Markės
884 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Koenigsegg Gemera dizainas yra absoliučiai nuostabus – kompanijos dizaineriai ne tik sugebėjo „paslėpti“ prailgintą automobilio kėbulą, suderinti aštrias ir švelnias linijas, bet kartu išlaikė visus tradicinius Koenigsegg bruožus"
Koenigsegg Gemera – kito tokio automobilio tiesiog nėra. Tai pirmasis tikras superautomobilis su keturiom sėdimom vietom. Plečiant verslą Koenigsegg kompanijai kaip siauro profilio gamintojui tenka plėsti automobilių gamą. Sekantis žingsnis šiai kompanijai yra gana aiškus – arba supervisureigis arba keturvietis automobilis. Pastaruoju metu pirmuosius visureigius pristatė daugelis sportinių automobilių gamintojų, tačiau Koenigsegg kol kas nenori rizikuoti savo įvaizdžiu ir pasirinko saugesnį kelią – pristatė keturvietį Koenigsegg Gemera modelį. Kadangi keturvietis automobilis neprivalo mušti pasaulio trasų rekordų, jis gali būti didesnis, sunkesnis ir žinoma ekologiškesnis, kitaip sakant elektromobilis arba bent jau hibridas. Taigi Gemera yra keturvietis kupė automobilis turintis šiuolaikinią hibridinę jėgainę su 2,0 litrų, 3 cilindrų vidaus degimo varikliu. Tai naujo segmento Koenigsegg automobilis, bet kartu nenutolo nuo kompanijos kuriamo superautomobilių įvaizdžio. Šis automobilis turi viską – neeilinę galią, komfortą, ekologiškumą ir praktiškumą. Ir žinoma beprotišką kainą. Šiame pirmajame Koenigsegg automobilyje turinčiame keturias sėdimas vietas lengvai ir patogiai telpa keturi žmonės, kurie į hyperautomobilio vidų patenka per itin plačias, pakeliamas duris – tokias pačias kaip kituose Koenigsegg automobiliuose. Šis sprendimas yra tiesiog puikus, nes automobilis atrodo kaip tipiškas sportinis kupė, gal kiek ilgesnis, tačiau vistik ne kaip keturduris sedanas. Be to, esant tokiam sprendimui visiškai nereikalingi viduriniai statramsčiai – tai suteikia erdvės pojūtį kaskartą sėdant į automobilį. Žinoma, tai nėra naujas sprendimas, tačiau tokio kalibro automobilyje dar nematytas. Koenigsegg Gemera dizainas yra absoliučiai nuostabus – kompanijos dizaineriai ne tik sugebėjo „paslėpti“ prailgintą automobilio kėbulą, suderinti aštrias ir švelnias linijas, bet kartu išlaikė visus tradicinius Koenigsegg bruožus. Gemera ne toks agresyvus kaip jo giminaičiai Regera ar Jesko, tad ir dizainos stilius parinktas švelnesnis - galima pamatyti kaip gražiai išlankstytos automobilio durys arba kaip puikiai kompaktiškoje galinėje dalyje suderintos žibintų, oro aptako, grotelių ir difuzoriaus formos. Viduje parinktas minimalistinis stilius – čia beveik nematome jokių mygtukų ar svirtelių, vien tik oda ir anglies pluoštas. Bet užtai kaip puikiai atrodo durelių apdaila ... ir pailgas stoglangis. Gale sėdintiems keleiviams jausmas turėtų būti visiškai nerealus. Automobilio ratų bazė – net 3 metrai, sėdynių atlošai itin ploni, taigi erdvės salone netruks net ir gale sėdintiems keleiviams. Bagažo skyrius įtaisytas tiek priekyje, tiek itin gilus skyrius gale už variklio. Gemera yra hibridas, kuris turi nediduką vos 2,0 litrų, 3 cilindrų, twin-turbo benzininį variklį ir tris elektros motorus – vieną prie variklio veleno ir po vieną kiekvienam galiniam ratui. Benzininė jėgainė generuoja 608 AG (447 kW) ir 600 Nm galią, o kartu su elektros varikliais pasiekia Koenigsegg kompanijai pritinkamą 1724 AG (1250 kW) galią ir net 3500 Nm sukimo momentą! Su šia galia 100 km/h greitis yra pasiekiamas vos per 1,9 sek. Maksimalus greitis - daugiau nei 400 km/val. Taip pat tai yra pirmasis Koenigsegg automobilis varomas visais keturiais ratais. Tačiau šis hyperautomobilis gali būti stebėtinai ekologiškas. Nors Gemera gali būti varomas ir įprastu benzinu, automobilis veikia ekologiškiau kai degina etanolį arba ekologišku būdu pagamintą metanolį. Gamintojas teigia, kad tokiu būdu automobilio išmetamas CO2 prilygsta įprastam elektromobiliui. 16 kWh akumuliatoriaus suteikiama elektros energija įgalina įveikti 50 km nuotolį naudojant tik elektros energiją, o važiuojant hibridiniame režime - 950 km.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Koenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabarKoenigsegg Gemera 2020 - dabar
Koenigsegg modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  GT klasės 2+2    Gemera
  Supercar   CCX  
  Agera Jesko
   One:1  
   Regera 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt