Markės
1386 iš 1917
Peugeot 307, 2001 - 2008
533Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.90% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 33
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. 307 turi patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 306, 205 ar 406. Užtai Peugeot tęsia dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis. Jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.

Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.


2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.

Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Lankytojo
reitingas
3.3

Atsiliepimai įvertinti 12 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Patalpino: Rimantas Butkus | 2016-11-02
Ekonomiškas miesto automobilis.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Stilinga išvaizda, Erdvi bagažinė, Erdvus salonas priekyje, Ekonomiškas, Geras sukibimas
Mažai vietos gale, Silpnas variklis užmiesčio ilgoms kelionėms, Pigus plastikas ir surinkimo kokybė, Kieta pakaba, Nuvertėjimas
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 3,9
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,8
Bendras automobilio aprašas
Savo laiku, labai geras miesto automobiliukas. Sportiška ir patraukli išvaizda, puikiai išsiskiria iš kitų, tų metų automobilių, net ir šiomis dienomis ne taip „senai“ atrodo. Automobilyje gavau paturėti 2 metus ir ką man pavyko pamatyti. Automobilio gedimai perkant buvo neveikiantis termostatas, perdeginėjanti dešinė gabaritinė lemputė (elektros problema), visa kita buvo gerai ir veikė puikiai. Automobilis buvo 2/3 durų hečbekas, tad durys yra ilgesnės, ir atidarymo plotas yra tikrai didelis, vietos viduje taip pat yra daug (priekyje), o patogiai įsitaisyti gale yra sunkiau žmonėms, kurie yra aukštesni nei 186 cm. Praktiškumo atžvilgiu, durelių dežutės yra gan erdvios, daiktadėžė taip pat erdvi, ir šiame modelyje yra oro kondicionerius, tad dokumentai ir/ar maistas/gėrimai bus vėsūs. Priekinis stiklas yra labai didelis ir suteikia puikų erdvės jausmą kaip ir platūs automobilio langai ir papildomas langelis prie arkos, suteiks puikų priekinį matomumą. Dėja, prancūzai nevisuomet pasižymi kokybe, todėl automobilis metuose jau praradęs detalių tvirtumą ir pigus plastikas priklijuotas tiesiog klijais nebeatlaiko. Automobilis yra gan kietas ir stabilus, todėl užmiesčio kelionėms yra patogus, tačiau mieste, kietoka pakaba gali trugdyti, nes kelias ne visada yra lygus todėl tikrai pasijaus kiekvienas nelygumas. Bagažinė yra talpi, plati ir ilga, todėl be vargo galima vežti didesnius krovinius kaip didesnis kelioninis lagaminas, arba daug prekių po parduotuvių išpardavimo. Variklis šiame modelyje yra 1,4 HDi.
Variklis
1,4 HDi (68 hp/51 kW) dyzelinis variklis. Dirba gan garsiai, bet tuo laiku visi dyzeliniai automobiliai dirbo, o garso izoliacija nebuvo taip pažengusi. Mieste šio mažo variklio galios pilnai užtenka, žinoma, iš vietos pajudėti sunku, o jeigu norint aplenkti ir „užlysti“ į geresnę vietą, šis variklis labai netinkamas. Labiau pritaikytas ekonomiškam, gražiam, miesto važiavimui pirmąja juosta. Užmiestyje ekonomišku greičiu važiuojant ir per daug variklio nekankinant (90 km/h), galima važiuoti komfortiškai, kuro sąnaudos taip pat mažos, tačiau su kiekvienu kilometru didėja garsas ir kuro sąnaudos, todėl garsas primena, kada yra važiuojama neekonomiškai. Tačiau mieste, neviršijant 2500 aps./min galima puikiai ir ramiai pasiekti kelionės tikslą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip ir visiems, mano patarimas, kur taisyti spręsti jums, bet, servisas jums netaiso detalių kurios yra sugedusios, jie keičia viską, o tai yra daug brangiau, ir darbas kainuoja nemažą sumą surinkinėjimo, o „garažuose“ neaišku ką padarys, nes nei garantijos, nei čekio, nieko nėra, ir jeigu nenusimąnantis atvažiuos, tai gal ir išims dar ką, ko trūksta kitiems automobiliams. Tačiau Peugeot dalys nėra tokios brangios, bet jas teks keisti dažniau. Kaip ir visos mašinos, kuo senesnės, tuo daugiau priežiūros joms reikės. Dėl nuvertėjimo, tai prancūzai „nelaiko“ savo kainos, ir nuvertėja gan stipriai, tačiau jeigu norite mažo miesto automobilio, kuris yra ekonomiškas, turi erdvią bagažinę ir atrodo gan padoriai šiomis dienomis, siulau iškarto neatmesti šio automobilio.
Patarimai perkančiajam
Kaip ir visus automobilius, apžiūrėti nuodugniai. Prisikabinti prie kiekvieno trūkumo, nes mažį trūkumai gali parodyti didesnius, rimtesnius nemalonumus. Apžiūrėti elektrą ir jų valdomus įrenginius, kaip el. langai, šildymą ir A/C, visus reguliavimo rankenėles, kad nebūtų tiesiog uždėtos „dėl vaizdo“, nes surinkimo kokybė gan prasta, ir metams bėgant viskas dėvisi ir galiausiai lūžta. O daugiau tai tik sekmės renkantis automobilį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt