių eiles su atskiromis sėdynėmis, kurias galima išimti po vieną. Suleidus visas sėdynes galima vežti iki 1500 litrų talpos krovinį. SW versija turi panoraminį stogą, kurio galima nenaudoti užtraukus stogo lubų dangtį. Automobilis labai šviesus - jame gerai matomas erdvės vaizdas tiek lauke tiek išorėj, salonas apskritai labai erdvus, jaučiamas saugumo pojūtis. Daug vietos kojoms tiek priekyje, tiek gale, yra vietos daiktams pasidėti, yra porankiai, didelis "bardačiokas", sėdynės patogios, su prilaikymu iš šonų, tik gali būt kai kam per minkštos. Prietaisai išdėstyti patogiai, 2003 metų pirmos versijos 307 pežo panelės mažiau perkrautos mygtukais. labai gera plastiko kokybė- niekas negirgžda, nebarška, ikonos nenublukę. Nemažai papildomos įrangos (būna Webasto), labai efektyvus salono šildymas bei patogus prietaisų naudojimas. Prie vairo sumontuotas autopiloto bei garso aparatūros valdymas. Kritulių jutiklis, automatinės šviesos, automatinis stiklų valytuvų režimas, efektyviai dirbantys žibintai, kavos puodelių dėklai keleiviams ir kitos smulkmenos. Mašina važiuoja patogiai, komfortiškai, žiauriai patogi ilgoms kelionėms. bet yra ir visokių niuansų, dėl ko kartais primena ši mašina prancūzišką kilmę. Pvz, ji labai keistai amortizuoja: kartais atrodo, kad galinis tiltas neturi eigos, nes per skersines asfalto duobes ar įtrūkimus labai garsiai subilda. Domėjausi šiuo dalyku - tai joks ne trūkumas, o tiesiog bendras visos markės mašinų bruožas - važiuoja komfortiškai, bet ne visus nelygumus sugeria vienodai. Be to, pats mašinos izoliavimas nuo dugno yra prastokas - girdisi akmenukai ir padangų triukšmas iš kėbulo apačios pakankamai intensyviai. Apsauga nuo variklio skyriaus ir durelių - normali. Kitas defektas - žibintai turi kažkokį broką, nes per greitai sudegina artimųjų šviesų lemputes. Būna taip, kad sudega net patys žibinto lizdai, neva per didelė el.srovė paduodama. Girdėjau, kad priekiniai žibintai apskritai paklausi prekė. Per metus tenka pakeist apie 3- 4 komplektus lempučių. Galima ten bandyti remontuoti, keisti cokolius, bet rezultatas ilgai geras nebus. Dar linkę apiblukti pačių žibintų stiklai, tenka poliruoti. Atsarginis mašinos ratas sumontuotas dugne po bagažine, tai dažnai užsikerta ir prikempa atsarginio rato "kašikas", į kurį jis padėtas. Būna sulūžta bagažinės užuolaidos mechanizmas. Čia irgi trūkumas. Problemų kelia vairuotojo pusėje esantis durelių langų atidarymo mygtukų blokas- būna susidėvi mygtukai ar jų kontaktai, langai tai atsidaro tai neužsidaro. Būna nemalonių problemų., kai tenka žiemą stovėt ir bandyt uždaryt stiklus. Dažnai sustreikuoja ir automatiškai užsilenkiantys veidrodžiai. Dažnai bėdos pigiai sutaisomos, bet nemalonios. Gali sugesti bagažinės atidarymo mygtukas, savaime užsirakinti mašina jei netvarkoj elektra ar kažkurios durys nepilnai uždarytos. Vairavimas yra komfortiškas, bet vairas per lengvas ir truputį bejausmis. Matomumą riboja durelių statramstis, o šoninio vaizdo veidrodėliai kiek per maži. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kas liečia remontą, kainomis nesidalinsiu, bet detalių kainos yra juokingos, nes pvz sankabą galima gaut naują pigiau nei už 100 eur, važiuoklės dalių kainos yra taip pat nedidelės, bet yra nekokybiškų. Yra niuansų, kad kai kurių detalių galima ir negaut Lietuvoje, bet tiekėjai atgabena. Perkant atsargines dalis iš laužyno reikia žinoti, kad prancūzai keistai parinkdavo detales - gali būti, kad nors ardomos (donoro) mašinos variklis identiškas, bet kai kurios dalys netinka iš tokio pat modelio į jūsiškį. Todėl perkant dalis VIN kodas privalomas, dar geriau turėti ir seną detalę kaip pavyzdį. Pas mane automatas, 4 bėgių su galimybe pavaras jungt+- (sekvencinis būdas). ir sportinis bei žiemos režimai. Dėžė AL (prancūzų gamyba). Tepalai keičiasi ar nesikeičia, šios dėžės važiuoja ir subyra kada joms patinka. Faktai rodo, kad gali "garą išleist" ir po 150000 km, bet yra kas važiuoja ilgai ilgai - labai priklauso nuo eksploatacijos. Dėžė aišku nesulyginsi su moderniais automatais, bet ir važiuot ramesnė. Mašina sudegina kuro 10 litrų vidutiniškai. motoras senas 2 litrų benzas, vieno veleno, 16 vožtuvų. Tylus, eina nuo 0 tolygiai, bet nepasižymi nei mažu apetitu kurui, nei alyvai. Faktiškai tenka papildyti kokius 4 litrus per 10000 km (antrą karterį supilt papildomai :D). Tokį defektą turi visi Pežo benzininiai motorai seno tipo. Variklio blokai labai patikimi, ketiniai. Dažniausia šitų variklių bėda yra aplink juos - tai "babina" (sako žmonės , kad yra apskaičiuotas užkūrimų skaičius, be to gali būti kiekvienoj mašinoj skirtingas jų gamintojas. Babinos nėra pigios), taip pat kaip ir visi benzininiai motorai pežo mėgsta leisti tepalą per vožtuvų dangtelio tarpinę, apatinį riebokšlį kartais. Nesandarios būna ir dėžės. Būtent dėl šių bėdų dažniausiai ir TA nepraeina iš pirmo karto. Dar būna bėdų kartais kad neina užkišt rankos kad kažką pakeistum ir sutvarkytum. Reikia dailininko rankelių. Varikliai laiko ilgai, bet pasitaiko kad Stabdžiai efektyvūs, bet pas automatą greičiau sudyla. Mėgsta mašinoje surūdyti stabdžių vamzdeliai, reikia pasižiūrėti į rankinio trosus. Pakaba šiaip yra patikima, ilgaamžė. Nieko čia nėra - nei klasikinio prakeiktojo torsiono, kurio chebra nemokėjo taisyti anksčiau pas Pežo, nei kitų įmantrybių. Standartinė daugiasvirtė pakaba, kuri neturi specifinių ligų. Mašina mėgsta parūdyti - ypač bagažinės dangtis arba slenksčiai, kurie yra minkšti, todėl juos pažeidus pradeda rūdyti, todėl reik atsargiai keisti ratus ir tiksliai pastatyti domkratą. Apskritai, nuo 2005 metų gamintas modelis rūdyja mažiau. Dujų įrangą galima montuoti, važiuoja žmonės be išskirtinių bėdų, tik reik oro srautą žiūrėt, nes mėgsta nušaut matuoklė. Mašina nuvertėja greitai. Todėl verta galvot ar verta pirkti gerų metų ir už brangiai, nebent ketinate ilgai važinėti, kai kaina jau nusistovės ties kokiais 800 eurų. Eksploatacija nėra brangi, detalių prieinamumas geras, jos nėra brangios. Nepasakyčiau, kad pežo genda kaip daug kas teigia. Neturėjau daug bėdų, tik smulkmenos. Draudimas nebrangus, tik kurą pilt reikia ir važiuot. Jei daug važinėjat, dyzeliai Pežo tikrai geresni nei benzo motorai ne tik dėl ekonomijos, bet jie irgi pakankamai tylūs bei mažai genda. Žinoma, reikia žiūrėti geriau į 2l HDI motorus 79 kw. Tik su smagračiais bus bėdų daugiau. 66 kw per silpnas, nors labai patikimas, o 1,4 ir 1,6 hdi turi bėdų su purkštukais, turbinomis daugiau nei senieji dvilitriai. Iš benzo apeikit 1,4 motorus - per silpni ir sudegins daug degalų nes nepatemps kėbulo. 1,6 litro normalus motoras., bet 2 litrai optimaliausias. |
Patarimai perkančiajam |
Žiūrėti rūdis, variklio sandarumą ir kaip verkia visas komforto įrangos paketas. Neverta pirkti labai brangaus, nes greit nuvertės nebent ketinat ilgai mašiną turėti. geriau aiškesnė istorija ir patikra servise. Aš asmeniškai geriau rinkčiausi ir toliau 307 sw nei b5 passatą ar a6 audi, kurios brangesnės, bet turi apstu problemų, o dalys kainuoja kosmosą. Tai geras šeimai skirtas automobilis su patraukliu dizainu. 307 jei suges, nebus bėdų ir išmesti, nes už 1000 eurų nupirksit kitą ir toliau važiuosit. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 307 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis