Markės
1846 iš 1912
Volkswagen Passat, (B5) 1996 - 2000
560Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.67% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 60
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Passat turi neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių"
Naujos penktos kartos Passat buvo pradėtas pardavinėti 1996 metais Europoje ir 1998 metais Šiaurės Amerikoje. Jis reišmingas tuo, kad vėl pasidalijo platforma su Audi A4 modeliais ir turėjo klasikinę komponuotę su priekyje išilgai montuojamu varikliu ir varomas priekiniais arba visais ratais. Passat dizaine naudojami jau matyti elementai iš naujų Mk4 Golf, Bora ir Mk4 Polo. Išlenktos linijos, nuožulnus priekinis stiklas suteikė Passat sedano kėbulu neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių tame tarpe ir tuo metu pasirodžiusio pasirodžiusio C6 Chevrolet Corvette, kuri turėjo 0.29 koeficientą. Passat turi keturių svirčių priekinę pakabą ir priklausomą arba nepriklausomą galinę pakabą. Šis Passat susilaukė teigiamų atsiliepimų dėl dizaino, valdymo savybių, patogumo, salono erdvumo ir ypač ekonomijos. Tai išties praktiškas automobilis. Tačiau automobilis buvo kritikuojamas dėl ne pačio geriausio patikimumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 60
Arn | 2023-10-01
Dažnas tautos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigios kėbulo bei kitos dalys
Brangi važiuoklė, labai nudevėti varikliai
Automobilis gana komfortiškas ir viskas su juo paprasta. Brangiausias remontas - šio automobilio važiuoklė, nes ji aliuminė, teko turėti visų pamėgta 81kW variklį. Jei automobilio rida didelė, tuomet turėsite daug problemų ir teks išleisti daug pinigų, net jei tai ir bus Jūsų darbinis automobilis. Didžiausiu niaunsų - drėgmė salone po pagrindiniu kilimu. Neišardęs ir neišėmęs salono vargsi su šlapiu kilimu ilgai bei žiemą su užšalusiais vidaus langais.
Pilnas atsiliepimas...
2021-12-10
VW PASSAT B5, 1.9 TDI, 81 KW, 1999M.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigiai išlaikomas, ekonomiškas, patikimas, pagal metus labai gan komfortiškas
Morališkai pasenusi išvaizda, prastos priekinės šviesos
Sveiki. Vw Passat pirkau 2018 m. Mokėjau po gerų derybų 850 eu. Auto buvo be jokių rūdžių, gražiu prižiūrėtu salonu, su veikiančiu AC ir visa kita elektronika. Pirktas važinėjimui kasdien į darbą. Per visą naudojimo laiką du kartus keisti tepalai du filtrais, priekiniai diskai su kaladėlėmis, taip pat galinės kaladėlės. Keistas starteris, kuris šrote kainavo 20 eu. 2020 m. eita TA. Pravaryta iš antro karto. Keista duslintuvo gofra, priekio dešinės pusės šarnyras ir kairės pusės traukės antgalis. Išlaikymo kaštai juokingi, kainos net perkant naujas dalis yra mažos. Su varikliu, turbina, pavarų dėže ar sankaba iki šiol bėdų nėra. Per eksplotavimo laiką pravažiavau 60000 km, pirkau su 345000 rida. Tiek pravažiavus tiek ir buvo išlaidų. Auto labai komfortiškas kaip tokių metų. Šiuo metu yra atsiradę vis dvi paviršutinės rūdelės ant dešinės pusės priekinių durelių prue moldingo ir kairės pusės priekinio sparno apačios. Šiai dienai nuvertėjimas nulinis, manau už jį gaučiau nr mažiau 1200 eu. Manau, dar juo naudosiuos ne vienerius metus. Puikus ir pigiai išlaikomas darbinis auto, kam reikia kasdieniam važinėjimui.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-30
Nors ir sena, bet neprasta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus vairuoti, pigios dalys ir ju pasirinkimas, malonu vairuoti, nepuna.
Silpna priekine pakaba, dazni smulkus gedimai
Automobilis patogus vairuoti, atrodo didelis, bet lengva manevruoti. Turiu 3 metus, galiu pasakyti, dalys tikrai nebrangios ir nelinkes rudyti, todel galima pigiai prasisukt. Ka tvarkiau tai daznokai keiciaulemputes, streikuoja komforto blokas, keiciau oro srauto matuokle, liambda zonda, termodavikli, vakumo slangutes. Silpniausia vieta isskirciau priekine aliuminio pakaba. Vazinejant asfaltu tai dar pusetina, bet jei zvyrkeliais tai kasmet reikia keisti. Vairuoju 1.8l, 92kw aparata su paprastu automatu, patikimas kaip ir vokieciu smaiseris. Galios pakanka, kaip automatas ramai vazinejant sakyciau 8l nedaug, bet mieste vadinciau srebalu apie 14l. Automatui jokio remonto nereikejo, bet labai nepatogu tikrinti alyvos lygi dezeje. Silpnos granatos, nesant butinybei stengtis nesukti vairo iki galo nes trukineja granatu gumos. Jei nesudroztas, galima pirkti drasiai. Salono medziagos kokybiskos ir lengvai valosi, variklis kantrus. Remontas nebrangus, ramiai vazinejant eksplotacija pigi, pirkau uz 900 eu, skelbimuose panasiai kainuoja ir dabar. Pries perkant paziureti ar nebuvo dauzta, ar viskas veikia ir atkeipti demesi i pakaba. Jei pakaba orginali gamykline tai apsimoka restauruoti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-10
(Y)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patvari, pigus remontas, labai lengva gauti detalių, kurios taip pat yra labai pigios, Salonas tikrai atrodo gerai (ypač juoda oda / juoda alcantara / Kremine maišyta su juoda) ir dar daugybė pliusų.
Rudys ant arkų ir bagažinės (galima apsisaugoti), Plastmasės salone, nėra daiktadėžių galinėse durelėse.
Labai ekonomiškas, pigiai važiuoja, patogus, labai stabilus ant kelio (žinoma jei tvarkingas ir nebuvęs įvykiuose). Esu bandęs važiuojant duobėtu tiesiu keliu paleisti vairą, apie 300 metrų nereikėjo daryt net menkiausios korekcijos, stovi tiesiai kaip ir turi būt. Nedaug investavus galima pasidaryti gausesnę komplektaciją, kas padarys automobilį solidesniu, daug dalių dalinasi su pliusiniu passatu, tai tik palengvina detalių gavimą, talpus, užsilanksto galinės sėdynės. Remontas - labai pigus, detalių galima gauti visuose šrotuose, o kai kurias net galite nemokamai gauti (pereikite per passat klubus facebooke, pamatysite :)). Labai pigiai važiuoja, net ir smaugdami ją jūs 8 litrų neišpešite. Nuvertėjimas sakyčiau nulinis, nes visi vis dar vertina tuos 66 kw ir 81 kw motorus, o kai perki mašiną už 1000 - 2000, ji jau negali nuvertėti daugiau :) Jei renkates dyzelinį motorą rinkites tik iš 66kw / 81kw. Žiūrėkite priekinę važiuoklę, o šiaip jei ir kas bus blogai su ja, labai pigiai susiremontuosite :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-01
Passat 1.8 20v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, talpumas.
Galios trukumas, dideles kuro sanaudos, priekine aliumine vaziuokle, truksmas salone
Vairuiju jau 3 metus. Nepasiseke nupirkt kogero nes kolkas visiskai nesidziaugiu. Variklis nors 92kw bet galios jam tikrai trukumas. Arba velkiesi kaip vezlys arba turi grezt didelemis apsukomis. Tada atsiliepia kuro sanaudos. Mieste duju nevaziuojant penciniko rezimu apie 13 litru. Daugokai pagalvojus kad galios visai trukumas. Nemazai elektros trukumu kaip komforto blokas, abs blokas, liambda zondas, oro srautas ir tt. Daznas reikalas ir problemos su langu pakelejais. Siulyciau arba pirkti 1.8t arba 2.8. o protingiausias variantas rinktis tik tdi.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-13
10 metų vairuoju ir beveik viska apie jį žinau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pakankamai miknšta, sėdynės galinės užisilenkia, lentas 3m. vežu uždaryta bagažine (SEDANAS). Ilgose kelionėse labai patogi, netgi patogesnė už naujas auto- sėdynės labai jau minkštos. Smagu.
Važiuoklė. Bet kaip minėjau- mastersport tą reikalą nureikšmina.
Taigi- nusipirkau prieš 10 metų 1998 pasat 1.9TDI 81 kw, mechaninė pavarų dėžė. Pravažiavau su ja apie 150 000 km. Silpnosios vietos- važiuoklė, nes šarnyrai aliumininiai ir juos dažnai tenka keisti. Visokie "EGT" ir panašūs kainuoja pigiai, bet juos dažnai reikia keisti. Pačioj pradžioj keičiau ir keičiau.... netgi atvirai pasakius užsiknisau. Tačiau suradau komplektą šarnyrų, kuriuos pardavinėja lenkai, nors jie pagaminti Vokietijioje- Master Sport,- kodas paieškų sistemoje "MasterSport 36790". Allegro.pl (kažkas panšaus į ebay, bet ieškot variantų, kur siunčia į LTU) yra pardavimų svetainė, iš jos ir parsisiunčiau šį stebuklą. Kaina gaunasi apie 150 eur su parsiuntimu. Už tokią pačią kainą LTU nusiperkami pigiausi visokie EGT ir pan., kurie atlaiko kelis mėnesius. Taigi- susidėjus Mastersport šarnyrus, bėdos su važiuokle išnyksta (keist komplektą) ant 70-80 000 km. Šitie šarnyrai sustiprinti, netgi geriau laiko nei Meyle ar "Lemfiorderiai". Ir kaina gaunasi vos ne 3x pigiau. Sekantis variantas- mitas yra tas, kad po kiekvieno šarnyro pakeitimo reik daryt geometriją. Tikrai nereikia. Šarnyrai pas B5 labai tikslūs, nieks ten geometriškai nenusimuša. Neverta mokėt už vieno varžčiuko pasukimą, esmingai nieko neįtakojantį. Jei mašinos "netraukia" į šoną- geometrija po 1-2 šarnyrų pakeitimų niekuom nepasikeis. Ir padangos tikrai nenudils. Jei keisit traukių antgalius vien tik- čia kita kalba. Bet- kaip minėjau- Mastersport komplekte yra ir traukiu antgaliai. Viską pasikeitus, verta tuos 20 eur atiduot geometrijai. Nu 70k taigi atlaikys. Tepalai. Išskirtinai rekomenduoju vien tik Castrol edge 5 w-40. Senukuose akciju metu po 22 eur. 4 litrai. Keičiant tepalus galvot nereikia- pakeitus filtra supili 3,8 l. tepalu (stikline bankėj lieka)- ir net nereik tikrint matuoklės. Tirštesni tepalai kenkia turbinai- negauna tepimo ašelė. Jei kažkur tepalas "myžasi", netikėkit meistrų pasakom, kad reik pilt tirštesnį tepalą- turbinai bus pzdc, kas kainus min 300 eur (turbinos nuemimas, remontas, intercoolerio radiatoriaus praplovimas, surinbkimas ir nauju tepalu uzpylimas). Keiskit tarpines, bet netirštinkint tepalo. Ir dar patarimas-žiemą akumuliatorių laikykit gyvybingą. Jei padusęs ir kuriate, gali suėst ABS elektroninę dalį ir dar viso ko kito. Jei duodate nuo savo akumo kitam "prikurt"- apsukas laikykite apie 3000 . Prieš pacientui kuriant, tegu laidai ant gazo pabūna apie minutę. užteks. Šiaip prižiūrint- gera mašina. Taupi. Rijimas. Mišriame režime pakanka realiai 5-6 litrų dyzelio. Va čia ir smagumas. Magistrale vaziuojant ant 90, uzteks 4 litru. Variklis- 10 balų. Super agregagatas. Nieko nedariau, niekur nelindau..... Važiuoklę "MasterSport 36790" susidekit ir užmiršit problemas. Būna kitiems komforto bloko kompiuteris sudurnavoja. Jis yra po vairuotojo sėdyne, kiek kairiau. Bet ten reik kibirą vandens išpilt, kad pasiektų. Idiotams taip tik nutinka. Pirkti su klibančiais šarnyrais ir dėl to mušti kainą. Atsiminti, kad šarnyrai (kuriuos minėjau- mastersport- su pakeitimu plius geometrija) kainuos apie 300 eur. Ir po to važiuosit be bedos
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-04
Passat b5 81Kw 99m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Varyklis, komfortas, ekonomiškas, daug vietos.
Granatos labai jau lužta
Mašina ne bloga, varyklis geras, kiek važineju su ja, rimtu problemu nebuvo, viska keičiu i naujas detalės, nes pirkau viskas buvo supuve ar nelabai gero stovio. Ant pilno bako galiu pravažiuoti 1100km. Ant 100km apie 5 lirtus ryja. Patarčiau imti B5 su 81kw varykliai gyvesni ir patikimesni.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-25
1.9 66 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiska, patikima, ekonomiska, stabili
Silpni sarnyrai, silpnos granatos
Turejau passat 1.9 66 kw. Masina gera, labai negedo. Turejau 7metus. Per tuos metus pakeiciau beveik visa vaziuokle. Vienintelis minusas silpnoka vaziuokle vazinejant blogais keliais istisai. O siaip tai patikima kantri masina. Su varikliu ar kebulu problemu nebuvo. Dyzelio valge vid 6 l. Dar silpna vieta granatos. Keidta visa vaziuokle priekine, galiniai amortikai, gale salenblokai, spyna duru, pr zibintai. Dalis rast lengva o kainos nedideles, daliu yra visur
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-15
Passat b5 1.9 tdi 81 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, trauka, pigus remontas
Galetu buti kokybiskesnis salonas.
Puikus patikimas automobilis Pirkau pries 3 metus. Automobilis nuvertejo per ta laika pakankamai mazai. Remontavau kuro siurbli, tai gana dazna ju liga. Pereina tarpine. Pakeitus tai galima pamirsti. Keista granata ir generatoriaus dirzo itempejas.. Daugiau jokio remonto. Nuvaziuota su sia masina siek tiek daugiau nei 150 000 km po europos salis. Jei nekreipiant i automobilio metus. Pirkciau nedvejodamas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-02
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomija, kokybė, pakankamai vietos
Amžius
Geras, komfortiškas, ekonomiškas auto. Mano atveju 1.9tdi, 81kw. Labai smagiai važiuoja trasoje, gera garso izoliacija, pakankamai stabilus. Kuro sąnaudos - super. Jei važiuoji iki 110 gali tilpti į 5l. Net 150 lekiant berots 7 ar 7,5l 100km užtenka. Variklis aišku neprimena naujų dyzelių - kol šaltas dirba gana garsiai ir yra toks "traktoriukas". Bet įsibėgėjus jo nesigirdi ir man nemaišo. Vietos normaliai, keturiese gali važiuoti laisvai. Gal ne visi sutiks - bet mano nuomone, jaučiasi vokiška kokybė. Smulkmenose - pavarų perjungimas tikslus, viskas išdėstyta aiškiai, visi jungtukai tvirti, medžiagos normalios, valdymas užtikrintas. Dalys nėra brangios ir jų tikrai lengva gauti. Su važiuoklės remontu dar nesusidūriau. Patikrinti servise ir pasilikti šiek tiek pinigų remontui. Juk automobilis jau dvidešimties metų senumo.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt