Markės
1642 iš 1911
Subaru Impreza WRX, (GM/GC/GF) 1993 - 2000
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.620% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.7)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Subaru Impreza WRX yra įprasto Subaru Impreza turbo versija su visų varomųjų ratų sistema. Jis buvo gaminamas tiek sedano, tiek universalo kėbulais. WRX tapo itin populiariu automobiliu įvairių lenktynių mėgėjų tarpe. Kur bebūtum Impreza vertinama už puikias valdymo savybes, kartu šis automobilis yra pakankamai patogus naudotis juo kiekvieną dieną. Iš pradžių pristatytas 1992 metais Japonijoje, po to Australijoje, bei Europoje, WRX turėjo boxer tipo 4 cilindrų 2.0 L turbo variklius. Palyginti su įprasta Impreza, WRX turi platesnes žemo profilio padangas, didesnius stabdžius ir tvirtesnę pakabą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Subaru Impreza WRX Sti WRC ralio čempionate debiutavo 1993 metais Akropolio ralyje Graikijoje su Carlos Sainz už vairo. Ši Impreza pakeitė prieš tai ralio arenose kovojusį Subaru Legacy modelį:


Šios kartos Subaru Impreza WRX Sti turėjo pirmąjį aktyvų diferencialą tarp visų ralio automobilių.

Už šio bolido vairo WRC čempionate čempionu tapo Colin McRae 1995 metais, o komandinėje įskaitoje Subaru nugalėjo 1995, 1996 ir 1997 metais:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Darius | 2015-02-17
Subaru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, manevringumas ant visų kelio dangų.
Kėbulas. garso izoliacija kurios praktiškai nereikia....
Taigi įsigijau savao pirmą sportinį auto prieš 2metus. Rinkausi iš BMW E30 2,5l ir kitų auto kurie man atrodė tinkami megėjiškam sportui, Bet per klaidą nusipirkau subaru WRX. Tai buvo pirmas subaru pirkinys 2000metų impreza. Apie auto, padariau didėle klaidą pirkdamas nes pirma žiurėjau ne kebulą o prašiau kad duotu pažiūrėt ar visi keturi ratai suka ant žvyro, o tada ir užsikabinau... nebebuvo idomūs kėbulo defektai išlaužytas salonas ir kreivi ratlankiai bei beveik neveikiančios dujos :D. Tai žodžiu nusipirkau nekokios buklės impreza. Tada ir prasidėjo: ant dujų nevažiavo , vežiau reguliuot, pasirodo vienas dujų purkštukas nusproges (nu galvoju nieko , važiusiu benzinu) kiek laiko pavažinėjau variklis pradėjo pulsuoti ant žemu apsukų ir po to pradėjo degti check engine , diagnostika parodė kad parėjo detonacinis sensorius (150lt), Paskui kai pasigilinau dar ir lambda zondas. Bet tuo metu variklio ir elektronikos gedimų netvarkiau. Nes dar galėjau važiuoti. Tada atėjo laikas kėbulo tvarkymui. Paaiškėjo jog jai dar bučiau agresyviau pavažinėjas tai mašina tikra to žodžio prasme butu perlužus, nes nuemus plastmasinius slensčius vienoje pusėja slenkstis visiškai buvo nupuves... tada lindau po apčia, dugnas dengtas antorozine medžiaga, bet ne dėl profilaktikos o dėl to kad paslėpti rudis ir skyles, o skylių buvo daug. Nebesiplėsiu daugiau, žodiu automobilį pirkau neapdairiai todėl nudegiau... Bet paledes ant dalių. nusipirkau dar vieną WRX`a . dabar 1993m japoną. jau kai pirkau žiurėjau,,, tikrinau ir t.t taigi nusipirkau neblogą, neskaitant pabraižytų rat;ankių bei kėbulo. Auotmobilis stovėjo metus dėl to reikejo keist tarpines. Taip pat padaryti visą servisą (pakeisti filtrus eksploatacinius tepalus ir t.t.) Tačiau pataikiau ir automobilio stovis tikrai geras. tiek kebulo tiek variklio tiek dėžės. Viską susumavus jei esi studentas ir nori sportuot su automobiliu pirk bmw ar honda, tik ne subaru , nes per brangu ir jei mieste nėra normalios trasos su tiesiosiom tai nieko nepsieksi , dėl 4varomų ratu. nepasuksi kaip bmw. ir lengvai nesuvaldysi kaip hondos. o jei to nori su subaru tai reiks ikišt dau pinigo, Dėl saves normaliam važinėjimui atomobilis nėra labai patogus ar erdvus, garso izoliacija prasta, o kuro ryja pradedant 10l iki tiek kiek bus sunki koja. Galingas 2l turbo variklis, priklausomas nuo jame esančios turbinos . o ju buna skirtingų priklauso nuo pagaminimo metų. Taip pat wrx`u gan silpna dėže , sportui kas sezoną tikria reiks pasikeist. juo labiau jei bus modifikuojamas variklis. ir dar labai daug niuansu kuriu neužtektų visos dienos išvardinti Automobilis kuris nuvertėja nedaug. tačiau yra nepopuliarus lietuvoje, bet dalių įmanoma rasti , nes foresterio tapati važiuoklė , o per atstovybes rasit ir variklio dalis bėje, ju nebent gausu šrotose angliškų. tai nėra didėle problema su dalių deficitu , bet kaina tikrai kandžiojasi. Perkant daryti pilną diagnostika, važiuoklė, variklis kebulas ir t.t stengtis pirkti japonų rinkai skirtus automobilius nes kad ir kaip butu keista mažiau rudyja.
Pilnas atsiliepimas...
Subaru 1 | 2012-06-04
WRX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai vienintelis tikras ralinis automobilis įkandamas su mūsų pajamomis.
Tai ne automobilis, o žaislas turintis tik vieną paskirtį.
Specifinis automobilis, specifiniams poreikiams. Jis sukurtas vienam tikslui - greitam važiavimui labai prastais keliais ir niekam kitam jis netinka. Kuro sąnaudos mieste 17 žiema 14 vasarą, už miesto atitinkamai 11 ir 9. Komforto, garso izoliacijos - nulis (turbut kaip kokiam golfe). Patikimumas šių automobilių savotiškas, nes su juo normaliai nevažiuoji tai neaišku kaip būtų jį eksplotuojant tvarkingai, pasaugant, nelakstant, o lakstant miško keliais, užsnigtose aikštelėse ir šiaip duobėtom Lietuvėlės gatvelėm jis genda, bet nesubyra į šipulius, o priežiūra tikrai nėra pigi (bet taip eksplotuojant kitas automobilis pasipiltų gabalais labai greitai). Vietos irgi mažai turistinėm išvykom ir ilgesnėm kelionėm netinka. Išvada - šį automobilį galima pirkti tik kaip žaislą siautėjimui arba dalyvavimui mėgėjų raliuose ir tam, manau, jis yra nepakeičiamas, o jei ieškote transporto priemonės, kad nuvykti iš taško a į tašką b tai tikrai ieškokite kitur. Nėra ką rašyti 220 ag. ir 6 s. iki 100 nesvarbu ant kokios dangos, be to tai gali daryti dažnai ir nebijoti, kad pasipils tepalai, sudegs sankaba ar dar kas nors neatlaikys ekstremalios eksplotacijos, žinoma, negalima nepaminėti 15 litrų benzino 100 kilometrų. Be to šis variklis lengvai modifikuojamas su keliais tūkst. Lt galima padaryti apie 250 ag. o gal ir daugiau, daug "aftermarket" detalių. Labai brangus nusipirkti min. 15 000 Lt už seną, vidutinės būklės automobilį, reiks dar 5 000, kad pasitvarkyti lakstymui. Kaip ir visi japonai rūdija, bet čia mažiausia bėda, žymiai svarbiau kur nors žvyrkelyje stogais nenueiti. Apie pardavimą nieko negaliu pasakyti, nes visi ką pažinojau arba sudaužė arba galų gale sudrožė visai, bet ir vieni ir kiti paskui nusipirko naujesnius WRX arba STI. Nepirk jei neturi normalaus automobilio, pagalvok ar tau jo tikrai reikia, jei rimtai lakstysi, kas mėnesį kiši į jį min. po 1000 lt. (ir vien benzinas sudarys daugiau nei pusę šitos sumos).
Pilnas atsiliepimas...
Ambient | 2010-09-29
Subaru Impreza Turbo GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Rudys
. 2l 160 KW . Rudys rudys rudys
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt